Work On Your Grammar

دانلود کتاب Work On Your Grammar

کتاب (Collins Work on your Grammar – Pre-Intermediate (A2 یک کتاب تمرین جدید است که نکات اصلی گرامر مورد نیاز زبان‌آموزها در سطح Pre-Intermediate را پوشش می‌دهد.

این کتاب یک منبع اصلی برای زبان‌ آموزهایی است که می‌خواهند گرامر انگلیسی خود را تقویت کنند. در هر ۳۰ یونیت یک حوزه مختلف از گرامر با یک زبان ساده و مثال‌های واضح ارائه می‌شود. بعد از هر توضیح، تمرین‌هایی ارائه شده است تا اطمینان حاصل شود که زبان ‌آموزان مطالب را به یاد می‌آورد و می‌تواند آنچه را که یاد گرفته است با اعتماد به نفس در writing و speaking انگلیسی خود استفاده کنند.

مباحث گرامری پوشش داده شده در کتاب Collins Work on your Grammar – Pre-Intermediate با دقت هر چه تمام‌تر براساس Collins Corpus و تجربه متخصص‌های ما در حوزه زبان انتخاب شده‌اند. در نتیجه، این کتاب تمرین‌های کاربردی متعدد با مثال‌های واقعی و به ‌روزی که در کانتکست‌های واقعی استفاده شده‌اند را در اختیار شما می‌گذارد. صفحه ‌بندی‌های ساختارمند و تصویرهای ساده تضمین می‌کنند که زبان استفاده شده همیشه واضح و جستجو در کتاب آسان است. کتاب Collins Work on your Grammar – Pre-Intermediate یک منبع ایده‌آل برای خودخودانی یا استفاده در کلاس، و منبعی ضروری برای محصلان و معلمان است.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter