200Advanced Vocabulary Questions Part2

دانلود کتاب 200Advanced Vocabulary Questions Part2

اگر خود را برای آزمون آیلتس آماده می‌کنید، مطالعه‌ی واژگان پیشرفته برای کسب نمره‌ی خوب، کاملاً ضروری است. دانستن صدها کلمه‌ی 'سخت'، لیسنینگ و ریدینگ شما را بهبود می‌بخشد و همچنین به شما در رایتینگ و صحبت کردن دقیق‌تر و روان‌تر کمک می‌کند.

IELTS Interactive self-study: 200 Advanced Vocabulary Questions/ Book 2 می‌تواند به روشی که هیچ کتاب عادی دیگری نمی‌تواند، به شما کمک کند. این کتاب، برای خودآموزی در هر زمان و هر مکانی که خواستید، ایده‌آل است. شما به سوالات واژگان پاسخ می‌دهید و بلافاصله بازخورد دریافت می‌کنید. گویی شما یک معلم خصوصی انگلیسی در محل دارید که به شما درست یا غلط کارتان را می‌گوید و بارها و بارها اشتباهات‌تان را به شما گوشزد می‌کند.

پس از اتمام تمرینات در این کتاب الکترونیکی بی‌نظیر، شما به‌ سرعت و به‌راحتی بر صدها کلمه و ترکیب کلمات پیشرفته تسلط دارید. شما همچنین مهارت‌های فرهنگ لغت را تمرین خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه از فرهنگ لغت رایگان Kindle استفاده کنید تا بتوانید در معنی و کاربرد یک کلمه بهتر عمل کنید. استفاده از این کتاب الکترونیکی، بسیار راحت است. به ‌لطف برنامه‌های رایگان Kindle، می‌توانید آن را همزمان در دسک ‌تاپ، لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت خود دانلود کنید.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter