Listening Extra

دانلود کتاب Listening Extra

Listening Extra برای چه کسانی است؟

Listening Extra یک کتاب مرجع شامل تمریناتی برای کلاس های تکمیلی است. لوح های فشرده ضمیمه، حاوی دو ساعت تمرین listening معتبر است و متن تمرینات در انتهای کتاب موجود است. فعالیت های این کتاب درس های خود آموزی را برای آموزگاران پر مشغله فراهم می کند. هر فعالیتی شامل یک صفحه از دستورالعمل های قدم به قدم و روشن برای آموزگاران و صفحه تمرینات برای دانشجویان می باشد. فعالیت های این کتاب برای دانشجویان نوجوان (+16) و بزرگسالان طراحی شده اند. هرچند که فعالیت های کتاب به سادگی قابلیت تطبیق برای دانشجویان جوان تر را دارند. Listening Extra، مجموعه ای از توانایی های موضوع محور جذاب را برای آموزگاران سطوح ابتدایی متوسط فراهم می کند.

Listening Extra چگونه به دانش جویان من کمک می کند؟

Listening Extra مجموعه ای از تمرینات شبیه سازی شده از سر فصل های محبوب فراهم می کند. این فعالیت ها مجموعه ای گسترده از سرفصل های گوناگون از رادیو و تلوزیون تا کنفرانس های دانشگاهی را شامل می شوند. از اجرای یک کنفرانس تا مکالمات یک مناظره. همه تلاش بر این بوده است که این تمرینات تا حد امکان معتبر و واقعی باشند. در نتیجه دانشجویان با لهجه ها و گویش ها متنوع آشنا خواهند شد. همچنین حس شوخ طبعی قابل توجهی هم در طول تمرینات نهفته شده تا حس کنجکاوی و توجه دانش آموزان برانگیخته شود.

Listening Extra چگونه سازماندهی شده است؟

Listening Extra از 18 بخش تشکیل شده است که هر کدام بر موضوعی خاص تمرکز دارد. هر بخش به شکل جذابی و از زاویه های جدیدی به سمت موضوع مورد بحث پیش می رود. سر فصل ها از موضوعات متنوع و محبوب استاندارد کتاب مرجع تشکیل شده اند. بنابراین فعالیت های این مجموعه می توانند برای درک بهتر دروس اصلی از زوایای جدیدتر و جذاب تر استفاده شوند. هر بخش فعایت هایی را برای سطوح مختلف به شرح زیر فراهم می کند' مبتدی، متوسط و پیشرفته. نقشه ای از کتاب دیدی واضح از 54 فعالیت ارائه می کند که به آموزگار این امکان را میدهد که به سرعت فعالیت مورد نظرش برای کلاس را بیابد.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter