مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
برای داشتن حساب بانکی در کانادا از کجا شروع کنیم؟

برای داشتن حساب بانکی در کانادا از کجا شروع کنیم؟

عملیات بانکی در کانادا: از کجا باید شروع کنید؟

بیایید شما را برای یک اتنخاب موفق در کانادا آماده کنیم. 

شما به تازگی وارد کانادا شده اید و در آنجا چیزهای جدید و متفاوت زیادی وجود دارد. این شامل پروسه انجام امور بانکی و دسترسی آسان به پول خود در صورت نیاز می باشد.

در بدو ورود به کانادا، افتتاح حساب بانکی یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. اما انتخاب های شما می توانند پیچیده باشند؛ کدام حساب ها؟ چه بانکی؟ چه کسی نیازهای شما را به عنوان یک تازه وارد بهتر درک خواهد کرد؟ سیستم بانکداری در کانادا احتمالاً با بانکداری در کشور شما کاملاً متفاوت می باشد.

این مقاله، این چالش را برای شما آسان تر می کند!

چه حساب های بانکی در کانادا نیاز دارید؟

بهترین راه برای شروع سفر بانکی خود در کانادا، باز کردن سه نوع حساب مهم است: یک حساب جاری (chequing account)، یک حساب پس انداز (savings account) و یک کارت اعتباری (credit card). در ادامه هر سه مورد را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

برای باز کردن این حساب‌ها، ابتدا باید برخی از فرم‌های اولیه شناسایی را برای تأیید نام قانونی خود، آدرس کانادایی و شماره تلفن خود برای تکمیل پروفایل حساب خود ارائه دهید. از شما خواسته می شود که مدارک شناسایی رسمی دولتی مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا نوع دیگری از کارت شناسایی صادر شده توسط دولت را نشان دهید، و همچنین برای موارد خاصی ممکن است نیاز به ارائه مدارک فرود، مجوز تحصیل یا مجوز کار داشته باشید.

در اینجا دو مرحله ساده برای شروع عملیات بانکی در کانادا وجود دارد:

مرحله 1: تفاوت بین حساب جاری (chequing account) و حساب پس انداز (savings account) را در کانادا و نحوه استفاده از آنها را بدانید

در کانادا دو نوع حساب سپرده شخصی وجود دارد: یک حساب جاری و یک حساب پس انداز. اکثر کانادایی های جدید ممکن است تمایل به داشتن هر دو داشته باشند. بیایید یک مقایسه سریع بین این دو حساب انجام دهیم.

حساب جاری، حسابی است که برای تراکنش های منظم و روزانه استفاده می شود. این شامل خرید مواد غذایی، پرداخت قبوض، اجاره و همچنین تراکنش‌های واریز خودکار (مانند واریز مستقیم حقوق توسط کارفرما به حساب شما) می‌شود. حساب شما می¬تواند از طریق یک debit card برای برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز (ATM) یا شعب بانک ها قابل دسترسی باشد و می توان از آن برای خرید در فروشگاه ها یا خرید آنلاین استفاده کرد.

حساب جاری معمولاً دارای بهره نمی باشد. آنها ممکن است شامل یک کارمزد ماهانه به همراه کارمزد تراکنش‌هایی مانند برداشت، پرداخت قبوض و خرید باشند. به دنبال یک حساب جاری باشید که شامل تعداد مناسبی از تراکنش های ماهانه است که فکر می کنید به آن نیاز دارید. حتی بهتر از آن، برخی از حساب‌های جاری را خواهید یافت که با تراکنش‌های نامحدود همراه هستند، مانند TD Unlimited Chequing Account، که اگر فکر می‌کنید ممکن است تراکنش‌های زیادی داشته باشید، یک گزینه عالی محسوب میشود.

یک حساب پس انداز، برای کنار گذاشتن پولی که فوراً به آن نیاز ندارید استفاده می شود. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید پول خود را برای تحصیل، خرید خانه، پرداخت هزینه مسافرت در تعطیلات، عروسی و یا زمانی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد (مانند خرابی ماشین)، پس انداز کنید. برخلاف حساب‌های جاری، حساب‌های پس‌انداز به شما سود پرداخت می‌کنند، بنابراین فقط برای روزهای مهم و عاقلانه از آن‌ها برداشت کنید. پولی که در این حساب باقی می گذارید، سود خواهد داشت و این پول اضافی است که در حساب شما رشد می کند تا به شما کمک کند برای اهداف آینده خود پس انداز کنید.

مرحله 2: برای کارت اعتباری (credit card) در کانادا درخواست دهید

کارت اعتباری، کارتی است که می توان از آن برای خرید، پرداخت قبوض یا حتی برداشت وجه نقد (بسته به نوع کارت) استفاده کرد. می توان به کارت اعتباری، به عنوان نوعی وام کوتاه مدت فکر کرد. هنگامی که یک حساب کارت اعتباری باز می کنید، شرکت کارت اعتباری شما یک محدودیت اعتبار مشخصی به شما می دهد. بر اساس این محدودیت، کارت اعتباری شما این امکان را به شما می دهد که وجوهی را برای خرید، وام بگیرید و بعداً آن را پرداخت کنید.

دریافت کارت اعتباری کانادا مزایای زیادی دارد. داشتن اعتبار خوب در کانادا مهم است زیرا ممکن است هنگام درخواست وام، وام مسکن یا هنگام اجاره خانه یا آپارتمان به شما کمک کند. یک راه خوب برای ایجاد اعتبار، درخواست کارت اعتباری است. استفاده منظم از کارت اعتباری و پرداخت هر ماه آن می تواند به ایجاد سابقه اعتباری شما کمک کند. داشتن کارت اعتباری همچنین خرید را برای شما آسان می کند و در برخی موارد، بابت آنچه خرج می کنید، پاداش دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال اولین کارت اعتباری کانادایی خود هستید، مهم است که بدانید کارت های مختلف چگونه کار می کنند و چگونه از آنها به نفع خود استفاده کنید.

TD طیف گسترده ای از کارت های اعتباری را با مزایای مختلف و جوایز هیجان انگیز ارائه می دهد.

آماده انتخاب بانک کانادایی خود هستید؟ بدین منظور ابتدا به TD نگاه کنید و خدمات آن را در نظر بگیرید.

TD با تازه واردان مانند خانواده رفتار می کند. بسته بانکی TD New to Canada Banking Package، بسته خوش آمدگویی این بانک برای شما و نقطه ای عالی برای شروع است.

این بسته، مزایایی را در حساب های جاری، حساب های پس انداز و همچنین انتقال پول بین المللی ارائه می دهد. همه چیز در آن به طور خاص با در نظر گرفتن نیازهای تازه واردان ایجاد شده است.

پس از ورود به کانادا و برای شروع، به سادگی یک قرار ملاقات با یکی از مشاوران بانک TD رزرو کنید. آنها به شما در رفع نیازهای بانکی در کانادا کمک خواهند کرد و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهند داد.

نمایندگان و مشاوران چندزبانه TD آماده هستند تا شما را با محصولات و خدمات این بانک راهنمایی کنند تا اطمینان حاصل شود که راه خود را به راحتی پیدا می کنید. همچنین می‌توانید از طریق دفترچه New to Canada Welcome Booklet (که به 11 زبان موجود است)، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حساب بانکی در کانادا

چرا TD انتخاب خوبی میباشد؟

150 سال کمک به کانادایی ها:

TD بیش از 150 سال، سابقه ارائه راه حل های مالی به کانادایی ها را دارد. این بانک، همچنین یک قرن تجربه در حمایت از تازه واردان دارد و همواره به آنها کمک کرده است که با چالش های منحصر به فرد سیستم بانکی کانادا آشنا شوند.

با بیش از هزار شعبه و شهرت عالی در خدمات مالی، TD به یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین بانک ها در کانادا تبدیل شده است که اکنون به 16 میلیون کانادایی خدمات ارائه می دهد.

بانک TD، پشتیبانی آنلاین و منابع مورد نیاز افراد تازه وارد را در موضوعاتی مانند اصول بانکداری، مهاجرت به کانادا، موارد ضروری امتیاز اعتباری و موارد دیگر ارائه می دهد. این بانک همچنین در بیش از 1100 شعبه خود به بیش از 60 زبان به مشتریان خدمت می کند و برای راحتی شما ساعات بیشتری باز می¬باشد. TD با هزاران دستگاه خودپرداز در سراسر کانادا، به مشتریان کمک می کند تا به سرعت و به راحتی امور بانکی روزمره خود را انجام دهند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ چیست؟
ویزا استارت آپ چیست؟

ویزا استارت آپ به افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را در کانادا راه اندازی کنند، اجازه می دهد به کانادا سفر کنند و کسب و کارشان را راه اندازی کنند بعد از مدت کوتاهی اقامت دائم و تابعیت کانادا به این افراد و خانوادهشان داده می شود ...

بیشتر بخوانید
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟

داشتن حداقل ۱۰٪ سهام کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید و مدرک آیلتس از جمله موارد مورد نیاز برای کسب صلاحیت است ...

بیشتر بخوانید
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟

مهمترین مدارک لازم برای درخواست ویزا استارت آپ بیزینس پلن، نامه حمایتی از سرمایه گذار و مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی است. ترجمه مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت، گواهی سلامت و سابقه کیفری هم لازم هستند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: