مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
محل های اقامت در کانادا

محل های اقامت در کانادا

شما موفق شده اید از دانشگاه موردنظرتان در کانادا نامه پذیرش بگیرید و این اولین قدم برای رسیدن به رویاهایتان است...

در قدم بعد لازم است هرچه سریع تر برای محل اقامت خود تصمیم بگیرید.

اینکه چه مقدار پول باید پرداخت کنید بستگی به عوامل مختلفی از جمله: نوع خانه مورد نظرتان، شهر و استان بستگی دارد.

در این مقاله گزینه های که می توانید از میان آنها انتخاب کنید را برای شما آورده ایم:

زندگی در خوابگاه دانشگاه

این خوابگاه می تواند در محیط دانشگاه یا نزدیک به آن باشد.

توصیه می شود که دانشجویان برای سال اول در محلی اقامت داشته باشند که در داخل دانشگاه یا نزدیک به آن باشد، زیرا باعث می شود به راحتی با دیگر دانشجویان در ارتباط باشند و رفت و امد آسانی نیز داشته باشند و در هزینه ها صرفه جویی کنند.

شما می توانید میان اتاقی اختصاصی و مشترک یکی را انتخاب کنید، بدون شک هزینه ی اتاق مشترک کمتر است.

در بعضی از دانشگاه با زندگی در خوابگاه برنامه غذایی نیز دارید و این برای افرادی که برای اولین بار تنها زندگی می کنند فرصت عالی است.

با انتخاب زندگی در خوابگاه شما نگرانی درباره وسایل خانه ندارید، در محیطی زندگی می کنید که تمام وسایل مورد نیاز برای زندگی از جمله مبل، تخت خواب، میز مطالعه و ... آماده شده است.


خانه

یکی دیگر از محبوب ترین انتخاب ها برای داشنجویان بین المللی خانه شخصی است و اگر خانه را با دوستانتان اجاره کنید در هزینه ها صرفه جویی می شود. به طور معمول هزینه ی اجاره خانه از زندگی در کمپس کمتر است ولی باید این نکته را به خاطر داشته باشید که هزینه های هستند که به هزینه ی اجاره خانه افزوده می شوند. شما باید هزینه اینترنت، گرمایش و برق را پرداخت کنید و اگر اپارتمان شما مبله نباشد باید هزینه ایی برای خرید لوازم خانه نیز پرداخت کنید.

اما نکته مثبت این است که شما حریم شخصی و خصوصی بیشتری دارید  و محدودیت هایی که در خوابگاه برای شما پیش می آید را ندارید.

Homestay

اقامت با خانواده ای کانادایی راهی بسیار عالی برای آشنایی با فرهنگ کانادایی و حس بودن در کنار خانواده است.

بعضی از دانشگاه ها و کالج ها با خانواده هایی که می خواهند میزبان دانشجویان بین المللی باشند، قرارداد دارند. به طور معمول به شما یک اتاق و سه وعده غذایی داده می شود اما می توانید زندگی بدون داشتن وعده غذایی را نیز انتخاب کنید.

هیچ یک از این گزینه ها بهتر از دیگری نیست و این شما هستید که با توجه به شرایط و ویژگی های شخصیتتان انتخاب می کنید که چه سبک زندگی داشته باشید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: