مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
پاسپورت کانادا

پاسپورت کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ دنیا بعد از روسیه است و طولانی ترین مرز این کشور با آمریکا است. جمعیت کانادا در حال پیر شدن است از این رو کانادا پذیرای مهاجرین است، که می توانند نقشی کلیدی و حیاتی در آینده ی اقتصادی این کشور داشته باشند. پایتخت کانادا شهر اتاوا در استان انتاریو است و می توان گفت پایتخت اقتصادی کانادا شهر تورنتو است، زبان رسمی کانادا، انگلیسی و فرانسوی است و استان کبک، استان فرانسوی زبان کانادا است. داشتن پاسپورت یک کشور به معنای شهروندی آن کشور است و دولت موظف است تمامی امکانات کانادایی ها را به شما بدهد. برای بدست آوردن پاسپورت کانادا، در ابتدا باید اقامت دائم کانادا را داشته باشید و بعد از گذشت مدت زمانی مشخص طی فرآیندی به نام Naturalization شما جزئی از فرهنگ و جامعه ی کشور کانادا خواهید شد. پاسپورت کانادا در سال 2020 به عنوان چهارمین پاسپورت قدرتمند دنیا از طرف موسسه Passport Index انتخاب شده است و با داشتن پاسپورت کانادا می توانید بدون اخذ ویزا به 85 کشور دنیا سفر کنید. برای اخذ تابعیت (پاسپورت) یک کشور شرایط مختلفی وجود دارد، گروهی از افراد با داشتن تابعیت یک کشور و بعد از تحصیل و کار پاسپورت کشوری را از روش  Naturalization اخذ می کنند و در روش دیگر شهروند یک کشور از طریق خاک یا خون است. زمانی که صحبت اخذ شهروندی از طریق خاک می شود، به این معنی است که هر شخصی که در آن کشور بدنیا بیاید پاسپورت آن کشور را دریافت می کند و از طریق خون به این معنی است که اگر پدر یا مادر فرزندی شهروند کشور موردنظر باشد، پاسپورت آن کشور را اخذ خواهد کرد. عناوین زیر در این مقاله بررسی می شوند:

شرایط کلی اخذ پاسپورت کانادا

برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم و پاسپورت کانادا یکی از اصلی ترین مدارکی که به آن احتیاج دارید، مدرک زبان آیلتس است و در صورتی که با زبان فرانسوی نیز آشنا باشید، امتیاز خیلی مهمی محسوب می شود. دولت فدرال کانادا با تهیه برنامه های مهاجرتی متنوع هر ساله پذیرای مهاجرین از سراسر دنیا است، برنامه های مهاجرتی کانادا در روش های کار، تحصیل، سرمایه گذاری و … تنوع و گستردگی زیادی دارد. این کشور علاوه بر مهاجر پذیر بودن، به دلیل طبیعت بسیار زیبا هر ساله پذیرای تعداد کثیری از توریست ها از سرتاسر جهان است. درخواست های مهاجرت به کانادا به صورت آنلاین بررسی می شوند و سیستم اکسپرس اینتری، سیستمی براساس امتیاز بندی برای پذیرش نیروی کار ماهر است. گرفتن کارت اقامت دائم یا اصطلاحا Permanent Residency  کانادا تمامی حقوق و امکانات شهروندی این کشور (به غیر از حق رأی) را به متقاضی می دهد. در صورتی که اقامت دائم کانادا را دارید و می خواهید به کشوری سفر کنید که از شما ویزا بخواهد، می توانید برای اخذ ویزای توریستی آن کشور با کارت PR خود اقدام کنید و لزومی به داشتن پاسپورت کانادایی نمی باشد.

اگر کارت PR یا کارت اقامت دائم کانادا را داشته باشید، برای تمدید اعتبار این کارت و حضور قانونی در خاک کانادا می بایست در هر ۵ سال حداقل ۲ سال را در خاک این کشور حضور داشته باشید، البته دقت کنید که الزامی جهت حضور پیوسته دو ساله در خاک این کشور وجود ندارد و چنانچه قصد مسافرت یا اقامت کوتاه مدت در کشورهای دیگر نظیر ایران را داشته باشید، به راحتی و بدون هیچ منعی قادر خواهید بود، اینکار را انجام دهید. در پایان لازم به ذکر است برای اینکه جهت ارائه درخواست جهت اخذ پاسپورت یا تابعیت کانادا واجد شرایط باشید، می بایست در هر ۵ سال حداقل ۳ سال را در مقام یک مقیم دائم کانادا در خاک این کشور حضور داشته، مشغول کار، فعالیت و پرداخت مالیات بوده باشید. برای اخذ پاسپورت کانادا شما می توانید از ۶ طریق اقدام کنید. این روشها عبارتند از کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی. البته روش پناهندگی به این کشور یک روش غیر قانونی و غیر منطقی است. لذا اگر خواهان پاسپورت کانادا و تابعیت و شهروندی این کشور می باشید، می بایست بسته به شرایط، اهداف و استعدادهایتان یکی از این روشها را انتخاب نموده و از طریق آن به کانادا مهاجرت کنید. همانطور که گفته شد، غالب روشهای مهاجرتی کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی یا Point Based System به مهاجران ارائه می شود و این به این معنی است که رأی و نظر شخصی آفیسر ویزا در صدور ویزای شما برای مهاجرت به کانادا ملاک نبوده و کسب امتیازات بر اساس روزمه و شرایط شما معیار اخذ ویزای مهاجرتی شما به کانادا می باشد. این خود یکی از مزایای مهاجرت به کانادا و اخذ پاسپورت کانادا است، زیرا دیگر استرس و نگرانی بابت عدم صدور ویزا توسط شخص آفیسر بدون دلیل وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت با تمرکز بر ارتقاء رزومه و توانایی هایتان در سیستم امتیاز بندی مورد نظر، به کسب امتیاز پرداخته و واجد الشرایط ورود به کانادا و نهایتا تابعیت و پاسپورت کانادا شوید.

شرایط اخذ پاسپورت کانادا از طریق تحصیل

پاسپورت کانادا صرفا و تنها از طریق تحصیل در این کشور قابل دستیابی نیست؛ اما تحصیل در کانادا سکوی پرتاب مناسبی برای پیدا کردن کار و کارفرمای معتبر در کانادا می باشد و در صورت پیدا کردن کار در این کشور می توانید به اقامت دائم و نهایتا پاسپورت کانادا و شهروندی این کشور دست یابید.

کشور کانادا یکی از بهترین گزینه های تحصیل برای افراد ۶ تا ۱۸ سال در مدارس، موسسات آموزشی و کالج های بین المللی است؛ زیرا مدارس بین المللی کانادا به علت کیفیت بالای سطح آموزش، رنکینگ بالای مدارس در این کشور، تعداد کم دانش آموزان در کلاسهای آموزشی، استعدادیابی منحصر به فرد هر دانش آموز، آموزشهای فوق برنامه و چندین زبانه در سطح مطلوبی نسبت به سایر مدارس بین المللی هستند. موضوعی ای که والدین پیش از انتخاب مدرسه مناسب جهت تحصیل فرزند در کانادا باید به آن توجه داشته باشند، این است که مدرسه بین المللی انتخابی شان حتما در لیست مدارس مورد تایید اداره مهاجرت کانادا باشد.

اخذ پاسپورت کانادا از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی

تحصیل در دانشگاههای کشور کانادا در مقطع کارشناسی یکی از گزینه های کم نظیر برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور و یک سکوی پرتاب عالی برای اخذ پاسپورت کانادا محسوب می گردد، زیرا بازار کار مناسبی در کانادا برای فارغ التحصیلان دانشگاههای این کشور وجود دارد. تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاههای این کشور که ارائه کننده ی رشته ها و فیلدهای متنوعی مانند مهندسی، حقوق، دوره های علوم پایه برای ورود به رشته پزشکی و پیراپزشکی، به مدت ۳ یا ۴ سال به طول می انجامد، است. توضیح بهتر آنکه شخصی که در یک دوره لیسانس ۴ ساله در کانادا تحصیل می کند، ۳ سالش را در خود رشته و ۱ سال دیگرش را در مباحث تکمیلی و کاربردی می گذراند، با این وجود امکان تحصیل در دوره های ۳ ساله لیسانس نیز وجود دارد. دانشجویان خارجی در طول تحصیل در دوره کارشناسی خود می توانند برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی خود به مدت ۱۰ الی ۲۰ ساعت در هفته به کار ضمن تحصیل بپردازند. گفتنی است که دانشجویان به ازای هر ساعت کار دانشجویی در کانادا ۱۵ تا ۲۰ دلار دستمزد دریافت می کنند. شرایط پذیرش هر کدام از دانشگاههای کانادا برای پذیرش دانشجو در مقطع لیسانس متفاوت است،‌ اما شرایط عمومی اخذ پذیرش به شرح زیر است :

  • ارائه مدرک دیپلم ۱۲ سال معادل با دیپلم در نظام آموزش پرورش کانادا
  • ارائه مدرک زبان آیلتس آکادمیک با نمره ی 6.0 یا معادل تافل و پی تی ای

اخذ پاسپورت کانادا از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کانادا نیز یک سکوی پرتاب بی نظیر برای اخذ پاسپورت کانادا می باشد. برنامه های آموزشی متنوعی در شاخه های علوم، مهندسی، مدیریت و هنر در دانشگاههای کانادا برای مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد که طول دوره بسته به رشته و نوع آن از ۱۸ ماه تا ۲ سال طول می کشد. آغاز کلاسهای آموزشی در مقطع لیسانس در کانادا عموما در ماه سپتامبر است اما دانشگاههای نیز وجود دارند که شروع دوره آنها در آپریل می باشد. دانشجوی مقطع فوق لیسانس در کانادا برای پوشش برخی از هزینه های زندگی می تواند تا ۲۰ ساعت در هفته به کار دانشجویی بپردازد. شرایط عمومی تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کانادا به شرح زیر است :

  • ارائه مدرک دیپلم ۱۲ ساله و ریز نمرات مقطع لیسانس
  • ارائه مدرک زبان آیلتس آکادمیک ۶٫۵ (در برخی دانشگاهها و رشته ها آیلتس ۷ آکادمیک نیاز است.)

نکته ی حائز اهمیت برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، گپ تحصیلی متقاضی است. به طور معمول گپ تحصیلی نباید از ۵ سال تجاوز کند، البته به شرطی که گپ تحصیلی با ارائه ی سابقه کار مربوط به رشته ی تحصیلی پوشانده شود، تا آفیسر صدور ویزا متقاعد شود که قصد شما از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاههای کانادا صرف تکمیل دانش و تخصص است نه چیز دیگر.

اخذ پاسپورت کانادا از طریق تحصیل در مقطع دکتری

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در کانادا برای دوره ی دکترا بسته به دانشگاه و رشته های مختلف، متفاوت است. اما به طور معمول نیاز به ارائه مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی مرتبط با ارائه نمرات بالا و مقالات تحقیقات علمی می باشد. طول دوره ی تحصیل در این مقطع ۳ تا ۵ سال می باشد، که در طی آن دانشجو هم واحدهای آموزشی و هم واحدهای تحقیقاتی و پژوهش محور را می گذراند. این پروژه ها اساسا توسط کمپانی ها و بخش های R & D آنها حمایت می شود، به همین دلیل دانشجوی مقطع دکتری در کانادا در بیشتر موارد کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی دریافت می کنند. ارائه ی مدرک زبان آیلتس ۷ به بالا نیز از الزامات پذیرش دکتری در کاناداست و حتما باید سوپروایزر داشته باشید.




شرایط اخذ پاسپورت کانادا از طریق کار

یکی از راههای مهاجرت به کانادا و اخذ پاسپورت کانادا، مهاجرت کاری به این کشور موسوم به Skilled Worker است. متقاضیان اخذ پاسپورت کانادا از طریق کار، می بایست پرونده درخواستشان در یک سیستم امتیاز بندی دو مرحله ای قرار گیرد و در هر مرحله باید امتیازات لازم را کسب کنند تا موفق به دریافت دعوتنامه برای مهاجرت کاری به کانادا شوند. این سیستم امتیاز بندی به گونه ای طراحی شده است که بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه ی کار، دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی، داشتن رابطه و خویشاوند در کشور کانادا و … هر یک از متقاضیان به آنها امتیاز می دهد و متقاضیانی که موفق به کسب بیشترین امتیاز شوند، طبیعتا واجد الشرایط دریافت دعوتنامه ی شغلی از دولت کانادا خواهند شد. لازم به ذکر است که هر یک از استان های کانادا، دارای شرایط متفاوتی جهت امتیازات و اعطای ویزای کاری به متقاضی هستند که نیازمند بررسی و محاسبه ی امتیازات است که آیا متقاضی شرایط مورد نظر برای کار در استانهای مختلف کانادا را دارد یا خیر؟ 

سیستم امتیاز بندی مرحله اول مهاجرت کاری به کانادا

در مرحله اول، سقف امتیازات ۱۰۰ می باشد که متقاضی می بایست موفق به کسب حداقل ۶۷ امتیاز از این ۱۰۰ شود تا بتواند به مرحله ی دوم که به استخر مجازی موسوم است، وارد شود. استخر مجازی یا به اصطلاح pool در واقع بانک درخواست های متقاضیان پس از پذیرش اولیه آنهاست. متقاضیانی که موفق شده اند که در مرحله اول بیشتر از ۶۷ امتیاز کسب کنند و وارد مرحله دوم شوند، درخواستشان به مدت یک سال در استخر مجازی باقی می ماند. گفتنی است که سیستم امتیاز بندی که در مرحله دوم وجود دارد متفاوت از مرحله اول بوده و دولت فدرال متقاضیان را در مرحله دوم بر اساس سیستم امتیازبندی جدید اولویت بندی نموده و برای متقاضیانی که در مرحله دوم دارای بیشترین امتیاز شده اند، دعوتنامه ارسال می کند. در جداول زیر امتیاز دهی برای هر فاکتور را مشاهده خواهید کرد.

سن فرد مجرد فرد متاهل
زیر 18 سال 0 امتیاز 0 امتیاز
18 99 90
19 105 95
20-29 110 100
30 105 95
31 99 90
32 94 85
33 84 80
34 83 75
35 77 70
36 72 65
37 66 60
38 61 55
39 55 50
40 50 45
41 39 35
42 28 25
43 17 15
44 6 2
45 به بالا 0 0

سطح تحصیلات کاندید مجرد کاندید متاهل
کمتر از دبیرستان 0 امتیاز 0 امتیاز
دبیرستان 30 28 امتیاز برای فرد درخواست دهنده و 2 امتیاز همراه
یک سال دانشگاه 90 84 امتیاز برای فرد درخواست دهنده و 6 امتیاز همراه
دو سال دانشگاه 98 91 امتیاز برای فرد درخواست دهنده و 7 امتیاز همراه
سه سال یا بیشتر در برنامه ی post-secondary 120 112 امتیاز برای فرد درخواست دهنده و 8 امتیاز همراه
دو یا بیش از دو برنامه ی post-secondary که حداقل یکی از انها بیش از سه سال بوده است 128 119 برای فرد درخواست دهنده و 10 امتیاز همراه
کارشناسی ارشد 135 126 برای فرد درخواست دهنده و 10 امتیاز همراه
دکتر 150 140 برای فرد درخواست دهنده و 10 امتیاز همراه

CLB کاندید مجرد کاندید متاهل
برای هر مهارت یکی از مهارت های زبانی 34 32 امتیاز برای درخواست دهنده و 5 امتیاز همراه
CLB3 یا کمتر 0 0
CLB4 6 6 امتیاز برای فرد درخواست دهنده و 0 امتیاز همراه
CLB5 6 6 امتیاز برای فرد درخواست دهنده و 1 امتیاز همراه
CLB6 9 8 امتیاز برای فرد درخواست دهنده و 1 امتیاز همراه
CLB7 17 16 برای فرد درخواست دهنده و 3 امتیاز همراه
CLB8 23 22 برای فرد درخواست دهنده و 3 امتیاز همراه
CLB9 31 29 برای فرد درخواست دهنده و 5 امتیاز همراه
CLB10 یا بالاتر 34 32 برای فرد درخواست دهنده و 5 امتیاز همراه


سال ها داوطلب مجرد داوطلب متاهل
کمتر از یکسال 0 0
یک سال 40 35 برای درخواست دهنده و 5 امتیاز برای پارتنر
2 سال 53 46 برای درخواست دهنده و 7 امتیاز برای پارتنر
3 سال 64 56 برای درخواست دهنده و 8 امتیاز برای پارتنر
4 سال 72 63 برای درخواست دهنده و 9 امتیاز برای پارتنر
5 یا بیش از 5 سال 80 70 برای درخواست دهنده و 10 امتیاز برای پارتنر

تحصیلات و سابقه ی کار در کانادا
تحصیلات یک سال سابقه ی کار دو سال سابقه ی کار
بدون مدرک post-secondary 0 0
مدرک post-secondary یکساله یا بیشتر 13 25
بیش از یک مدرک post-secondary که اولی بیش از 3 سال بوده است 25 50

تحصیلات و توانایی زبانی
تحصیلات CLB 7 یا بالاتر در تمام مهارت ها، که حداقل یکی از انها CLB 8 باشد CLB 9 یا بالاتر برای تمام مهارت ها
بدون مدرک post-secondary 0 0
مدرک post-secondary یکساله یا بیشتر 13 25
بیش از یک مدرک post-secondary 25 50

توانایی زبانی و سابقه ی کار خارج از کانادا
تجربه ی کاری خارج از کانادا CLB 7 یا بالاتر در تمام مهارت ها، که حداقل یکی از انها CLB 8 باشد CLB 9 یا بالاتر برای تمام مهارت ها
نداشتن سابقه کار 0 0
یک یا دوسال سابقه کار 13 25
بیش از سه سال سابقه کاری 25 50

تجربه کاری در کانادا و خارج از کانادا
تجربه یک سال سابقه کار در کانادا دوسال سابقه ی کار در کانادا
نداشتن سابقه ی کار خارج از کانادا 0 0
یک یا دوسال سابقه کار خارج از کانادا 13 25
بیش از سه سال سابقه کار خارج از کانادا 25 50

مدرک بازرگانی و تجارت و توانایی زبانی
مدرک CLB 5 یا بالاتر در تمام مهارت ها، که حداقل یکی از انها CLB 5 یا CLB6 باشد CLB 7 یا بالاتر برای تمام مهارت ها
مدرک بازرگانی و تجارت که توسط استان تایید شده باشد 25 50

فاکتور امتیاز
نامزد استانی که هم راستا با برنامه ی اکسپرس اینتری است 600
پیشنهاد کاری مدیر ارشد تحت نظارت شرکتی بزرگ 200
پیشنهاد کاری در مهارت های دیگر 50
کامل کردن برنامه ی تحصیلی یک یا دو ساله در کانادا 15
کامل کردن دوره ایی سه ساله/کارشناسی ارشد/ دوره ی آموزشی حرفه ایی و دکترا در کانادا 30
توانایی زبان فرانسوی در سطح CLB7 یا بالاتر و توانایی زبان انگلیسی CLB4 یا پایین تر 15
اتوانایی زبان فرانسوی در سطح CLB7 یا بالاتر و توانایی زبان انگلیسی CLB5 یا بالاتر 30
خواهر یا برادری که در کانادا زندگی می کنند 15

شرایط اخذ پاسپورت کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از شاخصه های اقتصادی و استاندارهای سرمایه گذاری که در بحث سرمایه گذاری در کشورهای خارجی، جهت اثبات کم ریسک بودن سرمایه گذاری در یک کشور باید مورد بررسی قرار گیرد، نرخ مصادره ی اموال در آن کشور است. نرخ مصادره ی اموال یک کشور نشان دهنده ی میزان امنیت سرمایه گذاری و نمایانگر نرخ مصادره ی اموال سرمایه گذاران خارجی در یک کشور است. شاخص نرخ مصادره ی اموال بین عدد ۱ تا ۷ اندازه گیری می شود که عدد ۱ نشان دهنده ی کمترین ریسک سرمایه گذاری و عدد ۷ نمایانگر بیشترین ریسک سرمایه گذاری می باشد. با توجه به این امر می توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاری در کانادا برای آن دسته از عزیزانی که از تمکن مالی مناسبی برخوردارند، گزینه ی مناسبی برای اخذ پاسپورت کانادا و تابعیت این کشور است و شاخص کانادا یک است. دولت فدرال کانادا روش ها و برنامه های مختلف سرمایه گذاری را ارائه نموده است که در هر برنامه شرایط سرمایه گذاری، میزان سرمایه ی اولیه و استانی که در آن باید سرمایه گذاری انجام شود، متفاوت از دیگر برنامه هاست. باوجود محدودیت های جغرافیایی، راه اندازی بیزنیس یکی از مناسب ترین روشها برای اخذ پاسپورت کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد، برنامه ی کارآفرینی و سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا در استان بریتیش کلمبیاست. شرایط این سرمایه گذاری نسبت به سایر روشهای و برنامه به نسبت ساده تر بوده و کمترین سرمایه را از شما می خواهد، افراد در صورتی که شرایط زیر را نداشته باشند، این امکان را دارند که در برنامه برنامه سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا اقدام نمایند :

  • سابقه ی اخراج از کشور کانادا
  • سابقه ی ارتکاب جرائم جنگی یا سابقه ی ارتکاب جرم بر علیه جامعه جهانی
  • سابقه ی دست اندر کار نبودن در فعالیتهای تروریستی
  • سابقه ی اقامت غیر قانونی در این کشور

متقاضیان شرکت در برنامه ی سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری این کشور جهت اخذ پاسپورت کانادا، باید تمکن مالی به مقدار ۳۰۰ هزار دلار کانادا را اثبات نمایند. لازم به ذکر است که این مبلغ در جایی هزینه نمی شود و صرفا برای اخذ ویزا و شروع سرمایه گذاری یکی از پیش شروط محسوب می شود، داشتن تجربه و سابقه ی مدیریت به ویژه در ۵ سال اخیر نیز مهم ترین و آخرین پیش شرط سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا می باشد. گفتنی است که متقاضیان این سرمایه گذاری با داشتن این پیش شرط ها می توانند با شرکت در یک سیستم امتیاز بندی، امتیاز بالایی را کسب نموده و برای راه اندازی پروژه سرمایه گذاری شان در استان بریتیش کلمبیا دعوتنامه دریافت نمایند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: