مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
گام بعدی پس از گرفتن ویزا استارت آپ چیست؟

گام بعدی پس از گرفتن ویزا استارت آپ چیست؟

گام بعدی پس از گرفتن ویزا استارت آپ چیست؟

اگر از آن دسته افراد خوش شانسی هستید که ویزا استارت آپ به شما داده شده است، حالا مسیر خیلی همواری برای مهاجرت به کانادا پیش رو دارید. اولین ویزایی که به شما و خانوادهتان داده می شود، ویزا کار است. ویزا کار اعتبار محدودی دارد ولی می توانید به کانادا سفر کنید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید و گسترش بدید. در کنار آن همسر شما می تواند مشغول به کار شود و فرزندان شما می توانند به مدرسه بروند.

مزایای زندگی در کانادا

  •  اول اینکه کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالاست. سیستم بهداشت و درمان کشور کانادا بسیار قوی است و تقریبا تمام افراد تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند. سیستم آموزشی این کشور هم بسیار قوی است و بهترین دانشگاه های سراسر دنیا در کانادا قرار دارند، دانشگاه های این کشور رتبه بسیار بالایی در بین کشورهای سراسر جهان دارند. 
  • دوم اینکه کشور کانادا کشوری صلح طلب و دموکراتیک است و از نظر سیاسی کاملا پایدار است. 
  • ضمنا، نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است. 
  • یکی از عوامل مهم این است که کشور کانادا کشوری چند ملیتی است و افراد زیادی از سراسر دنیا برای کار، تحصیل و زندگی به این کشور می آیند. 

پس از گذشت مدتی، وقتی کسب و کار شما رشد کند، به شما و تمام اعضای خانوادهتان اقامت دائم داده می شود. وقتی به شما اقامت دائم داده می شود، می توانید بدون هیچ محدودیتی در کشور کانادا زندگی، کار و تحصیل کنید.


 در خصوص ویزا استارت آپ اقامت دائم مزیت های زیادی دارد

  • اقامت دائم به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ محدودیتی در کشور کانادا زندگی کنید و کسب و کار خود را گسترش بدید، همچنین همسر شما می تواند به راحتی در این کشور کار کند و فرزندان شما می توانند به مدرسه یا دانشگاه بروند.
  •  پس از مدتی می توانید تابعیت کشور کانادا را بگیرید. 
  • شما امکان خریداری ملک در کشور کانادا را دارید. 

پس از مدت ۵ سال، اگر کسب و کار شما همچنان در جریان باشد، شما و همه اعضای خانوادهتان می توانید تابعیت کشور کانادا را بگیرید. داشتن تابعیت کشور کانادا به معنی داشتن پاسپورت کانادایی است. پاسپورت کانادا یکی از معتبرترین پاسپورت های کل دنیا است.

 داشتن تابعیت کشور کانادا هم مزایای زیادی برای شما و اعضای خانوادتان دارد

  • با داشتن پاسپورت کانادا می توانید به ۱۷۱ کشور دنیا از جمله آمریکا، انگلیس و کشورهای عضو شینگن بدون ویزا سفر کنید. 
  • می توانید برای کل عمر در کشور کانادا کار کنید و از مزایای شهروندان کانادایی بهره مند شوید. 
  • دسترسی کاملی به سیستم بهداشت و درمان و آموزشی کشور کانادا خواهید داشت. 
  • و در نهایت شما تابعیت یکی از قدرتمند ترین کشورهای دنیا را دارید. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: