مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
پذیرش MBA در کانادا

پذیرش MBA در کانادا

مدیریت بازرگانی (MBA)- دانشگاه Lake Head

دانشگاه Lake Head
دانشگاه Lake Head
دانشکده دانشکدۀ مدیریت بازرگانی 
مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی، مدیریت، دورۀ عمومی
طول دوره 1 سال
نمره زبان GRE: حداقل 300
GMAT: حداقل 500

MBA یک دوره ی عمومی 12 ماهه (3 ترم، تمام وقت) است که به منظور آماده سازی دانشجویان برای موفقیت در انواع مختلفی از مشاغل مدیریتی طراحی شده است. با مطالعاتی پیشرفته در عرصۀ مدیریت، در دورۀ 16 ماه(4ترم و تمام وقت)، دانشجویان را قادر می سازد تا مبنای اصلی MBA را به طور کامل و طی سری دوره های تخصصی و جامع بگذرانند. این دو مدل دوره به دانشجویان کمک می کنند تا دانشی جامع و یکپارچه در زمینۀ بازرگانی، عملکرد مدیریت و همچنین دیدگاهی عمیق تر نسبت به حوزۀ تجارت داشته باشند. دانشجویان مهارت های تحلیلی، تصمیم گیری و برقراری ارتباط را در خود پرورش می دهند و در کنار آن توانمندیهای خود را در تشخیص ارزشهای اخلاقی کسب و کار افزایش می دهند. این دوره با داشتن سخنرانی های متعدد و انگیزشی، بحث های کلاسی انرژی بخش، مطالعات موردی جدید و در عین حال مرتبط  و سپس پروژه های آموزشی و تجربی است که به این اهداف مهم دست می یابد. 

شرایط پذیرش:

گذراندن دورۀ چهار ساله یا سه ساله همراه با پنج دورۀ کامل معادل با (10 نیم دوره در سطح سال دوم یا بالاتر؛ حداقل 6 دوره در سطح سال سوم یا چهارم، که قبلاً برای پذیرش در دوره های این برنامه استفاده نشده باشد). بیانیه تحصیلی متشکل از 750 الی 1000 کلمه، خلاصه ای از سوابق تحصیلی و شغلی، اهداف تحصیلی و شغلی، نقاط قوت و ضعف متقاضی. رزومه. اولویت با متقاضیانی است که بیش ازدو سال سابقۀ کار داشته باشند.

مدیریت بازرگانی (MBA)- دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا
دانشگاه بریتیش کلمبیا
دانشکده دانشکدۀ بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی، مدیریت، دورۀ عمومی
طول دوره 16 ماه
شهریه سالانه $90,056
نمره سال قبل 76

شرایط پذیرش:

  • متقاضیانی که مدرک تحصیلی آنها خارج از کانادا و کشوری است که انگلیسی زبان اصلی آموزش آنجا نیست، باید مدرکی جهت اثبات توانایی شان جهت ادامه تحصیل به زبان انگلیسی را نیز ارائه دهند تا پیشنهاد پذیرش آنها تمدید گردد. 
  • کلیه متقاضیان باید فرم درخواست آنلاین را تکمیل و هزینه را پرداخت نمایند تا درخواستشان از UBC مورد بررسی قرارگیرد.
  • کلیۀ متقاضیان باید ریزنمرات کلیه دروس پس از دبیرستان خود را ارسال نمایند.
  • برای درخواست دوره های تحصیلات تکمیلی در UBC، ارائه حداقل سه معرفی نامه الزامی هست. این نامه ها باید از سوی افرادی باشند که آمادگی ارائه گزارشاتی در خصوص توانمندی های علمی و صلاحیت های شما را داشته باشند. 


مدیریت بازرگانی (MM)- کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا
دانشگاه بریتیش کلمبیا
دانشکده دانشکدۀ بازرگانی و مدیریت عمومی
مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی، مدیریت، دورۀ عمومی
طول دوره 9 ماه
شهریه سالانه $50,616

دوره ی تحصیلی کارشناسی ارشد (MM) برای برآوردن نیازهای رو به رشد نوآورترین کارفرمایان امروزی طراحی و توسعه یافته است. این برنامه، یک بستر حیاتی را همراه با طیفی گسترده از رشته های بازرگانی و مدیریتی از حسابداری گرفته تا امور مالی و بازاریابی و مدیریت استراتژیک برای شما فراهم می کند. دوره ای که عامل ترقی شغلی شماست و شما در حالی فارغ التحصیل خواهید شد که برگ برندۀ موردنیاز جهت درخواست شغل رویایی خود را در دست دارید. 

مدیریت بازرگانی (phD)- دانشگاه کونکوردیا

دانشگاه کنکوردیا
دانشگاه دانشگاه کنکوردیا
دانشکده  بازرگانی John Molson
مقطع تحصیلی دکترا
رشته ی تحصیلی مدیریت بازرگانی، مدیریت دوره عمومی
طول دوره 5 سال
شهریه سالانه $21,344
نمره زبان تافل: 95
آیلتس: 7

دانشگاه بازرگانی John Malson با همکاری دانشگاه بازرگانی Ecole des Hautes Etudes Commercials de Montreal، دانشگاه McGill و دانشگاه du Quebec a Montreal، از سال 1976 به طور مشترک اقدام به اعطای مدرک دکترا در رشته ی مدیریت بازرگانی نموده است. رشته های اصلی که حسابداری، اقتصاد بازرگانی، خط مشی و استراتژی بازرگانی، امور مالی، بازاریابی، رفتار سازمانی، زنجیرۀ تأمین و مدیریت فناوری بازرگانی را شامل می شوند. مباحث و زیرشاخه های مرتبط با این رشته ها نیز عبارتند از: تجارت بین الملل، رفتار مصرف کننده و برنامه ریزی بلند مدت. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: