مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دوازده تفریح که باید در ونکور انجام دهید.بخش اول

دوازده تفریح که باید در ونکور انجام دهید.بخش اول

در ونکور همیشه کار و فعالیتی است که شما می توانید برای اولین بار ان را انجام دهید و ازش لذت ببرید، حتی زمانی که فک می کنید تمام فعالیت ها را انجام داده اید، ونکوری ها فعالیتی جدید را به شما پیشنهاد می دهند و غافلگیر می شوید. خیلی سخت است که تعدادمحدودیتی فعالیت را به شما بگوییم، اما این لیست، لیستی است که قطعا باید به آن عمل کنید.

1.    تبدیل شدن به یک دوست داره ساحل

 Kitsilano Beach ونکور به دلیل قرارگیری در شمال غربی اقیانوس آرام شهرت ویژه ایی برای داشتن مناظر طبیعی دارد. در اینجا پنج ساحل معروف شهر را به شما معرفی می کنیم.Kitsilano Beach  ساحلی معروف برای بازی والیبال و لذت بردن از آفتاب است و بزرگترین استخر آبگرم شور در این ساحل است.Jericho Beach در غرب Kitsilano ساحلی با آب و هوای خنک تر و مکانی فوق العاده برای باربکیو است.Locarno Beach  و Spanish Banks ساحل هایی خلوت تر و آرام هستندWreck Beach  ساحلی معروف است که در آن نوع پوشش اختیاری است. در این ساحل شما قشنگ ترین و کامل ترین تصویر پانورما از اقیانوس را می توانید ببینید. به علاوه در این ساحل تفریحات هوایی و آبی متنوعی است.


   2.   هنرمند شوید

از موزه ی شگفت انگیز Vancouver Art Gallery دیدن کنید، این موزه پنجمین موزه ی بزرگ در کانادا، و بزرگترین موزه در غرب کانادا است و خانه ی بیش از 200 اثر از Emily Carr، the Group of Seven،Jeff Wall و Marc Chagall است. تراس گالری جایی فوق العاده برای فرار از شلوغی و ازدحام شهر است. نوشیدنی خریداری کنید و از دیدن Robson Square در قلب ونکور لذت ببرید. دیدن flash mobs یا توده ی انسانی که باهم ملاقات می کنند و یا حتی دیدن Zombie walk  گروهی از کارهایی است که در بعد از ظهرهای سه شنبه می توانید درکنار رفتن به گالری انجام دهید.

3.  رسیدن به تناسب اندام با دوچرخه سواری


 Stanley Park با جمعیتی که برای داشتن زندگی سالم و محیطی پاک تلاش می کنند، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در ونکور انجام دهید.دوچرخه سواری در مسیر Seawall یکی از بهترین راه ها برای دیدن Stanley Park است که تاجی برای شبه جزیره ی ونکور است با منظره ی دیدنی به اقیانوس، مسیری 8.8 کیلومتری را می توانید با چرخه به راحتی  و در آرامش در این پارک رکاب بزنید.به طور کلی، دوجرخه سواری در شهر ونکور آسان، امن و لذت بخش است. مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در تمام شهر کشیده شده اند و شبکه ی دوچرخه سواری در حال توسعه و پیشرفت است.ونکور شهری است که فرهنگ دوچرخه سواری را پرورانده و شاید با دوچرخه سواری مکان های فوق العاده ایی را کشف کنید.نکته: نپوشیدن کلاه ایمنی در بریتیش کلمبیا غیرقانونی است.

4.  زندگی جزیره ایی


 شما به راحتی می توانید به یکی از جزیره های نزدیک ونکور بروید، مسافرت شما می تواند از یک روز تا یک هفته باشد و این بستگی به این دارد که چقدر زمان آزاد داشته باشید.فاصله ی Vancouver Island از اسکله کمتر از دو ساعت تا ونکور است، در حالی که فاصله ی Bowen Island از مرکز شهر ونکور کمتر از یک ساعت است. Salt Spring Island، Galiano Island، Pender Island و Saturna Island تعدادی از این جزیره های معروف هستند.

5. انرژی خو را بالا ببرید.

اگر برای شناخت وگردش در ونکور لازم است انرژی خود را بالا ببرید، پس باید انتخاب کنید، اخیرا ونکور در رتبه ی ده کشور برتر برای قهوه قرار گرفته است، و فهمیدن دلیل آن سخت نیست.به غیر از کافه هایی که قهوه سرو می کنند و شناخته شده هستند از جمله Tim Hortons ، Starbucks، Blendz. مغازه های زیادی وجود دارد که قهوه ی ارگانیک سرو می کنند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.
بیاموزید، کسب درآمد کنید و اقامت بگیرید.

دانشجویان بین المللی زیادی کانادا را برای تحصیل از میان کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلستان و فرانسه انتخاب می کنند، زیرا شرایطی که کانادا برای تحصیلات در نظر گرفته است در خیلی از کشورها دیده نمی شود. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی PGWP

اجازه ی کار بعد از تحصیل اولین قدم در سیستم مهاجرت به کانادا است. این اجازه موقعیتی را فراهم می کند که دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال اجازه ی کار داشته باشند. که این اجازه ی کار ،فارغ التحصیلان را به ساکنین دائم تبدیل می کند. ...

بیشتر بخوانید
کار در هنگام تحصیل در کانادا
کار در هنگام تحصیل در کانادا

دانشجویان بین المللی در کاناد می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند و اجازه ی کار تمام وقت را در زمان تعطیلات و استراحت میان ترم هایشان دارند. کار در هنگام تحصیل به شما کمک می کند که هزینه های زندگی خود را پرداخت نمایید و بتوانید با افراد جدید آشنا شوید و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: