مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
4 استان برتر کانادا برای مهاجرین جدید

4 استان برتر کانادا برای مهاجرین جدید

سوالی که اغلب از ما پرسیده می شود این است که 'بهترین استان کانادا برای مهاجران کدام استان است؟'. با توجه به اینکه کانادا دومین کشور بزرگ جهان است، تصمیم گیری در مورد اینکه از کجا شروع کنید، می تواند بسیار دشوار باشد. کانادا در مجموع ده استان و سه منطقه دارد که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند. بسته به مشخصات شما، و اینکه در چه مرحله ای از فرایند مهاجرت هستید، موردی که می تواند مهم باشد این است که کدام استان برنامه مهاجرتی مناسبی برای شما دارد.

ملاحظات دیگر ممکن است به سبک زندگی، زمینه کاری و ترجیحات آب و هوا بستگی داشته باشد. برای کمک به شما در شروع کار، در اینجا چهار مورد از محبوب ترین استان های کانادا برای مهاجران آورده شده است:

بهترین استان کانادا- انتاریو (Ontario)

انتاریو محبوب ترین استان کانادا برای مهاجران جدیدی است که به کانادا می آیند. در سال 2023، انتاریو حدود نیمی از ساکنان دائمی جدید کانادا را در برگرفت.

محبوب ترین شهر انتاریو، بزرگترین شهر کانادا است. در میان تازه واردانی که انتاریو را به عنوان استان مقصد خود معرفی کردند، اکثریت در نظر داشتند که در شهر تورنتو مستقر شوند. تورنتو یکی از چندفرهنگی‌ترین شهرهای جهان است که بیش از نیمی از ساکنان آن متعلق به اقلیت ها هستند.

اتاوا، دومین شهر پرطرفدار انتاریو و همچنین پایتخت کانادا است. اتاوا یکی از امن ترین شهرهای کانادا محسوب می شود. پایتخت کانادا، دارای کیفیت زندگی بالا و هزینه زندگی پایین می باشد.

شکی نیست که زمستان های انتاریو ممکن است بسیار سرد شود. در برخی از بخش‌های انتاریو، در ماه‌های زمستان دمای زیر 40 درجه سانتی‌گراد مشاهده می‌شود. تحمل کردن سرمای زمستان زمانی ارزشش را دارد که تابستان فرا می رسد و شهروندان دمایی بالاتر از 30 درجه سانتی‌گراد را تجربه می کنند.

انتاریو دارای اقتصادی قوی است که 37 درصد از تولید ناخالص داخلی ملی را عمدتاً از طریق ترکیبی از منابع، تخصص تولید و صادرات، تولید می کند. این استان همچنین محل زندگی نزدیک به 50 درصد از کل کارکنان در بخش های فناوری و تکنولوژی، خدمات مالی و سایر صنایع نیاز به دانش و تخصص بالا، می باشد.

Ottawa

Toronto

بریتیش کلمبیا (British Columbia)- بهترین استان کانادا

بریتیش کلمبیا که در سواحل غربی کانادا واقع شده است، به خاطر چشم اندازهای طبیعی زیبایش معروف است. پس از انتاریو، بریتیش کلمبیا محبوب ترین استان مقصد برای مهاجران جدید در سال 2023 بود. بریتیش کلمبیا، بهترین استان کانادا برای مهاجرانی است که به دنبال ماجراجویی در طبیعت و دمای ملایم تر هستند.

محبوب ترین شهر بریتیش کلمبیا، ونکوور است. ونکوور که در سواحل اقیانوس آرام کانادا واقع شده است، دارای چشم اندازهای خیره کننده ای از اقیانوس و کوه می باشد. ونکوور همچنین برای صنعت فیلم، مناطق هنری مناسبی دارد و مکان محبوبی برای فیلم‌های سینمایی است.

دومین شهر محبوب در بریتیش کلمبیا، ویکتوریا است. ویکتوریا، مرکز استان بریتیش کلمبیا می باشد که در انتهای جنوبی جزیره ونکوور قرار دارد. جذابیت و جغرافیای منحصربه‌فرد ویکتوریا آن را به شهری ایده‌آل برای علاقه‌مندان به ماجراجویی در طبیعت، تبدیل کرده است.

بریتیش کلمبیا یک استان عالی برای کسانی است که تمایل به زمستان معتدل تر دارند. مناطق ساحلی بریتیش کلمبیا، دارای معتدل ترین زمستان ها در سراسر کانادا است که به ندرت دمای آن به دمای انجماد می رسد. مناطق داخلی و مرکزی، معمولا زمستان‌های سردتر و برفی‌تری دارند، اما دارای تابستان‌های گرم‌تری نسبت به سواحل بریتیش کلمبیا می باشند.

بریتیش کلمبیا، اقتصاد متنوعی را ارائه می دهد که عمدتاً تحت سلطه صنایع خدماتی است. سایر صنایع اصلی در بریتیش کلمبیا شامل کشاورزی، ساخت و ساز، فیلم و تلویزیون، جنگلداری، شیلات، فناوری و تکنولوژی، تولید، معدن و گردشگری است.

Vancouver




بهترین استان - کبک (Quebec)

کبک، سومین استان محبوب برای تازه واردانی است که به کانادا می آیند. کبک، بهترین استان کانادا برای مهاجرانی است که از فعالیت‌های فرهنگی لذت می‌برند و به زبان فرانسه علاقه دارند.

کبک، بزرگترین استان کانادا است که به فرهنگ غنی، تولید شربت افرا و زبان فرانسوی مشهور است. اگرچه زبان فرانسه زبان رسمی کبک است، اما دولت استانی حمایت ها و خدمات خاصی را برای جمعیت انگلیسی زبان ارائه می¬دهد. در حالی که می توان بدون صحبت کردن به زبان فرانسوی به کبک رفت، یادگیری این زبان برای زندگی در کبک مفید می باشد. خوشبختانه، استان کبک دوره های رایگانی را برای مهاجران جدیدی که می خواهند زبان فرانسوی یاد بگیرند، ارائه می دهد.

مونترال، پرجمعیت ترین شهر کبک و سومین شهر محبوب در میان مهاجران جدید است. مونترال به عنوان شهر اول از نظر میزبانی رویدادهای بین المللی در آمریکای شمالی و همچنین فرهنگی ترین شهر کانادا در نظر گرفته می شود. در اینجا می‌توانید از جشنواره‌های مختلف موسیقی، کمدی و فیلم در طول سال لذت ببرید.

شهر کبک، دومین مقصد محبوب در میان مهاجران ساکن در این استان است. این شهر فرانسوی زبان و منحصر به فرد ، تعادلی را بین تاریخ، مدرنیته، فرهنگ و طبیعت برقرار می کند. ساکنان شهر کبک در ماه‌های سرد بیکار نمی‌مانند؛ این شهر مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فرد زمستانی را ارائه می‌کند، از جمله Winter Carnival، سواری با سورتمه در وسط شهر، یا بازدید ازHotel de Glace  (هتل یخی) .

Hotel de Glace

کبک، به علت آب و هوای شدیدش نیز معروف است. دما در ماه‌های سرد می‌تواند تا 40- درجه سانتی‌گراد کاهش یابد و ماه‌های تابستان می‌تواند دمایی تا 35 درجه سانتی‌گراد را تجربه کند.

کبک، اقتصاد متنوعی را ارائه می دهد که عمدتاً تحت سلطه بخش های تولیدی و خدماتی است. کبک همچنین به شدت در بخش تحقیق و توسعه، برای رشد در صنایع زیر، سرمایه گذاری می کند:

  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات (information and communication technology)
  • الکترونیک و اپتیک و فوتونیک (electronics and optics-photonics)
  • علوم زیستی و فناوری های بهداشتی (life sciences and health technologies)
  • غذا و تغذیه (food and nutrition)
  • بازی های ویدیویی و راه حل های دیجیتال (video games and digital solutions)
  • خدمات بیمه و مالی (insurance and finance services)
  • ساختمان سبز و هوشمند (green and smart building)
  • هوش مصنوعی (artificial intelligence)

بهترین استان کانادا - آلبرتا (Alberta)

در نهایت، چهارمین استان محبوب در میان مهاجران در سال 2023، استان 'آلبرتا' بود. آلبرتا واقع در غرب کانادا، در برگیرنده برخی از محبوب ترین جاذبه های طبیعی این کشور می باشد. آلبرتا به خاطر ذخایر بزرگ نفت و گاز طبیعی، گاوداری، کوه های راکی و پارک دایناسورها شهرت دارد.

کلگری و ادمونتون به ترتیب چهارمین و پنجمین شهر محبوب کانادا در میان مهاجران هستند.

کلگری، پرجمعیت ترین شهر آلبرتا است. کلگری که در دامنه کوه های راکی قرار دارد، برای علاقه مندان به ماجراجویی در طبیعت شهری ایده آل است. کلگری همچنین میزبان نمایشگاه معروف Calgary Stampede & Exhibition است که در نوع خود منحصربه فرد می اشد.

ادمونتون پایتخت آلبرتا و دومین شهر پرجمعیت استان است. ادمونتون، شهری پویا و پرجنب و جوش است که سالانه بیش از 30 جشنواره را میزبانی می کند. ادمونتون همچنین میزبان بزرگ‌ترین افلاک‌نمای کانادا است و دارای یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان می باشد.

کلگری و ادمونتون، آفتابی ترین شهرهای کانادا هستند که نسبت به سایر شهرهای کانادا ساعات آفتابی بیشتری دارند. آفتاب فراوان به آلبرتایی‌ها کمک می‌کند تا زمستان‌های سرد را پشت سر بگذارند (بخش‌هایی از استان می‌تواند تا 51- درجه سانتی‌گراد سرد شود). هنگامی که ماه های تابستان فرا می رسد، دما به طور قابل توجهی گرم می شود و بخش هایی از استان دمایی به اندازه 35 درجه سانتیگراد را تجربه می-کنند.

بزرگترین صنعت آلبرتا، صنعت نفت و گاز است و پس از آن صنایعی مانند کشاورزی، جنگلداری، آموزش، گردشگری، مالی و تولید قرار دارند. آلبرتا همچنین دارای نرخ مالیات کمتری نسبت به سایر نقاط کانادا می باشد، که این ویژگی آن را به بهترین استان کانادا برای مهاجرانی تبدیل می‌کند که به دنبال پس‌انداز کردن پول خود هستند.

Calgary

Alberta

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ چیست؟
ویزا استارت آپ چیست؟

ویزا استارت آپ به افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را در کانادا راه اندازی کنند، اجازه می دهد به کانادا سفر کنند و کسب و کارشان را راه اندازی کنند بعد از مدت کوتاهی اقامت دائم و تابعیت کانادا به این افراد و خانوادهشان داده می شود ...

بیشتر بخوانید
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟

داشتن حداقل ۱۰٪ سهام کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید و مدرک آیلتس از جمله موارد مورد نیاز برای کسب صلاحیت است ...

بیشتر بخوانید
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟

مهمترین مدارک لازم برای درخواست ویزا استارت آپ بیزینس پلن، نامه حمایتی از سرمایه گذار و مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی است. ترجمه مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت، گواهی سلامت و سابقه کیفری هم لازم هستند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: