مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه ویندزور کانادا

دانشگاه ویندزور کانادا

کانادا دومین کشور وسیع در دنیا بعد از روسیه است و امکانات فوق العاده ای را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است، دانشجویان بین المللی می توانند همزمان با تحصیل در کانادا تا 20 ساعت در هفته کار کنند و همسر و فرزندان زیر 18 سال شما می توانند همزمان به کانادا بیایند و در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوند، تحصیل در کانادا از انگلستان، آمریکا و استرالیا ارزان تر است و شما با تحصیل در کانادا می توانید اقامت دائم کانادا را اخذ نمایید. دانشگاه های کانادا در رتبه ی بهترین دانشگاه های دنیا قرار دارند و شما می توانید بعد از فارغ التحصیلی تا سه سال در این کشور اقامت داشته و کار کنید، با کار در کانادا شما با بازار کار این کشور آشنا شده و شانس خود را برای یافتن کار مناسب و به تبع آن اخذ اقامت دائم کانادا بالا می برید. تحصیل در کانادا به زبان انگلیسی است و البته در استان کبک و انتاریو که جز استان های فرانسوی زبان کانادا هستند، برخی از رشته ها به زبان فرانسوی تدریس می شوند، برای تحصیل در کانادا باید مدرک ایلتس یا تافل ارائه دهید، برای تحصیل در مقطع ارشد در کانادا نمره ی آیلتس 6.5 یا معادل تافل آن لازم است و برای مدرک کارشناسی نمره ی 6.0 آیلتس قابل قبول است، معدل شما در آخرین مقطع تحصیلی یکی دیگر از فاکتورهای لازم برای اخذ پذیرش در دانشگاه های کانادا است. در رتبه بندی Times Higher Education دانشگاه ویندزور در سال 2021 رتبه ی 601-800 را به خود اختصاص داده است و در میان دانشگاه های کانادا رتبه ی 22 را به خود اختصاص داده است. دانشگاه ویندزور در سال 1857 میلادی در جنوب کانادا تاسیس شده است و در سال 1960 به عنوان دانشگاه ویندزور شناخته شده است و 26% از دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین المللی تشکیل داده اند.

سر فصل های این مقاله عبارتند از:

مدارک لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه ویندزور کانادا

از جمله شرایطی که برای تحصیل در کانادا و پذیرش تحصیلی مقطع لیسانس در دانشگاه ویندزور در کانادا مورد نیاز است، ارائه گواهی فارغ التحصیلی دوره ی متوسطه و پیش دانشگاهی (دیپلم 12 ساله) است. به طور یقین ارائه ی مدرک زبان انگلیسی از الزامات این دانشگاه به شمار می رود. لذا بایستی قبل از پذیرش تحصیلی در آزمون های تافل یا آیلتس شرکت نموده و نمره قبولی که مورد نظر دانشگاه است را کسب کنید. اگر موفق به کسب نمره ی حداقل 6.5 در آزمون زبان انگلیسی آیلتس یا نمره حداقل 83 الی 120 در آزمون تافل شده اید، اطمینان داشته باشید که از سوی این دانشگاه مورد پذیرش تحصیلی قرار خواهید گرفت، اما ممکن است فرد دانشجو مدرک زبان نداشته باشد، برای این موضوع نیز راه حل وجود دارد. در این حالت، وی بایستی در دوره های یادگیری زبان انگلیسی که در دانشگاه Windsor در کانادا و به مدت 12 هفته برگزار می گردد، شرکت نموده و موفق به کسب نمره حداقل 75 % از کل دوره شود.

شرایط پذیرش مقطع ارشد و دکترا در دانشگاه ویندزور

شرایط پذیرش تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا همانند مقطع کارشناسی است، با این تفاوت که برای درخواست پذیرش در مقاطع مذکور، ممکن است مدرک قبولی آزمون های GRE یا GMAT نیز در برخی رشته ها از فرد متقاضی خواسته شود. افرادی که رشته های علوم انسانی را انتخاب می کنند، به جهت این که بایستی دانش زبانی بالایی برای مکالمه، تحصیل و اشتغال داشته باشند، لذا نمره مدرک زبان انگلیسی آنها بایستی بین آیلتس 7 تا 7.5 باشد. ارائه ی ریز نمرات در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت ترجمه رسمی و همراه با تاییدیه الزامی است.

سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش عبارتند از:

  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • رزومه تحصیلی
  • پاسپورت
  • مدرک معتبر زبان




دروس پیش ‌نیاز رشته‌ های تحصیلی دانشگاه ویندزور

همان طور که می دانید برای هر رشته تحصیلی، دروس خاصی به عنوان دروس پیش نیاز در نظر گرفته می شود. دروس پیش نیاز مربوط به هر رشته، اهمیت خاص و ویژه ای در آن رشته دارد. در این قسمت، برخی دروس مهم و کاربردی برای انتخاب رشته های مختلف در دانشگاه ویندزور در کانادا آورده شده است، که می توانید مشاهده نمایید:

  • دروس شیمی، ریاضی و فیزیک در سطح پیشرفته برای انتخاب رشته های علوم پایه دارای اهمیت هستند.
  • دروس شیمی، فیزیک و ریاضی سطح پیشرفته برای انتخاب رشته مهندسی، از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

برای انتخاب رشته ی پرستاری، دروسی مانند زیست، شیمی و انگلیسی بسیار مهم بوده و در رشته بازرگانی نیز اهمیت ویژه ای برای درس ریاضیات در سطح پیشرفته وجود دارد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه ویندزور کانادا

شما با تحصیل در دانشگاه ویندزور می توانید همزمان با تحصیل تا 20 ساعت کار کرده و بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را پرداخت نمایید، با تحصیل در دانشگاه ویندزور کانادا، همسر و فرزندان زیر 18 سال دانشجو می توانند همزمان به کانادا بیایند و در کانادا کار و تحصیل کنند. تحصیل در کانادا این شرایط را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند که بتوانند بعد از پایان تحصیلات و فارغ التحصیلی تا سه سال در کانادا کار کنند و در نهایت اقامت دائم کانادا و تابعیت این کشور را اخذ نمایند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: