مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
هرآنچه برای تحصیل در جزیره پرینس ادوارد باید بدانید

هرآنچه برای تحصیل در جزیره پرینس ادوارد باید بدانید


فهرست عناوین

دانشگاه‌های برتر جزیره‌ی پرنس ادوارد، کدام دانشگاه‌ها هستند؟

جزیره‌ی پرنس ادوارد یک دانشگاه دارد- دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد (University of Prince Edward Island) یا UPEI. این دانشگاه دارای دانشکده‌های هنر، علوم، تدریس، دامپزشکی و دانشکده‌های جداگانه‌ی بازرگانی و پرستاری است و بیشتر به دانشجویان مقطع کارشناسی خدمات ارائه می‌دهد، اگرچه دوره‌های تحصیلات تکمیلی موفقی نیز برگزار می‌کند. UPEI به‌موفقیت دانشجویان متعهد است: همه‌ی دانشجویان سال اول در دوره‌های کارشناسی، دوره‌های تحصیلی هدفمندی را می‌گذرانند تا برای زندگی آکادمیک خود آماده شوند. دانشجویان می‌توانند بین مطالعات نوشتاری، مطالعات پرسشگری و تحقیق یا مطالعات دانشگاهی، یکی را انتخاب کنند.

  • دوره‌های شاخص تحصیلی: تدریس، علوم تغذیه، دامپزشکی، علوم رایانه.

کالج‌های برتر جزیره‌ی پرنس ادوارد، کدام کالج‌ها هستند؟

کالج هلند (Holland College)، کالج انگلیسی زبان تحصیلات تکمیلی این جزیره است. از زمان تاسیس در سال 1969، این کالج بواسطه‌ی دوره‌های تجاری خود شهرت پیدا کرده و دارای 11 پردیس و مرکز آموزشی است، از جمله موسسات مشهوری مانند موسسه‌ی آشپزی کانادا و موسسه‌ی آموزش دریایی.

  • دوره‌های شاخص تحصیلی: موسسه‌ی آشپزی کانادا، مرکز آموزش دریایی، علوم کاربردی و فن‌آوری مهندسی، بازرگانی، دانشکده‌ی هنرهای نمایشی

Collège de l'Île (که قبلاً به‌عنوان Collège Acadie Î.P-É. شناخته می‌شده است)، یک کالج فرانسوی زبان است که در سال 1994 تاسیس شد. ساختمان اصلی این کالج در ولینگتون جزیره‌ی پرنس ادوارد است و دارای مراکز ماهواره‌ای در هر دو شهر DeBlois و Charlottetown است. برای ارائه‌ی خدمات بهتر به دانشجویان، این کالج با کالج هلند و دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد ارتباط دارد و دانشجویان از نسبت پایین معلم به دانشجو و دوره‌های تحصیلی متمرکز شغلی برخوردار می‌شوند.

  • دوره‌های شاخص تحصیلی: پرستاری عملی، خدمات جوانان، جوشکاری، مربی دوران کودکی.

کدام شاخه‌های تحصیلی، در جزیره‌ی پرنس ادوارد محبوب هستند؟

انستیتوی آموزش دریایی و انستیتوی آشپزی کانادا در کالج هلند، دانشجویانی را جذب می‌کنند که متمایل به تحصیل در رشته‌های مدیریت دریایی و مهمان‌نوازی هستند. علاوه بر موارد فوق، دوره‌های تحصیلی بسیاری در موسسات جزیره‌ی پرنس ادوارد وجود دارد.

هزینه‌ی تحصیل دانشجویان خارجی در جزیره‌ی پرنس ادوارد چقدر است؟

هزینه‌ی تحصیل دانشجویان خارجی در جزیره‌ی پرنس ادوارد بین کالج‌ها و دانشگاه‌ها و همچنین بین دوره‌های مختلف تحصیلی متفاوت است. شهریه‌ی مدرسه‌ی زبان و تحصیلات تکمیلی ممکن است تفاوت چشمگیری داشته باشد. در دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد، دانشجویان خارجی ممکن است بسته به دوره‌ی تحصیلی خود، از 10،000 تا 65،000 دلار در سال هزینه کنند. هزینه‌های تحصیل ممکن است هر سال تغییر کند. در کالج هلند، دانشجویان خارجی ممکن است بسته به دوره‌ی تحصیلی خود از 6701 تا 22040 دلار در سال بپردازند. هزینه‌های تحصیل ممکن است سالانه تغییر کند. در Collège de l'Île (که قبلاً به‌عنوان Collège Acadie P.P-É شناخته می‌شده است)، دانشجویان خارجی باید انتظار داشته باشند که بسته به دوره‌ی تحصیلی خود، از 6000 تا 7،750 دلار در سال بپردازند. هزینه‌های تحصیل ممکن است هر سال تغییر کند.

گزینه‌های مراقبت‌های بهداشت و درمان و بیمه در جزیره‌ی پرنس ادوارد چیست؟

دانشجویان خارجی که در کانادا تحصیل می‌کنند، ملزم به خرید بیمه‌ی درمانی هستند. این کار اغلب از طریق موسسه‌ی تحصیلات تکمیلی دانشجو انجام می‌شود. دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد، کالج هلند و Collège de l'Île (که قبلاً به‌عنوان Collège Acadie P.P-É شناخته می‌شده است)، همگی طرح‌های بیمه‌ای برای مراقبت‌های بهداشت و درمان به دانشجویان ارائه می‌دهند.




متوسط هزینه‌ی زندگی ماهیانه‌ی یک دانشجو در جزیره‌ی پرنس ادوارد چقدر است؟

برای گرفتن مجوز تحصیل، یک دانشجوی خارجی باید نشان دهد که علاوه بر هزینه‌های تحصیل، 10000 دلار برای تامین هزینه‌های زندگی در جزیره‌ی پرنس ادوارد دارد. این مبلغ معادل 833 دلار در ماه است. جدول زیر برآوردی از هزینه‌های زندگی در جزیره‌ی پرنس ادوارد را نشان می‌دهد. قیمت مسکن و برنامه‌ی غذایی برای دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد و کالج هلند نیز در جدول زیر ارائه شده است. Collège de l'Île (که قبلاً به‌عنوان Collège Acadie P.P-É شناخته می‌شده است)، امکاناتی برای اقامت به دانشجویان ارائه نمی‌دهد.

هزینه‌های زندگی در پرینس ادوارد آیلند
مورد هزینهماهانه (تقریبی)سالانه (تقریبی)
اقامت (مجرد، خارج از دانشگاه)
600 دلار7200 دلار
سوئیت در محل اقامت UPEI (با احتساب قیمت برنامه‌ی غذایی)4407 تا 5443 دلار در هر ترم8،814 تا 10،886 دلار در سال (دو ترم)
اتاق در محل اقامت کالج هلند
638 تا 887 دلار5108 تا 7102 دلار (سپتامبر تا آوریل)
غذا250 دلار3000 دلار
برنامه‌ی غذایی درUPEI
2104 تا 2186 دلار در هر ترم (تقریباً سه ماه)4208 تا 4372 دلار در سال (دو ترم)
لباس و پوشاک150 دلار1800 دلار
تفریح و سرگرمی150 دلار1800 دلار
حمل و نقل (قیمت شارلوت تاون)40 دلار
480 دلار
صورتحساب تلفن60 دلار720 دلار
اینترنت50 دلار600 دلار
هزینه‌ی خدمات عمومی100 دلار1200 دلار
هزینه کل زندگی1400 دلار16800 دلار

کدام کالج‌ها و دانشگاه‌ها در جزیره‌ی پرنس ادوارد، دوره‌‌های تحصیلی مهندسی برگزار می‌کنند؟

کالج هلند، طیف وسیعی از دوره‌‌های فن‌آوری مهندسی و همچنین دوره‌‌های تجارت و فن‌آوری مربوط به مهندسی را برگزار می‌کند. دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد، دانشکده‌ی مهندسی ندارد. با این وجود، این دانشگاه اخیراً دانشکده‌ی مهندسی طراحی پایدار را تاسیس کرده است.

کدام کالج‌ها و دانشگاه‌ها در جزیره‌ی پرنس ادوارد، دوره‌‌های فن‌آوری کامپیوتر برگزار می‌کنند؟

کالج هالند، دارای یک بخش مطالعات کامپیوتر است که طیف وسیعی از دوره‌‌ها را در سیستم‌های اطلاعاتی و فن‌آوری شبکه برگزار می‌کند. دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد، دوره‌ی کارشناسی علوم کامپیوتر را از طریق دانشکده‌ی علوم برگزار می‌کند.

کدام کالج‌ها و دانشگاه‌ها در جزیره‌ی پرنس ادوارد، دوره‌‌های تحصیلی پرستاری برگزار می‌کنند؟

به‌عنوان یک دوره‌ی محبوب تحصیلی در کانادا، تحصیل در رشته‌ی پرستاری و دوره‌‌های مرتبط با آن، در سه موسسه‌ی آموزشی امکان‌پذیر است: دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد، یک دوره‌ی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌ی پرستاری برگزار می‌کند. Collège de l'Île (که قبلاً به‌عنوان Collège Acadie P.P-É شناخته می‌شده است) و کالج هلند هر دو دوره‌های پرستاری عملی برگزار می‌کنند. کالج هلند همچنین هشت دوره‌ی تحصیلی مرتبط با حوزه‌ی بهداشت و درمان را برگزار می‌کند، از جمله دوره‌های پیراپزشکی و کمک دندانپزشکی.




آب و هوا در جزیره‌ی پرنس ادوارد چگونه است؟

جزیره‌ی پرنس ادوارد، یک جزیره‌ی کوچک است و آب و هوای آن به‌شدت تحت تاثیر دریای اطراف است. آب و هوا در این جزیره ممکن است به‌سرعت از یک روز به روز دیگر تغییر کند. دما نسبت به سایر مناطق کانادا ملایم‌تر است و در زمستان به‌طور متوسط 5- درجه‌ی سانتیگراد و در تابستان به 20 درجه‌ی سانتیگراد می‌رسد. هوا در تابستان و پاییز در جزیره‌ی پرنس ادوارد ملایم و مطبوع است، زیرا اقیانوس اطراف، یخبندان زمستان را از بین می‌برد.

تحصیل در جزیره‌ی پرنس ادوارد، چه مزایایی دارد؟

جزیره‌ی پرنس ادوارد از کمترین میزان هزینه‌‌ی تحصیل برای خارجی‌ها در کانادا برخوردار است. برای افرادی که به‌دنبال حسی از یک اجتماع و محیط یک شهر کوچک هستند، جزیره‌ی پرنس ادوارد می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. تپه‌‌ها، جنگل‌ها، سواحل ماسه‌ای، خلیج‌های اقیانوسی و خاک سرخ، به جزیره‌ی پرنس ادوارد به‌عنوان استانی با زیبایی‌های طبیعی، جلوه‌ای برجسته بخشیده است.

دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد، به پروتکل پان کانادایی در مورد قابلیت انتقال واحدهای دانشگاهی پایبند است. این پروتکل بیان می‌دارد که تمام دوره‌های تحصیلی که توسط دانشجویان انتقالی طی دو سال اول تحصیلات دانشگاهی در کانادا (از جمله سال آخر تحصیل در کبک) انجام شده و به دریافت دیپلم تحصیلات دانشگاهی و دوره‌های انتقالی دانشگاه توسط کالج‌های محلی و کالج‌های دانشگاهی در استان‌های بریتیش کلمبیا و آلبرتا منتهی می‌شود)، با هدف اعطای مدرک، کاملاً به‌رسمیت شناخته می‌شود.

بزرگترین شهرهای جزیره‌ی پرنس ادوارد، کدام شهرها هستند؟

در شارلوت تاون، مرکز این استان، تقریباً 35000 نفر زندگی می‌کنند. دانشگاه جزیره‌ی پرنس ادوارد و برخی از پردیس‌های کالج هلند، در این شهر واقع شده‌اند. دومین شهر بزرگ استان، شهر سامر ساید، دارای مهم‌ترین شهرداری بخش غربی این جزیره است. چهار پردیس کالج هلند، در این شهر واقع شده‌اند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: