مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شرایط و قوانین کار در انگلستان

شرایط و قوانین کار در انگلستان

قانون کار انگلستان حقوق، وظایف و تعهدات اتحادیه‌های کارگری، کارگران و کارفرمایان شاغل در انگلستان را اداره می‌کند. 

ساعت کار در انگلستان

تعداد ساعت‌های کاری که از شما انتظار می‌رود و تعطیلاتی که مشمول شما می‌شود در قرارداد شما آورده می‌شود. بعضی اوقات ممکن است از شما خواسته شود تا ساعات بیشتری کار کنید. البته این امکان را دارید تا ساعات بیشتری کار کنید، ولی کارفرمای شما نمی‌تواند شما را وادار به این کار کند. قوانین و مقرراتی هستند که حداکثر ساعات کاری فرد در هفته را تعیین می‌کنند. برای افراد جوان در سن مدرسه تا ۱۸ سال، حداکثر ۴۰ ساعت در هفته یا ۸ ساعت در روز، و برای افراد ۱۸ سال به بالا ۴۸ ساعت در هفته.

مرخصی در قانون کار انگلستان

تمام کارگرها طبق قانون کار در انگلستان این حق را دارند که از مرخصی حداقل ۵ تا ۶ هفته‌ای با حقوق (یا، اگر ۵ روز در هفته کار می‌کنند، ۲۰ روز به همراه حقوق روزهای تعطیل) استفاده کنند. ممکن است کارفرمای شما مرخصی بیشتری به شما بدهد. در ادامه مهم ‌ترین چیزهایی که باید در مورد حقوق روزهای تعطیل بدانید را به شما می‌گوییم: 

  • به محض شروع کار شما مشمول قانون مرخصی هستید.
  • کارفرمای شما می‌تواند زمان مرخصی شما را کنترل کند.
  • مرخصی تعطیلات شما باحقوق است (حقوق روزهای عادی).
  • وقتی کار خود را تمام کنید برای هر روز تعطیلی که به مرخصی نرفته‌اید حقوق دریافت می‌کنید.
  • برای اینکه واجد شرایط حق مرخصی سالانه بشوید باید اسم شما به عنوان یک کارگر ثبت شده باشد. اگر شغل آزاد داشته باشید مرخصی سالانه باحقوق به شما تعلق نمی‌گیرد.




تعطیلات عمومی و تعطیلات بانکی (bank holidays) (تعطیلات رسمی)

شما به لحاظ قانونی از حق مرخصی باحقوق در تعطیلات عمومی یا بانکی برخوردار نیستید. اگر در یک روز تعطیل عمومی یا بانکی به شما مرخصی باحقوق داده شود از ۴ تا ۸ هفته تعطیلی شما کسر می‌شود. با این وجود بعضی کارفرماها علاوه بر مرخصی سالانه، مرخصی باحقوق در تعطیلات عمومی یا بانکی را هم در اختیار کارگران قرار می‌دهند. 

  • هشت تعطیلی عمومی یا بانکی در بریتانیای کبیر (انگلستان، ولز و اسکاتلند) و ۱۰ تعطیلی در ایرلند شمالی وجود دارند.
  • اگر در یک روز تعطیل عمومی یا بانکی کار کنید، هزینه آن به صورت خودکار به شما پرداخت نمی‌شود و این موضوع به قرارداد شما بستگی دارد.
  • اگر کارگرهای تمام‌ وقت در یک روز تعطیل عمومی مرخصی باحقوق دریافت کنند، کارگران پاره ‌وقتی که معمولا در چنین روزهایی کار نمی‌کنند از حق مرخصی باحقوق در روزی دیگر متناسب با ساعاتی که کار می‌کنند برخوردار هستند.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرهنگ مردم انگلستان
فرهنگ مردم انگلستان

بریتانیا بزرگ‌ترین جزیره‌ی قاره‌ی اروپاست و از 4 کشور تشکیل شده است: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و خیلی از جزایر سراسر جهان. بریتانیا توسط آب محاصره شده و فقط یک مرز خشکی با ایرلند دارد. ...

بیشتر بخوانید
آب و هوای کشور انگلستان
آب و هوای کشور انگلستان

در این بخش از آب و هوای انگلستان و علاقه انگلیسی ها به خانواده ی سلطنتی به شما می گوییم و تفاوت انگلستان و بریتانیا ...

بیشتر بخوانید
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: