مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
10 ساحل فوق العاده برای قدم زدن در انگلستان (بخش اول)

10 ساحل فوق العاده برای قدم زدن در انگلستان (بخش اول)

خط ساحلی انگلستان، از صخره‌های ساحلی چشم‌ گیر که از میانه‌ی دریا سر بر آورده‌اند تا خلیج‌های کوچک ماسه‌ای و روستاهای آرام ماهیگیری، گریزگاهی سرشار از آرامش خواهد بود اگر در جست‌وجوی فضایی عالی در زیر آسمان باشید. محوطه‌های ملی ساحلی و دریایی از طریق مسیر ساحلی انگلستان به هم متصل شده‌اند و از این طریق امکان دسترسی به مکان‌هایی شگفت‌ انگیز و زیبا، مکان‌هایی سرشار از منظره که برای یافتن آرامش مناسب‌اند و بسیاری از بهترین پیاده‌ راه‌های انگلستان را برای شما فراهم می‌کنند. این مجموعه که قرار است به‌صورت کامل در سال 2021 افتتاح شود، پس از افتتاح طولانی‌ترین معبر علامت‌ گذاری شده در جهان خواهد بود، با 3000 مایل طول. همینک قسمت عمده‌ی مسیر ساحلی انگلستان قابل استفاده است و تخیل بازدید کنندگان را مسحور خود می‌سازد.
با گذشتن از مسیر، که بعضی از آرام‌ ترین نقاط انگلستان را در خود دارد، خواهید توانست مناظر نفس گیری را در طول مسیر مشاهده کنید، قلعه‌های تاریخی را بکاوید، فیش‌ اند‌ چیپس‌های خوشمزه را امتحان کنید و در صخره‌های ساحلی باستانی به یافتن سنگواره مشغول شوید ــ اینها صرفا بعضی از برجسته‌ ترین فرصت‌هایی است که در مسیر ساحلی انگلستان در دسترس‌اند، همان‌هایی که موجب شدند انگلستان در سال 2020 جایگاه دوم را در فهرست راهنمای لانلی پلنت از بهترین مقصدهای مسافرتی جهان کسب کند. با کمک توضیحات بعدی، برای سر زدن به یکی از بهترین پیاده‌ راه‌های انگلستان در آینده برنامه‌ریزی کنید، یا همینک در نزدیکی محل زندگی و اقامت خود مکان‌های عالی برای پیاده‌ روی را بیابید.

نرس‌هامبرلند

ساحل نرس‌هامبرلند، با قلعه‌های خیره‌کننده و جزایر نزدیک به ساحلش که از حیات وحش پوشیده‌اند، مجموعه‌ای هماهنگ از زیبایی و تاریخ را در اختیار شما قرار می‌دهد. خیال‌ پردازان می‌توانند خود را بر فراز دیوارهای قلعه‌ی خیره‌ کننده‌ی بامبورو ــ که با غرور بر این منطقه که نشان «ناحیه با زیبایی طبیعی برجسته» را دارد، مشرف است ــ تصور کنند، و به کندوکاو در زندگی ماکاروهای نادر و فک‌های متعلق به جزایر فارن و همچنین کاوش در جزیره‌ی تاریخی هولی آیلند در لیندیس‌فارن، به هنگام جزر، بپردازند.

ساحل تاریخی دورهام

صخره‌های ساحلی و وحشی و تپه‌های شنی بزرگ در دورهام، که بخشی مرزبندی‌ شده از ساحلی تاریخی هستند، پذیرای طیف وسیعی از گل‌های وحشی، حشرات و دیگر اقسام حیات وحش است. به‌رغم آنکه گل‌ها در بهار و تابستان شکوفا می‌شوند، اشکال در خور توجه صخره‌های ساحلی، «علفزارهای ساحلی آهک منیزیم» و اشکال بی‌قاعده‌ی سطوح فوقانی صخره‌های ساحلی در همه‌ی فصول سال زیبا هستند.




یورکشایر شمالی و ساحل تاریخی کلیولند

ساحل تاریخی کلیولند و یورکشایر شمالی، که محل برخورد پارک ملی نرس‌ یورک مورز و دریای شمال را طی می‌کند، چشم‌ اندازهایی صخره‌ای، مرتفع و پراحساس، و همچنین روستاها و شهرهای ماهیگیری چشم‌نوازی، را به شما عرضه می‌کند. اگر دل‌ بسته‌ی خورد و خوراک‌اید، می‌توانید ماهی‌های شکار روز در بندر ویتبی را به فهرست طعم‌هایی که باید در انگلستان بچشید اضافه کنید. ماجراجویان می‌توانند به خرابه‌های افسون‌ کننده‌ی اسقف‌ نشین این ناحیه سر بزنند و تاریخ‌ دوستان آگاهی خود را از تاریخ خلیج رابین‌ هود و سابقه‌ی غنی معدن‌ کاوی در این منطقه بهبود ببخشند و از آن الهام بگیرند.


ساحل نورفولک

در ساحل نورفولک، که منطقه‌ای است اختصاصی، و بیش از پنجاه سال است که نشان «ناحیه با زیبایی طبیعی برجسته» را دارد، می‌توان همه‌چیز یافت، از تپه‌های شنی باعظمت و باتلاق‌های نمکی منطقه‌ی ملی و حفاظت‌ شده‌ هولکام تا خانه‌ی اشرافی هولکام هال. اگر از عاشقان ساحل‌اید روزهای پرکششی را تصویر کنید که در خلالشان در میان رنگ‌های پراحساس ساحل صخره‌ای هانستن به جست‌وجوی سنگواره مشغول‌اید و بر سواحل شنی وسیع قلعه‌های شنی می‌سازید. و عاشقان فرهنگ می‌توانند گردش در میان استراحت‌ گاه‌هاه پرتعداد سنتی در کنار دریا را در ذهن خود بپرورانند، از جمله تماشای یک نمایش در پاویون اسکله‌ی کرومر (پاویونی که نشان درجه‌ی دومِ میراث تاریخی انگلستان را دارد) ــ این نمایش آخرین نمونه از نمایش‌های اسکله‌ای در اروپا است.

ساحل کنت

کنت که «باغ انگلستان» را از دریا جدا می‌کند، ۳۵۰ مایل خط ساحلی زیبا را در خود دارد، از جمله سواحل صخره‌ای بزرگ با گل سفید و ماسه‌ سنگ و همچنین بیشترین تعداد سواحل دارای نشان پرچم آبی در کشور انگلستان. اگر مشتاقانه در پی پیش‌ بینی سفر بعدی خود هستید، خود را تصور کنید که از فراز کپه‌های گل‌ سفید به خلیج بوتانی می‌نگرید یا در پای صخره‌های وایت کلیفس در ساحل سینت مارگارت روستای کلیف تفرج‌کنان قدم می‌زنید. غذا دوستان می‌توانند تصور چشیدن غذاهای مطبوع سرآشپزان برجسته‌ی وایتس‌ فیبل را مزمزه کنند و حیوان‌ دوستان می‌توانند دنبال کردن پرندگان وحشی در حوالی باتلاق رامنی و حفاظت‌ گاه پرندگان دانجنس را در ذهن خود بپرورند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: