مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته ی بینایی سنجی در انگلستان

رشته ی بینایی سنجی در انگلستان

برای این که بتوان تحصیل رشته بینایی سنجی در انگلستان را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کرد، کافی است رزومه ای قوی در اختیار داشت. انگلستان همواره یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل بوده است و دانشگاه های این کشور در رشته های مختلف تحصیلی، بالاترین کیفیت آموزشی را ارائه می کنند. از همین رو باید به این نکته توجه داشت که انگلستان یکی از رقابتی ترین کشورهای جهان برای دریافت پذیرش تحصیلی است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به راحتی در یک دانشگاه این کشور بتوان پذیرش دریافت کرد چراکه رزومه سایر متقاضیان برای تحصیل در آن دانشگاه کاملا محفوظ است.

در حال حاضر رشته بینایی سنجی بهترین مسیر برای تبدیل شدن به یک اپتومتریست موفق است و انگلستان نیز یکی از کشورهایی است که در این رشته دارای رتبه های برتر جهانی و یکی از تولید کنندگان علم به حساب می آید. 4 دانشگاه برتر انگلستان، همان 4 دانشگاه برتر اروپا در رشته بینایی سنجی هستند و همین مسئله به خوبی نشان از قدرت علمی دانشگاه های این کشور دارد. برای تحصیل در انگلستان در رشته بینایی سنجی باید شرایط خاصی را داشت.

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در انگلستان

افرادی که انگلستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته بینایی سنجی انتخاب می کنند، گزینه های بسیار زیادی را پیش رو خود خواهند داشت ولی باید با توجه به شرایط تحصیل خود، بهترین گزینه های ممکن را انتخاب کرده تا بتوانند شانس دریافت پذیرش خود در بهترین شرایط را افزایش دهند. برخی از مهم ترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته بینایی سنجی عبارتند از:

نام دانشگاه رتبه اروپایی رتبه جهانی
دانشگاه لندن 1 7
دانشگاه آستون 2 16
دانشگاه منچستر 3 20
دانشگاه کالج لندن 4 24
دانشگاه بردفورد 7 43
دانشگاه شهر لندن 9 49
دانشگاه کمبریج 12 56
دانشگاه آکسفورد 15 64
دانشگاه ناتینگهام 16 65

به خوبی می توان دریافت که تنها نام یک دانشگاه نیست که تحصیل پزشکی در انگلستان را جذاب می سازد بلکه افراد باید به طور جزئی، رتبه دانشگاه مورد نظر خود در این کشور را جستجو کنند تا بتوانند از این طریق کیفیت تحصیل خود را به بالاترین سطح ممکن برسانند. برای تحصیل در رشته بینایی سنجی، دانشجویان باید دیپلم معادلسازی شده Alevel انگلستان را در اختیار داشته باشند و این محدودیت بزرگی است که می توان از آن در این رابطه یاد کرد. برای تحصیل در رشته بینایی سنجی، دانشجویان باید حداقل مدرک معادل نمره 7 آیلتس را به دست آورد.




هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در انگلستان

برای تحصیل رشته بینایی سنجی در انگلستان، برخلاف بسیاری از رشته های تحصیلی دیگر، نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نیست و دانشجویان می توانند با هزینه های کم تر نسبت به سایر رشته های پزشکی، هزینه های تحصیل خود را پرداخت کنند. برای همه افرادی که انگلستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، پرداخت هزینه های زندگی در انگلستان و تحصیل در این کشور یک چالش اساسی است و همین مسئله می تواند آینده تحصیل در این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

دانشجویان در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و از طرف دیگر می توانند به کمک هزینه های مالی فراوانی دسترسی داشته باشند. در نتیجه راه هایی برای کاهش هزینه های تحصیل در این کشور وجود دارد که می توان به کمک آن هزینه های تحصیل در این کشور را کاهش داد. دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور کار چندان ساده ای برای دانشجویان رشته بینایی سنجی نیست.

  • بورسیه و کار: 14600 پوند؛
  • تحصیل: 15000 پوند؛
  • هزینه های کلی: 15400 پوند؛

شرایط کار یک اپتومتریست در انگلستان

برخلاف گذشته های نه چندان دور، به دانشجویان خارجی در انگلستان فرصت داده می شود تا 2 سال پس از تحصیل، در این کشور اقامت داشته باشند و از این طریق بتوانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. این یک مسیر بسیار مناسب برای رسیدن به کار و تبدیل ویزای تحصیلی انگلستان به ویزای کاری است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: