مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی موسسات معتبر کاریابی در انگلستان

معرفی موسسات معتبر کاریابی در انگلستان

اگر بعد از فارغ التحصیلی، جستجو برای یافتن کار را شروع کرده اید، می دانید که شناسایی یک موقعیت مناسب شغلی، ارسال درخواست و آماده شدن برای مصاحبه می تواند یک پروسه طولانی مدت باشد. در صورت عدم پذیرش در موقعیت های شغلی متعدد، یا طولانی شدن پروسه یافتن موقعیت شغلی متناسب با مهارت های شما، ممکن است شما انگیزه خود را از دست بدهید. عضویت در موسسات کاریابی می تواند به شما در رفع این نگرانی ها کمک کند. استفاده از آن ها رایگان است، در تمام صنایع به خوبی به کارفرمایان متصل هستند و می توانند مشاوره های شغلی سازنده ای به شما ارائه دهند.

موسسه کاریابی چیست؟

این مراکز که همچنین با نام آژانس های استخدامی نیز شناخته می شوند، به عنوان واسطه بین جویندگان کار و کارفرمایان عمل می کنند. آن ها به نمایندگی از کارفرمایان تلاش می کنند تا کاندیداهای مناسبی را برای پر کردن موقعیت های شغلی خالی پیدا کنند. بسیاری از کارفرمایان از این مراکز استفاده می کنند و ثبت نام در بعضی مواقع به شما امکان دسترسی به مشاغلی را می دهد که در جای دیگری تبلیغ نمی شوند.

وقتی کارفرمایی نیاز به استخدام شخصی دارد، شرح کار را در اختیار آژانس قرار می دهد. سپس آژانس از این توضیحات برای جستجوی مجموعه رزومه ها در پایگاه داده خود استفاده می کند تا افراد جویای کار را با موقعیت شغلی مورد بحث مطابقت دهد. روش دیگر، این مراکز برای جذب متقاضیان -قبل از تهیه لیست کوتاه- آگهی استخدام را به صورت آنلاین ارسال می کنند. سپس کارفرما نامزدهای مورد نظر خود را از این لیست کوتاه انتخاب کرده و از آژانس می خواهد مصاحبه ها را هماهنگ کند.

آیا باید از موسسات کاریابی استفاده کنم؟

علاوه بر عملکرد اصلی آن ها در تطبیق شما با مشاغل مناسب، استفاده از آژانس ها فواید زیادی نیز دارد. به عنوان مثال، آژانس های بخش تخصصی از صنعت خود شناخت خوبی دارند و می توانند در مورد بهترین راه های ورود به حرفه های خاص به شما مشاوره دهند. این آژانس ها روابط گسترده ای با کارفرمایان دارند، به این معنی که رزومه ی شما همچنین می تواند برای طیف وسیعی از کارفرمایان ارسال شود. آژانس ها همچنین می توانند به شما در بهبود کیفیت رزومه و نامه های معرفی تان کمک کنند و نکاتی در مورد روش مصاحبه به شما ارائه دهند. اگر شما برای کاری پیشنهاد شده اید اما آن را پیدا نمی کنید، آژانس معمولاً بازخورد سازنده ای ارائه می دهد. فراموش نکنید که آژانس ها برای کارفرما کار می کنند، نه برای شما. شما باید در مورد هر فرصتی که ارائه می دهند سوال کنید، زیرا نیاز آن ها به توصیه تعداد مشخصی از نامزدها برای هر نقش به این معنی است که ممکن است آن ها شما را با معیارهای شغلی منطبق نکنند. به غریزه خود اعتماد کنید و اگر اعتقاد دارید که یک فرصت شغلی نامناسب است آنرا مطرح کنید.

چگونه آژانس های استخدام برای کسانیکه به تازگی فارغ التحصیل شده اند را پیدا کنم؟

آژانس های بزرگتر، مانند Adecco، در سراسر کشور و در طیف وسیعی از صنایع داوطلب استخدام می کنند و این سبب شده این آژانس به یک نقطه عالی برای شروع تبدیل شود. همچنین آژانس هایی را پیدا خواهید کرد که مناطق خاص جغرافیایی مورد علاقه شما را شامل شوند و آژانس هایی با تخصص در بخش انتخابی شما، آنها دارای دانش صنعت عالی و مشتریان مربوطه خواهند بود. شما باید توجه داشته باشید که این آژانس ها معمولاً با کارفرمایان زیادی سر و کار دارند و تعداد زیادی جای خالی در زمینه ی تخصصی شما دارند.

مطمئن شوید که هر آژانسی که در آن ثبت نام می کنید حتما عضو حرفه ای سیستم استخدامی باشد، که همچنین با نام کنفدراسیون استخدام نیز شناخته می شود. همیشه بخاطر داشته باشید که آژانس ها برای یافتن نامزدهای مناسب برای شغل ها مبلغی را از سوی کارفرمایان دریافت می کنند، بنابراین برای ثبت نام در این آژانس ها هیچ وقت نباید هزینه کنید.




برای یافتن آژانس های استخدام فارغ التحصیلان می توانید از منابع زیر استفاده کنید:

  • AccessPlace 
  • Agency Central
  • CV-Library
  • Fish4Jobs
  • FreeIndex
  • Jobted
  • Onrec
  • TempaGoGo

چگونه می توانم در یک آژانس ثبت نام کنم؟

تماس اولیه را از طریق تلفن برقرار کنید یا رزومه و نامه معرفی خود را از طریق ایمیل ارسال کنید. نوع موقعیت شغلی مورد نظر خود را توضیح دهید و راجع به مهارت ها و مدارک خود توضیحاتی ارائه دهید. برای تأیید ثبت نام خود می توانید مدت کوتاهی پس از ارسال ایمیل با موسسات کاریابی تماس بگیرید.

معمولاً از شما خواسته می شود که برای مصاحبه غیررسمی خود یک وقت ملاقات تعیین کنید، تا وضعیت شما مورد ارزیابی قرار بگیرد و درباره برنامه های شغلی خود بحث کنید، اگرچه بسیاری از آنها به شما امکان ورود و ثبت نام را نیز می دهند. ارائه ی تصویری خوب از خود در ملاقات اول امری حیاتی است، بنابراین حرفه ای رفتار کنید و لباس مناسب بپوشید.

برخی از آژانس های کاریابی ممکن است برای بررسی سطح دانش و سواد شما از برخی تستهای مهارت سنجی استفاده کنند. اگر آژانس احساس کند که آن ها می توانند در جستجوی شما به شما کمک کنند، اطلاعات شما به پایگاه داده نامزدهای آن ها اضافه می شود و در صورت ایجاد هر گونه فرصت شغلی مناسب با شما تماس گرفته خواهد شد.

به طور منظم در تماس باشید و با مشاور کارگزینی خود ارتباط خوبی برقرار کنید. طبق توصیه آن ها عمل کنید، آن ها می دانند کارفرمایان به دنبال چه چیزی هستند. مصاحبه ها را بپذیرید، مگر اینکه دلیل محکمی برای انجام ندادن این مصاحبه ها داشته باشید و پس از هر یک از این مصاحبه ها، از مشاوران خود بازخورد بگیرید. اگر برای یافتن کار موقت از آژانس استفاده می کنید، هرگونه پیشنهاد کاری معقول را بپذیرید زیرا این فرصت را به شما می دهد تا نشان دهید می توانید نیازهای کارفرمایان را برآورده کنید. زمانی که دیگر تصمیم ندارید در داده های اطلاعاتی موسسات کاریابی باشید باید به آن ها اطلاع دهید، در غیر این صورت پس از پایان پروسه ی جستجوی کار توسط شما، این آژانس ها همچنان با شما تماس خواهند گرفت.

آیا باید در بیش از یک آژانس کاریابی ثبت نام کنم؟

می توانید در هر تعداد موسسات کاریابی که می خواهید ثبت نام کنید. با این حال، در هر جایی ثبت نام نکنید زیرا در این صورت ممکن است فرآیند جستجوی شما غیر حرفه ای به نظر برسد، ممکن است چندین آژانس شما را برای یک موقعیت شغلی پیشنهاد دهند و کارفرما نمی داند چه کسی دقیقا نماینده شما است.

اطمینان حاصل کنید که هر نمایندگی که در آن ثبت نام کرده اید، هر زمان که شما را برای شغلی پیشنهاد می دهد، به شما اطلاع می دهد. تصمیم به اعتماد کردن به چند آژانس مطمئن باعث می شود که جستجوی شما بسیار متمرکز باشد، و تماس های ناخواسته و ایمیل های مربوط به فرصت های نامناسب شغلی دریافت نمی کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرهنگ مردم انگلستان
فرهنگ مردم انگلستان

بریتانیا بزرگ‌ترین جزیره‌ی قاره‌ی اروپاست و از 4 کشور تشکیل شده است: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و خیلی از جزایر سراسر جهان. بریتانیا توسط آب محاصره شده و فقط یک مرز خشکی با ایرلند دارد. ...

بیشتر بخوانید
آب و هوای کشور انگلستان
آب و هوای کشور انگلستان

در این بخش از آب و هوای انگلستان و علاقه انگلیسی ها به خانواده ی سلطنتی به شما می گوییم و تفاوت انگلستان و بریتانیا ...

بیشتر بخوانید
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: