مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی شهر Hertfordshire انگلستان

معرفی شهر Hertfordshire انگلستان

هرتفوردشایر، بخش اداری و تاریخی جنوب انگلستان، با مساحت 634 مایل مربع (1643 کیلومتر مربع)، در مجاورت لندن بزرگ و در جنوب این شهر قرار دارد. بخش اداری و بخش تاریخی مناطقی را پوشش می دهند که کمی با هم متفاوت هستند. بخش اداری شامل 10 ناحیه است: هرتفوردشایر شرقی، هرتفوردشایر شمالی، تری ریورز و ولوین هتفیلد، مناطق براکسبورن، داکوروم، هرتسمر، استیونیج، واتفورد و شهر سنت آلبانز. منطقه بار پاترز در ناحیه هرتسمر، در خارج از بخش تاریخی هرتفوردشایر و در بخش تاریخی میدلسکس قرار دارد. در مقابل، بخش تاریخی هرتفوردشایر، قسمت اعظمی از بخش شمالی و مرکزی بارنت در لندن بزرگ را شامل می شود. هرتفورد، در جنوب مرکزی هرتفوردشایر، قسمت اصلی این بخش میباشد.

هرتفوردشایر عمدتاً در حوضه لندن قرار دارد اما حاشیه آن، تپه‌های گچی چیلترن، از شمال هرتفوردشایر، از جنوب غربی به شمال شرقی می‌گذرد. بنابراین آب های سطحی در بیشتر قسمت های هرتفوردشایر، به سمت جنوب یعنی به سمت تیمز، توسط رودخانه لی در شرق و رودخانه کولن در غرب تخلیه می‌شود. در هر دوی این دره‌ها، ماسه‌ها و شن‌های حوضه لندن به طور گسترده شسته شده اند و مجموعه‌ای از گودال‌های سیل‌زده را ایجاد کرده‌اند که اکنون برای تفریح یا ذخیره‌سازی آب استفاده می‌شوند. حومه شهر مانند جنگل، آرام و دیدنی است اما به طور فزاینده ای به دلیل توسعه شهر لندن اشغال شده است. قانون 'کمربند سبز'، این رشد شهری را محدود کرده و به حفظ آنچه از حومه شهر در مجاورت کلان شهر باقی مانده است کمک کرده است.

با اینکه بقایای دوران نوسنگی و عصر برنز در هرتفوردشایر بسیار زیاد است، اما میراث رومی هرتفوردشایر است که غنی‌ترین می باشد. چندین جاده رومی، از جمله خیابان‌های ارمین و واتلینگ، از لوندینیوم (لندن) به سمت شمال کشیده شده بود و سکونتگاه برجسته این منطقه نیز، سنت آلبانز (ورولامیوم رومی) بود. در همان محل، ساکسون ها بعداً یک صومعه (793 پس از میلاد) ساختند که کلیسای آن، که توسط نورمن ها بازسازی شد، امروز کلیسای جامع سنت آلبانز است. در قرن‌های بعدی بسیاری از خانه‌ها و املاک بزرگ روستایی (از جمله هتفیلد، کنبورث و گورهمبری) در فاصله مناسبی از لندن ساخته شدند و تعدادی شهرک معمولی مانند هرتفورد و هیچین توسعه یافتند.

قرن بیستم از اهمیت ویژه‌ای برای هرتفوردشایر برخوردار بود: دو شهر پیشگام 'باغ‌شهر'های دوران مدرن - لچ‌ورث (1903) و ولوین گاردن سیتی (1920) - و چهار شهر از هشت شهر جدید که از زمان جنگ جهانی دوم در اطراف لندن برنامه‌ریزی شده بودند را به نام های هاتفیلد، همل همپستد، استیونیج و ولوین- به هرتفوردشایر آورد. حتی جدای از آن رشد برنامه ریزی شده، توسعه مسکونی و صنعتی مراکز دیگری مانند واتفورد سریع بود. هیچ بخشی در انگلستان، مجموعه وسیع‌تر از هرتفوردشایر برای ارتباط مستقیم جاده‌ای و ریلی با لندن ندارد و زمان رفت و آمد به لندن از هرتفوردشایر بسیار کم است. صنایع سبک وابسته به دسترسی به بازارها، دفاتری که قصد دارند از مرکز لندن به مناطقی با اجاره کمتر بروند، استودیوهای فیلم، و هزاران مورد دیگر، از زمان جنگ به هرتفوردشایر سرازیر شده اند. 

در ادامه تعدادی از جاذبه های هرتفوردشایر را معرفی می کنیم.

Hemel Hempstead Marina at Hemel Hempstead, Hertfordshire, Eng

Welwyn Garden City The Coronation Fountain, Welwyn Garden City, Hertfordshire, Eng




Hatfield: Mill Green Museum and Mill Mill Green Museum and Mill, Hatfield, Welwyn Hatfield, Hertfordshire, Eng

Ware The River Lea at Ware, Hertfordshire, Eng

Verulamium: Roman theatre Remnants of the Roman theatre at Verulamium in Hertfordshire, England

Saint Albans Cathedral Saint Albans Cathedral, Hertfordshire, Eng

Watford Palace Theatre Watford Palace Theatre, Watford, Hertfordshire, Eng

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرهنگ مردم انگلستان
فرهنگ مردم انگلستان

بریتانیا بزرگ‌ترین جزیره‌ی قاره‌ی اروپاست و از 4 کشور تشکیل شده است: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و خیلی از جزایر سراسر جهان. بریتانیا توسط آب محاصره شده و فقط یک مرز خشکی با ایرلند دارد. ...

بیشتر بخوانید
آب و هوای کشور انگلستان
آب و هوای کشور انگلستان

در این بخش از آب و هوای انگلستان و علاقه انگلیسی ها به خانواده ی سلطنتی به شما می گوییم و تفاوت انگلستان و بریتانیا ...

بیشتر بخوانید
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: