مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
17 باغ مخفی در انگلستان برای بازدید (بخش دوم)

17 باغ مخفی در انگلستان برای بازدید (بخش دوم)

در ادامه ی زیباترین باغ های انگلستان

باغ‌های واترپری

باغ‌های واترپری، که روزگاری محل مدرسه‌ی باغبانی بانوان بودند، اینک هشت هکتار باغ تزیینی و آراسته‌ شده هستند که در انتظار کندوکاوهای شما نشسته‌اند. تفرج‌ کنان در مسیر سرحدهای ممتاز و چشم‌ نواز این باغ و سرحد لانگ کالر قدم بزنید و سپس مجسمه‌ای را که در کانال نیلوفرآبی از شخصیت میراندا ــ در نمایشنامه‌ی طوفان اثر شکسپیر ــ ساخته شده است بیابید. وقتی که گردشتان تمام شد، می‌توانید به گالری «هنر در عمل» پای بگذارید تا دست‌ ساخته‌های محلی و آثار اصیل را مشاهده و تحسین کنید.

تالار لیتون

در باغ‌های تالار لیتون، که پهنه‌ای بیش از 1150 هکتاری را می‌پوشانند، تقسیم‌ بندی بخش‌ها و مرزکشی‌ها با شکوفه‌ی گل‌ها انجام گرفته است و اینجا و آنجا پر است از شکوفه. این باغ‌ها که به سبک خانه‌های ییلاقی روستایی، البته در ابعادی بزرگتر، ساخته شده‌اند، سرحدی از گیاهان علفی، انبوهی از گل‌های سرخ و یک درخت‌ زار قرن هجدهمی را در خود جای داده‌اند. کودکان این فرصت را دارند که به جستجوی چهره‌های پنهانی که بر روی درختان ترسیم‌ شده‌اند بپردازند یا به یافتن راه خود در داخل ماز مشغول شوند. بزرگسالان نیز می‌توانند از مجسمه‌ی چشمگیر «فرشته‌ی هزاره‌ی نو» دیدن کنند و در شبکه‌ای از پیاده‌راه‌ها تفرج‌کنان قدم بزنند.


تالار برتون اگنس

تالار برتون اگنس صرفا پیاده‌ راهی زیبا در میان درخت‌ زارها، که در آن می‌توان مجسمه‌های غول‌ پیکر کرم‌ پروانه یا دیگر موجودات خزنده را دید، نیست، بلکه همچنین باغی است محصور که بیش از سه هزار گونه‌ی گیاهی را در خود دارد. این باغ، به‌ تبعیت از باغ ویکتوریایی‌ای که در سال‌های بسیار دور در همین محل جای داشته است، سبک‌های کهنه و نو را، به‌ صد پدید آوردن مکانی دل‌نشین برای استراحت و آرامش، ترکیب کرده است.

خانه‌ی های‌ گروو

باغ‌های های‌ گروو یک تور دوساعته و فردی را در دسترس شما قرار می‌دهند؛ البته شما می‌توانید در قالب یک گروه و به همراه یک راهنما نیز از باغ‌های سلطنتی عبور کنید و به دیدن باغ آشپزخانه، باغ ساعت‌ خورشیدی و باغ کنده‌ درخت‌ها بروید. در پایان این تور می‌توانید در رستوران باغ میوه بنشینید و از یک وعده‌ی غذایی خوشمزه و ظریف لذت ببرید. همچنین می‌توانید چند شکوفه بخرید و با خود به خانه ببرید!




تالار لونز

کمتر تجربه‌ای است که با دیدن باغ هرس‌های تزیینی لونز هال ــ که از شهرتی جهانی برخوردار است و قدیمی‌ترین باغ هرس تزیینی در جهان است ــ برابری کند. افزون بر پرچین‌هایی که با ظرافت هرس شده‌اند، گل‌های سرخ و گل‌های انگشتانه در انتظار شما نشسته‌اند و رایحه‌ی گیاهان باغی ــ در بستری که به‌ طور منظم کاشت آن تغییر می‌یابد ــ شامه‌ی شما را نوازش می‌دهد. حتی در اطراف این باغ حصارهایی دوگانه با گیاه علفی ساخته شده است تا از چمن‌ زار کنار آن لذت ببرید.

مپرتون

این باغ که جایزه‌ای را نیز برنده شده است در ملکی جای گرفته است که مدتی پیش فیلم «دور از اجتماع خشمگین» در خانه‌ی آن ملک فیلم‌ برداری شد. به فراسوی زمین بازی کروکت، که تا سر حد کمال تمیز و مرتب است، نگاه کنید تا بقایای یک باغ تزیینی قرن هفدهمی را ببینید. در این باغ، که سبکی ایتالیایی دارد، چند غار مصنوعی و فواره‌ تعبیه شده است؛ همچنین یک باغ با چمن‌های شبکه‌ای و گیاهان هرس‌شده و شکل‌ داده‌ شده و همچنین چندین حصار سبز در این باغ وجود دارد که یک باغ پرتغال، که در دهه‌ی 1960 ساخته شده است، به‌زیبایی همه‌ی آنها را در بر گرفته است. مپرتون واحه‌ای است از آرامش در دل ساختارها.

تالار بلسی

بازدید از باغ‌های به‌ زیبایی ساخته‌ شده‌ی تالار بلسی را فراموش نکنید. سنگ‌های به کار رفته در بنای این خانه از معدنی نزدیک که در پهنه‌ی همین ملک جای داشت استخراج شد، و مالک این مجموعه، سیر چارلز، متأثر از نهضت پیکچرسک، به دنبال آن بود که این باغ را به یک باغ عاشقانه در محوطه‌ی یک معدن سنگ بدل کند. آب‌ و هوای ویژه‌ی بلسی به گیاهان اجازه می‌دهد که بیش از مناطق شمالی رشد کنند. در این ملک چهل هکتاری همچنین یک باغ گل‌ سرخ، پیاده‌ راه کرگ‌ وود، و یک باغ زمستانی نیز وجود دارد.

تالار هولکر

تالار هولکر باغ‌هایی ناب و دست‌ نخورده به مساحت 25 هکتار و همچنین 200 هکتار فضای سبز طبیعی دارد. در فصل بهار در میان آزالیاها قدم بزنید یا در پای درخت گریت لایم ــ یکی از 50 درخت باعظمت بریتانیا بر حسب فهرست شورای درختان، با ارتفاع 72 پا ــ بایستید. کودکان عاشق یافتن راه خود در میان هزارتوی هولکر خواهند شد. و متخصصان تیزبین نیز بعضی گیاهان نادر و عجیب را خواهند یافت که هولکر را خانه‌ی خود ساخته‌اند، از جمله مجموعه‌ای از استیراکاکاها.

خانه‌ی فنتون

خانه‌ی فنوتن، که در بخشی آرام از همپستید جای گرفته، به‌راستی جواهری است پنهان از نظرها. این خانه و باغ محصور قرن هفدهمی، که از زندگی و برجستگی سرشارند، شبیه هیچ جای دیگری در لندن نیستند. اگر در بالکن این خانه بایستید می‌توانید چشم‌ اندازی به سرتاسر پهنه‌ی شهر داشته باشید، و اگر در باغ قدم بزنید با مجسمه‌ها، طیفی از گل‌ها و یک درختستان سیب روبرو خواهید شد!

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: