مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه باکینگهام

دانشگاه باکینگهام

  • رتبه دانشگاه: 108
  • شهر دانشگاه: باکینگهام، انگلستان
  • تاریخ تاسیس: 1983 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 48.4%
  • دوره های پرطرفدار: رشته های دو ساله، روانشناسی
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 17160 تا 36200 پوند


نگاهی اجمالی به دانشگاه باکینگهام انگلستان

دانشگاه باکینگهام که در جنوب شرقی انگلستان قرار دارد، رده اول تعالی آموزشی یا Teaching Excellence در بریتانیا را در اختیار دارد. دانشگاه باکینگهام کاملا مستقل و غیرانتفاعی است و در رشته های پیراپزشکی، بازرگانی، علوم کامپیوتر، آموزش و پرورش، علوم انسانی، حقوق، پزشکی،‌ روان شناسی و امنیت و اطلاعات دانشجو می پذیرد. این دانشگاه از معدود دانشگاه های بریتانیا است که هم در سپتامبر و هم در ژانویه برای تقریبا تمام دوره ها شروع دوره دارد. کمپس این دانشگاه در کنار رودخانه قرار دارد و فقط بیست دقیقه از ایستگاه مرکزی Milton Keynes فاصله دارد و با ماشین فاصله کمی با Bicester، Aylesbury، Banbury و Northampton دارد. دانشگاه باکینگهام به عنوان بنیان گذار دوره دو ساله یک نسخه فشرده از دوره سنتی سه ساله ارائه می دهد، به این معنی که می توانید یک سال زودتر مدرک خودتان را بگیرید. همچنین می توانید دوره لیسانس و ارشد خودتان را در یک دوره سه ساله بگذرانید و با این کار در وقت و پول خود صرفه جویی کنید. همچنین این دانشگاه اولین مدرسه پزشکی خصوصی را تأسیس کرد، که اخیرا توانست مجوز انجمن پزشکان عمومی (GMC) را کسب کند. این انجمن دانشگاه باکینگهام را به خاطر «حمایت شغلی، آکادمیک و معنوی عالی که در تمام دانشگاه و محیط یادگیری آن جریان دارد» مورد تحسین قرار داد. تعهد این دانشگاه به کیفیت آموزش و زندگی دانشجویان باعث شده است که در نظرسنجی های دانشجویی و ملی در رده های بالا قرار بگیرد، از جمله مقام اول رضایت دانشجویان برای چهار سال متوالی.

ساختار 2+1 و مسیر مدرک کارشناسی دانشگاه باکینگهام

دانشگاه باکینگهام یک روش منحصر به فرد 2+1 را ارائه می دهد (اخذ مدرک در سه سال). ساختار ترمی نوآورانه دانشگاه باکینگهام این امکان را فراهم کرده است، اما در عین حال باعث افزایش بار کاری دانشجویان نمی شود. این برنامه در رشته های بازرگانی، حقوق، علوم کامپیوتر، اقتصاد، حسابداری و علوم مالی و روزنامه نگاری موجود هستند.

خدمات دانشگاه باکینگهام برای دانشجویان بین المللی

دانشگاه باکینگهام برای کمک به دانشجویان بین المللی در وفق شدن با شرایط زندگی در انگلستان دوره ها و کلاس هایی را دایر می کند. همچنین یک مرکز زبان انگلیسی هم در اختیار آنها قرار می گیرد تا بتوانند در زمینه انگلیسی آکادمیک، بازرگانی و رایتینگ مهارت های خود را تقویت کنند. این دانشگاه که نیمی از دانشجویان آن را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند سابقه بسیار خوبی در برآورده کردن نیازهای آنها دارد. می توانید به صورت آنلاین و کاملا رایگان در این دانشگاه اپلای کنید.




رنکینگ دانشگاه باکینگهام 2021

رتبه ی 108 در Times University Guide 2021

  • مقام اول برای دفاع از آزادی بیان در رنکینگ آزادی بیان در دانشگاه ها 2018 (Spiked). دانشگاه باکینگهام دارای جامعه ای متنوع از دانشجویان است و همیشه مناظره ها، مصاحبه ها و به اشتراک گذاشتن ایده را تشویق می کند. بیش از نیمی از دانشگاه های مورد مطالعه در Spiked مانع از آزادی بیان می شوند و ایده ها را سانسور می کنند. ما معتقدیم که دانشگاه ها باید با تمام شدت از آزادی بیان دفاع کنند. ما همچنین یک جامعه آزادی بیان (Free Speech Society) داریم که توسط دانشجویان ما تأسیس شده است.
  • رده 4 بهترین ها برای نسبت دانشجویان به کادر آموزشی (Times and Sunday Times Good University Guide 2019). تعداد دانشجویان در کلاس های این دانشگاه کاملا استاندارد است. یک راهنمای شخصی در اختیار شما قرار می گیرد تا در تمام مسیر شما را همراهی کند. همچنین تیم های آموزشی و دانشجویی ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار شما قرار می دهند.
  • رده اول برای تعالی آموزشی (رنکینگ Times Higher Education 2017). دانشگاه باکینگهام در Teaching Excellence Framework (TEF) رتبه نخست را به دست آورد و تمام 6 مقوله رتبه double positive را کسب کرده است. در رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان ما در مقام اول دانشگاه های بریتانیا قرار گرفتیم. برای یک تجربه عالی یادگیری باکینگهام را انتخاب کنید.




محل سکونت در دانشگاه باکینگهام

با تنوعی از اتاق های موجود در کمپس های زیبا می توانید با خیال آسوده به تمام چیزهایی که می خواهید دسترسی داشته باشید - بهتر از همه اینکه به تمام دانشجویان سال اول خوابگاه تعلق می گیرد.

کمپس باکینگهام

تمام کمپس ها متعلق به دانشگاه باکینگهام هستند و شما یا در یکی از کمپس ها یا در نزدیکی آنها اسکان داده می شوید که تمام آنها فقط 15 تا 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارند. اتاق ها مبله هستند و از سیستم گرمایشی مرکزی استفاده می کنند، با دسترسی به وای فای و امکانات آشپزی. بیشتر آنها یک یخچال کوچک هم دارند. همچین اتاق هایی مخصوص و امکانات لازم برای معلولین در نظر گرفته شده است.

کمپس Crewe

مجموعه Crewe که پنج دقیقه با کمپس فاصله دارد دارای 790 اتاق در Booth Hall تازه ساخت است. در این مجموعه امکانات خوابگاهی و تجهیزات مدرنی در اختیار شما قرار می گیرد (از جمله وای فای). باکینگهام در مرکز جنوب شرق انگلستان قرار دارد، یک شهر بازاری که با لندن 50 مایل و با آکسفورد 20 مایل فاصله دارد. این شهر در نزدیکی چند فرودگاه بین المللی قرار دارد و حمل و نقل عمومی آن بسیار قوی است. شهر باکینگهام در چهل سال اخیر رشد بسیار سریعی داشته است. شهرهایی مثل آکسفورد و Milton Keynes با ماشین 30 دقیقه از باکینگهام فاصله دارند. مراکزی مثل Silverstone، Stowe Landscape Gardens، مرکز خرید Bicester Village Shopping Outlet و Towcester Racecourse فاصله کمی با باکینگهام دارند.

بورسیه ها در دانشگاه باکینگهام

بورسیه تحصیلی انگلستان
نام بورسیهمبلغ
High Achiever Scholarshipتا 2 هزار پوند
Postgraduate First-Class Scholarship33% کل هزینه
The Kingham Scholarship-
Diversity in Computing Scholarships and Bursaries-
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: