مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل ارشد مدیریت مالی در انگلستان

تحصیل ارشد مدیریت مالی در انگلستان

تمرکز ما بر ارائه یک محیط آموزشی امن و دلپذیر و همچنین کسب اطمینان از دسترسی مداوم به یادگیری است. کار در یک سازمان بزرگ، مدرن، بین المللی، یک شرکت متوسط یا حتی یک شرکت نوپای کوچک نیازمند طیف وسیعی از قابلیت های تجاری است. با ارزش ترین کارمندان کسانی هستند که درک بخش های مختلف یک کسب و کار با مهارت های یادگیری سریع و اجرای نقش یک بازیکن تیمی اما داشتن همزمان پتانسیل رهبری را ترکیب می کنند. دوره ی کارشناسی ارشد کسب و کار و مدیریت مالی به دانش آموزان دانش عمومی و تجاری و همچنین مهارت های شخصی مورد نیاز برای طیف گسترده ای از نقش ها را آموزش می دهد. این دوره به عنوان بخشی از مدرسه بازرگانی نیوکاسل، بخشی از یک گروه منتخب از مدارس بازرگانی در سراسر جهان، پس از تأیید اعتبار توسط انجمن دانشکده های بازرگانی پیشرفته (AACSB) در تجارت و حسابداری اجرا میشود - اولین دوره در اروپا که اعتبار دوگانه را کسب کرد.

مزایای تحصیل در دوره ی مدیریت مالی

  • دانشتان در مورد امور مالی و تأثیری که می تواند بر مدیریت کسب و کار داشته باشد را افرایش میدهید.
  • در ترم دوم در مدیریت مالی تخصص پیدا میکنید.
  • برای فارغ التحصیلان رشته های غیر تجاری طراحی شده است.
  • مدرسه بازرگانی نیوکاسل بخشی از یک گروه منتخب از مدارس بازرگانی در سراسر جهان است که پس از تأیید اعتبار توسط انجمن دانشکدههای بازرگانی پیشرفته (AACSB) در کسب و کار و حسابداری – اولین دوره در اروپا است که اعتبار دوگانه را کسب کرده.
  • شما پس از اتمام دوره تان، واجد شرایط دوره های مسیرهای حرفه ای QA خواهید بود که به شما امکان می دهد مهارت های خود را با یکی از بزرگترین ارائه دهندگان آموزش فناوری اطلاعات و مدیریت پروژه در بریتانیا افزایش دهید.

محتوای دوره ی مدیریت مالی

کارشناسی ارشد کسب و کار با مدیریت مالی،به عنوان بخشی از مجموعه برنامه های 'Business with' ما،  طراحی شده است تا درکی کلی از فوت و فن های کسب و کار را به شما بدهد، در حالی که مهارت های عمومی مورد نظر برای طیف گسترده ای از نقش ها را ایجاد می کند و هوش تجاری شما را نیز افزایش می دهد. همچنین این شانس را دارید که روی مدیریت مالی تمرکز کنید و اگر به دنبال افزایش اطلاعات خود از یک بخش اساسی در همه مشاغل هستید، دوره ای عالی است.




این دوره حول مجموع هایی از واحد ها طراحی شده است که برای همه مسیرهای «Business With» مشترک است. این واحد ها عملکردهای عمومی کسب و کار، مدیریت استراتژیک و تجزیه و تحلیل سازمانی را پوشش می دهند و آگاهی استراتژیک، پتانسیل رهبری و درک تجارت بین المللی شما را افزايش می دهند. در ترم دوم این فرصت به شما داده می شود که در مدیریت مالی تخصص پیدا کنید. شما در ادامه دوره تحقیقات و نگارش پایان نامه خود را تکمیل خواهید کرد. هر دانشجو یک سرپرست تحقیقاتی شخصی دارد و باید قبل از شروع پایان نامه، یک طرح پیشنهادی ارزیابی شده ارائه کند.

چگونه به من آموزش داده می شود و ارزیابی چگونه است؟ 

شما از طریق ترکیبی از ارائه ها، سمینارها و کارگاهها آموزش داده میشوید که مجموعاً حدود 14 ساعت در هفته است تا بتوانید دانش خود از دنیای تجارت را افزایش دهید. همچنین از شما انتظار می رود که در حدود 33 ساعت در هفته به صورت  مستقل مطالعه کنید که این شامل یادگیری با راهنمایی و بدون راهنمایی می باشد. ارزیابی این دوره از طریق کار گروهی، تکالیف، ارائه ها و امتحانات انجام می شود که روش های متعددی را برای نشان دادن یادگیری تان از مطالب درسی پیش روی شما میگذارد.

تاکید زیادی روی افزایش توانایی شما برای تکمیل دوره کارشناسی ارشد وجود دارد .شما به عنوان بخشی از معارفه تان، با منابع آموزشی و پشتیبانی در دسترس تان به طور کامل آشنا خواهید شد.همچنین جلسات هفتگی پشتیبانی تحصیلی برای ایجاد اعتماد به نفس و توانایی شما به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی شده است. در این معارفه همچنین  یک استاد راهنمای فردی به شما اختصاص داده خواهد شد. شما با این استاد راهنما در فواصل منظم در طول دوره تحصیل خود ملاقات خواهید کرد. یادگیری از طریق فناوری (TEL) در طول دوره با ابزارهایی مانند پورتال یادگیری الکترونیکی «تخته سیاه» و فهرستهای خواندن الکترونیکی تعبیه شده است که آمادگی شما را برای سمینارها و تحقیقات مستقل افزایش میدهد.

مشاغل و ادامه تحصیل در رشته ی مدیریت مالی

فارغ التحصیلان این دوره به طیف گسترده ای از مشاغل، از جمله طرح های آموزشی فارغ التحصیلی پیوسته اند. تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان به سراغ کسب و کار خانوادگی خودشان رفته یا حتی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند. شما پس از اتمام موفقیت آمیز دوره تان، می توانید از طریق دوره های Professional Pathways، پیشرفت حرفه ای و آموزش بیشتری کسب کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: