مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه کنت

معرفی دانشگاه کنت



معرفی دانشگاه کنت

دانشگاه کنت استیت (Kent State University) یک مؤسسه دولتی است که در سال 1910 تأسیس شده است. این مؤسسه در مجموع 22262 دانشجوی ورودی در مقطع کارشناسی دارد، داخل شهر است و کمپس آن 385 هکتار وسعت دارد. در این دانشگاه از سیستم ترمی استفاده می شود و در رده بندی بهترین دانشگاه های بریتانیا در رده 217 قرار دارد. شهریه آن برای دانشجویانی که اهل این ایالت هستند 11588 دلار و برای دانشجویانی که در خارج از این ایالت زندگی می کنند 20464 دلار است.

دانشگاه کنت استیت در شمال شرقی ایالت اوهایو در فاصله 40 مایلی از جنوب کلیولند قرار دارد، و در کل این ایالت هفت کمپس دارد. دانشجویان این دانشگاه در بیش از 300 برنامه آموزشی امکان انتخاب دارند، از جمله تحصیلات تکمیلی از کالج مدیریت، کالج آموزش، کالج خدمات بهداشتی درمانی و دانشگاه گفتاردرمانی و شنوایی سنجی. دانشجویان کارشناسی در این دانشگاه این فرصت را دارند تا در رشته مطالعات جنگ و صلح، که از طریق مرکز مدیریت کاربردی جنگ (Center for Applied Conflict Management) ارائه می شود تحصیل کنند. این مرکز درست بعد از آن تأسیس شد که در یک راهپیمایی در مخالفت با جنگ ویتنام یک پاسدار گارد ملی اوهایو چهار دانشجو را کشت.

در خارج از کلاس درس دانشجویان می توانند در برنامه های بیش از 200 سازمان شرکت داشته باشند، از جمله زندگی یونان، (Greek life) برنامه های رهبری و خدمات عمومی. همچنین رویدادهای زیادی در نزدیکی مرکز موسیقی بلاسم (Blossom Music Center)، تئاتر پورتهاوس (Porthouse Theatre) و مرکز شعر ویک (Wick Poetry Center)، و شهرهای همسایه کلیولند و آکرون برگزار می شوند. دانشجویان ورزشکار می توانند در بازی های بین دانشگاهی شرکت کنند یا در تیم های دانشگاهی Kent State Golden Flashes تمرین کنند که در رقابت های NCAA Division I Mid-American Conference مسابقه می دهند. اعضای باند جدید دوو (Devo)، مایکل کیتون (Michael Keaton) بازیگر، درویی کری (Drew Carey) کمدین و دیوید سداریس (David Sedaris) نویسنده در این دانشگاه تحصیل کرده اند، البته فارغ التحصیل نشده اند. از افراد مشهوری که از دانشگاه کنت فارغ التحصیل شده اند می توان به آرسنیو هال (Arsenio Hall) مجری و بسیاری از بازیکنان NFL، از جمله جیمز هریسون (James Harrison) که دو بار برنده Super Bowl شده است اشاره کرد.

مزایای تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان

از مزایای تحصیل در دانشگاه کنت انگلستان عبارت است از:

  • آموزش برتر: در دانشگاه کنت استاد خوب فقط به شما درس یاد نمی دهد، بلکه او به شما الهام می دهد. دانشگاه کنت در طی سال های اخیر سبک آموزشی- تدریسی خود را تغییر داده است، بر همین مبنا عنوان تدریس طلایی در چارچوب برتری آموزشی از آن خود کرده است.
  • دانشگاه کنت برنده جایزه طلای TEF: بر مبنای شواهد موجود، TEF Panel چنین قضاوت کرد که دانشگاه کنت شایسته کسب جایزه طلای TEF بواسطه تدریس معروف پیوسته ش می باشد. همین عالی ترین کیفیت یافت شده در انگلستان است.
  • ساپورت دانشجویی برتر توسط دانشگاه کنت: دانشگاه کنت دارای برنامه های ساپورتی مختلف برای دانشجویان می باشد. این دانشگاه به دانشجویان خود فرصت های زیادی جهت تحقیق و توسعه کیفی ارائه می دهد.
  • ارتقای کیفی دانشجویان: دانشگاه کنت از طرق مختلف آموزشی و پژوهشی، حتی فراتر از برنامه ها و دوره های تحصیلی بدنبال ارتقای مهارت ها و دانش شما است. این دانشگاه با تشویق ها و حمایت های خود، درصدد پربار کردن رزومه شماست.

آمار اشتغال دانشگاه کنت

چرا دانشگاه کنت اشتغال و حقوق خوب را تضمین می کند؟ بدان خاطر که دانشگاه کنت به دانشجویانش توانایی های صحیح، تجربه و دانس برتر جهت موفقیت پس از فارغ التحصیلی را می دهد. دانشجویان می توانند پس از تحصیل جهت رسیدن به کار در انگلستان نیز اقدام کنند و در صورت دست یافتن به موقعیت کاری با خروج از خاک این کشور از کشور مبدا درخواست ویزای کار نمایند.

اخذ پذیرش در دانشگاه کنت 

پذیرش در دانشگاه کنت استیت به صورت گزینشی و با نرخ پذیرش 86٪ است. نیمی از متقاضیان این دانشگاه دارای نمره SAT بین 1040 و 1230 و دارای نمره ACT 20 و 26 هستند. آخرین مهلت اپلای کردن یک ماه مه است هزینه اپلای کردن 50 دلار است.




هزینه های تحصیل در دانشگاه کنت

در حقیقت، هزینه های تحصیل در دانشگاه کنت تابع 2 جزء هزینه های آکادمیک و هزینه های زندگی می شود. بخش مهمی از معرفی دانشگاه کنت در انگلستان هزینه های آکادمیک شامل شهریه ها و بعلاوه مخارج اضافه مرتبط با تحصیل است. هزینه های آکادمیک می تواند از هزینه های چاپ و خرید کتاب تا 1 ترم یا 1 سال در خارج متفاوت باشد. شما به هنگام انتخاب دوره تحصیلی خود باید همه هزینه ها را مد نظر قرار دهید.

هزینه های زندگی شامل تهیه منزل، غذا، لباس، ایاب و ذهاب، مسافرت و… می باشد، اینکه هزینه شما در طی تحصیلاتتان چگونه خواهد شد، تا حدود زیادی به دوره انتخابیتان و تهیه منزل و سبک زندگیتان بستگی دارد. در هر دانشگاهی، یکی از فاکتورهای مورد توجه دانشجویان شهریه ها می باشد. شهریه ها در دانشگاه کنت به دوره ها و مقطع تحصیلیتان بستگی دارد. بنا به قوانین انگلستان و اتحادیه اروپایی 2022-2021، شهریه ها در سطح 9,250£ (پوند) نگه داشته شود.

معرفی بورسیه های تحصیلی دانشگاه کنت در انگلستان

دامنه وسیعی از بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی جهت کم نمودن هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان برای دانشجویان کنت فراهم است. شرایط و نحوه درخواست این بورسیه ها در وب سایت خود دانشگاه ارائه شده است. در اینجا به چند بورسیه از فهرست بلند بالای بورسیه تحصیلی کنت اشاره می شود.

سیستم نمره دهی در استان انتاریو
شماره بورسیهمهلت درخواستفول تایم/پاره وقتسطح تحصیلی
1Partner Scholarship
-
فول تایم و پاره وقتکارشناسی
2SMSAS NCUK Scholarships-فول تایمکارشناسی
3Undergraduate Study Abroad Scholarships
اول آپریل
فول تایمکارشناسی
4Display Wizard Graphic Design Scholarship
اول می
فول تایمکارشناسی
5Leverhulme Trade Charities Trustاول نوامبرفول تایمکارشناسی و کارشناسی ارشد

مدارک مورد نیاز برای اخذ بورسیه تحصیلی در انگلستان

بورسیه های تحصیلی در انگلستان از سوی گروه های ذیل ارائه می گردد:

  • دولت انگلستان
  • موسسات مختلف و NGOها
  • دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه کنت
  • اساتید

البته باید توجه داشت با توجه به این که تنها کسانی که رزومه خیلی خوبی دارند می توانند از دانشگاه کنت پذیرش بگیرند، طبیعتا رقابت برای اخذ بورسیه هم بین آن ها بالا است. برخی از مدارکی که داشتن آن ها می تواند شانس اخذ بورسیه تحصیلی را بالا ببرد عبارت هستند از:

  • فارغ التحصیل شدن از دانشگاهی که رنکینگ خوبی داشته است مثلا دانشجویان دانشگاه امیرکبیر یا دانشگاه صنعتی شریف
  • توصیه نامه از اساتید
  • نوشتن کتاب در عرصه رشته تحصیلی
  • نوشتن مقالات ISI
  • ارائه کنفرانس های بین المللی
  • شرکت در مسابقات بین المللی و کسب مقام مثلا موت کورت
  • عضویت در گروه های علمی در ایران مثل بنیاد ملی نخبگان
  • نمره زبان بالاتر از حداقل های تعیین شده از سوی دانشکده مورد نظر
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: