مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه Queen

معرفی دانشگاه Queen's University Belfast

دانشگاه کوئینز بلفاست، عضو گروه معتبر دانشگاه‌های راسل است و در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی واقع شده است. در شکل اصلی خود، این دانشگاه در سال 1845 تاسیس شد و در سال 1908، مقام رسمی دانشگاه را بدست آورد. 24000 دانشجو از بیش از 80 کشور جهان، در حال حاضر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و این دانشگاه اخیراً در رتبه‌ی 23 فهرست 100 دانشگاه برتر مجله‌ی تایمز قرار گرفته است.

این دانشگاه پنج بار تا به حال، برنده‌ی جایزه‌ی سالگرد ملکه برای آموزش عالی شده و جزو 50 دانشگاه برتر در بریتانیا برای جذب زنان و جزو دانشگاه‌های برجسته‌ی بریتانیا در زمینه‌ی مقابله با نابرابری‌های جنسیتی زنان در علوم و مهندسی است.

رتبه31
مکان Belfast, United Kingdom
سال تاسیس1962
تعداد دانشجویان بین المللی8.2%
رشته های معروفپزشکی، مدیریت ارشد تجارت، زبان انگلیسی
میانگین شهریه ی دانشجویان بین المللی16100-20100 پوند

دانشگاه کوئینز بلفاست، تمرکز زیادی بر اشتغال ‌زایی دارد و برنامه‌هایی مانند Degree Plus ارائه می‌دهد که فعالیت‌های فوق ‌برنامه و تجربه‌ی کاری را به‌عنوان بخشی از یک دوره به‌ رسمیت می‌شناسد و کارگاه‌های شغلی متعددی برای کارفرمایان و دانش ‌آموختگان برگزار می‌کند. این دانشگاه با افتخار بین‌المللی است و یکی از محبوب‌ترین مقاصد تحصیلی برای دانش‌ پژوهان آمریکایی است. علاوه بر توافق با دانشگاه‌های آمریکایی، دانشگاه کوئینز دوبلین با دانشگاه‌های هند، مالزی و چین، در ارتباط است.

مکان دانشگاه کوئینز بلفاست

دانشگاه کوئینز در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی که بخشی از بریتانیاست، واقع شده است. رسانه‌های بین‌المللی بلفاست را 'دوستانه‌ترین و شیک‌ترین منطقه‌ی اروپا' و 'یکی از شیک‌ترین مکان‌های امروز جهان برای بازدید و زندگی' توصیف کرده‌اند.

بلفاست تقریباً نیم میلیون نفر جمعیت دارد، یک سوم جمعیت ایرلند شمالی، و این شهر به‌ راحتی از طریق هوا قابل‌دسترس است و دارای دو فرودگاه قابل‌ استفاده است. بیشتر دانشجویان خارجی از طریق پنج فرودگاه لندن به بلفاست سفر می‌کنند، جاییکه حداکثر 35 پرواز در روز انجام می‌شود و پروازها فقط یک ساعت طول می‌کشد.

چرا باید در دانشگاه کوئینز بلفاست تحصیل کرد؟

دانشگاه کوئینز بلفاست، نهمین دانشگاه قدیمی بریتانیاست که در سال 1845 تاسیس شد و عضوی از گروه راسل است که ترکیبی از پیشتازی در تحقیق و آموزش و اخلاق دانشجویی است. به‌ عنوان یک مرکز پیشرو، دانشگاه کوئینز هفت بار جایزه‌ی سالگرد Queen را دریافت کرده که یکی از بالاترین افتخارات اعطا شده به موسسات آموزش عالی در بریتانیاست.

یک دانشگاه جهانی است

دانشگاه کوئینز، بخشی از گروه دانشگاه‌های نخبه‌ی راسل، دانشگاهی بین‌المللی است که از نظر چشم‌ انداز بین‌المللی، در رتبه‌ی 22 جهان قرار دارد (رتبه‌ بندی دانشگاه‌های آموزش عالی جهان، 2020). این دانشگاه با داشتن ارتباط با بیش از 250 دانشگاه و 3000 کارفرما در سراسر جهان، تجربه‌ی دانشجویی منحصر به‌ فردی را در اختیار همه قرار می‌دهد.

اعطای بورسیه‌های بین‌ المللی به ارزش 1.5 میلیون پوند

این دانشگاه هر ساله، طیف وسیعی از بورسیه‌ها و جوایز را به دانشجویان جدید خارجی ارائه می‌دهد. بورسیه‌های تحصیلی به شما کمک می‌کند استرس‌های مالی‌تان را کاهش دهید و شما را قادر می‌سازد تا به اهداف علمی خود برسید. برای سال تحصیلی آینده، بورسیه‌های تحصیلی موجود عبارتند از:

  • بورسیه‌ی تحصیلی کارشناسی دفتر بین‌الملل: جایزه‌ی 2500 یا 3000 پوندی در سال 1 به ‌طور اختصاصی.
  • بورسیه‌ی تحصیلی موفقیت بین‌الملل رییس دانشگاه دوره‌ی کارشناسی: پرداخت کامل هزینه‌ی تحصیل برای تمام سال‌های دوره‌ی تحصیلی (حداکثر 4 سال).
  • پاداش Early Bird :10٪ تخفیف در هزینه‌های تحصیل ممکن است همراه با بورسیه‌های تحصیلی دیگر استفاده شود.

امکانات برجسته

طی ده سال گذشته، 350 میلیون پوند برای پردیس دانشگاه کوئینز بلفاست سرمایه‌ گذاری شده است، از جمله 50 میلیون پوند برای تاسیس کتابخانه‌ی مدرن مک‌ کلای. آزمایشگاه‌های علوم بهداشت، دوره‌های بازرگانی، مهندسی و محاسبات، همه از بهترین تجهیزات موجود بهره‌مند هستند، از جمله اتاق تجارت مالی با پایانه‌های بلومبرگ، مراکز تحقیقاتی بین‌رشته‌ای علوم زندگی و مراکز نوآورانه‌ی مهندسی.

یک شهر عالی دانشجویی

بلفاست به‌عنوان بهترین شهر برای بازدید در سال 2018 (Lonely Planet, 2017) و همچنین به‌عنوان خوشبخت‌ترین منطقه در بریتانیا انتخاب شده است (دفتر آمار ملی، 2016). بلفاست همچنین کمترین هزینه‌ی دانشجویی برای زندگی در بریتانیا را دارد.

جزو 10 دانشگاه برتر و زیبا در بریتانیاست

دانشگاه کوئینز بلفاست در رتبه ‌بندی QS دانشگاه‌های برتر جهان در سال 2019، با آن ساختمان گوتیک‌ مانند آجر قرمز Lanyon که در سال 1849 افتتاح شد، یکی از 10 دانشگاه برتر تاریخی در بریتانیا لقب گرفت.




در شراکت‌‌های انتقال دانش در بریتانیا، رتبه‌ی اول را دارد

شراکت در انتقال دانش (KTP)، یک همکاری سه‌ جانبه‌ی سودمند و متقابل است که بین یک فارغ‌ التحصیل یا دانشیار، یک سازمان و یک دانشگاه وجود دارد. به بیش از 80٪ از همکاران KTP دانشگاه کوئینز، در پایان پروژه‌ی خود، یک فرصت شغلی دائمی ارائه می‌شود و این دانشگاه از این منظر، شماره‌ی یک است. این دانشگاه همچنین برای تاثیر کارآفرینی، در بریتانیا رتبه‌ی اول را دارد!

خدمات دانشگاه کوئینز بلفاست به دانشجویان بین المللی

تیم پشتیبانی از دانشجویان خارجی، هفته‌ی استقبال و خوش‌آمد گویی به دانشجویان خارجی را در ابتدای سال در فرودگاه بین‌المللی بلفاست و فرودگاه جورج بست سیتی برگزار می‌کند. این هفته شامل جلساتی در زمینه‌ی مهارت‌های مطالعه، آشنایی با شهر بلفاست و سازگاری‌های فرهنگی و همچنین مشارکت اتحادیه‌ها و انجمن‌های متعدد مرتبط با دانشگاه است. دانشگاه کوئینز همچنین دوره‌های زبان انگلیسی را با مشارکت INTO برگزار می‌کند.

رتبه ی دانشگاه کوئینز بلفاست

  • رتبه‌ی 31 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021؛
  • رتبه‌ی 46 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021؛
  • رتبه‌ی 209 در رتبه‌ بندی QS برترین دانشگاه‌های جهان 2021؛

راهنمای دانشگاه‌های تایمز و ساندی تایمز، دانشگاه کوئینز بلفاست را بواسطه‌ی تجربه‌های دانشجویی در رتبه‌ی پانزدهم، برای تحقیق و پژوهش در رتبه‌ی 14 و برای استخدام فارغ ‌التحصیلان در رتبه‌ی 28 قرار داده است.

دانشگاه کوئینز بلفاست جایگاه خود را به ‌عنوان یک رهبر جهانی در چارچوب تعالی پژوهشی در سال 2014 تائید کرده است. 75% تحقیقات دانشگاه کوئین در سطح و کلاس جهانی بوده است و 14 رشته‌ی این دانشگاه در میان 20 رشته‌ی برتر بریتانیا قرار گرفته است.

محل اسکان دانشجویان دانشگاه کوئیتز بلفاست

دانشگاه کوئینز بلفاست، محل اقامت دانشجویان خارجی را در طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اقامتی در داخل و اطراف دانشگاه فراهم کرده است. این دانشگاه همچنین در یک 'دهکده‌ی دانشجویی' هدفمند به نام Elms Village، در جنوب پردیس اصلی و همچنین در محل اقامت جدید Willow Walk، مسکن در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. تعدادی از خانه‌ها در منطقه‌ی جنوب بلفاست، از جمله در College Gardens و Mount Charles نیز در اختیار دانشجویان قرار دارند.

بورسیه‌ی تحصیلی در دانشگاه کوئینز بلفاست

نام بورسیهمبلغ
بورسیه‌ی تحصیلی وفاداری به ملکه - تحقیقات PG20% تخفیف در هزینه های تحصیل
بورسیه‌ی تحصیلی کارشناسی دفتر بین‌الملل
تا 3000 پوند
بورسیه‌ی تحصیلی وفاداری به ملکه
20% هزینه های تحصیل
بورسیه‌ی کارشناسی ارشد دفتر بین‌الملل
 3000
بورسیه‌ی تحقیقات بین‌الملل دفتر کارشناسی ارشد
تا 3000 پوند


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: