مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه Newcastle

معرفی دانشگاه Newcastle

دانشگاه نیوکاسل، یک دانشگاه در سطح و کلاس جهانی است که قدمت آن به سال 1834 بازمی‌گردد و برای پیشتازی علمی، دارای شهرت بین‌المللی است. دانشگاه نیوکاسل، عضو گروه دانشگاه‌های تحقیقاتی راسل است. آموزش با کیفیت بالا، پروفایل‌های تحقیقاتی قوی و پشتیبانی‌های قوی دانشجویی، این دانشگاه را به یکی از مشهورترین دانشگاه‌های بریتانیا تبدیل ساخته است. دانشگاه نیوکاسل که در قلب یکی از پویاترین شهرهای دانشجویی بریتانیا واقع شده، دارای بیش از 27000 دانشجو از جمله 5400 دانشجوی خارجی است. دانشجویان خارجی از حضور در پردیس مرکز شهر و وسایل حمل و نقل ارتباطی مناسب برخوردار هستند.

رتبه31
مکانNewcastle upon Tyne, England
سال تاسیس1834
تعداد دانشجویان بین المللی19.3%
رشته های معروفمدیریت ارشد کسب و کار، علوم کامپیوتر، رسانه های دیجیتال
میانگین شهریه ی دانشجویان بین المللی18000-24000 پوند

دانشگاه نیوکاسل از نظر QS، یکی از 160 دانشگاه برتر جهان محسوب می‌شود و رضایت کلی از دانشگاه 93٪ است که یکی از بالاترین امتیازات در بریتانیا را داراست. دانشگاه نیوکاسل به آماده‌سازی دانشجویان برای بازار کار از طریق برگزاری دوره‌های تحصیلی و حمایت از خدمات شغلی برنده‌ی جایزه، معتقد است.

مکان دانشگاه نیوکاسل 

حومه‌ی حیرت ‌انگیز و مناظر ساحلی در فاصله‌ای مناسب از شهر شامل تپه‌ها، دریاچه‌ها، قلعه‌ها و خطوط ساحلی زیبا می‌شود. دسترسی به شهرهای تاریخی دورهام، یورک و ادینبورگ با قطار یا اتوبوس از نیوکاسل آسان است، در حالیکه فاصله با لندن با قطار تنها سه ساعت است. فرودگاه نیوکاسل همچنین ارتباطاتی روزانه با شهرهای بزرگی از جمله پاریس، بارسلون و آمستردام و همچنین ارتباطات مستقیمی با دوبی دارد.مکان دانشگاه نیوکاسل

نیوکاسل به‌عنوان پایتخت شمال شرقی انگلیس در 544 کیلومتری شمال لندن واقع شده است. این شهری پُر جنب و جوش و سرزنده، جمع و جور، بین‌المللی و عاشق دانشجوست که در حاشیه‌ی رودخانه تاین واقع شده است و به داشتن فرهنگی در کلاس جهانی، زندگی شبانه‌ی پُر جنب و جوش، تاریخ جذاب، مراکز خرید عالی و معماری زیبا مشهور است.

دانشگاه نیوکاسل، پردیس لندن

دانشگاه نیوکاسل، پردیس لندن با تکیه بر یک محوطه‌ی دانشگاهی نزدیک به منطقه‌ی مالی لندن، در سال 2015 افتتاح شد و طیف وسیعی از دوره‌‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دوره‌‌های تجاری، بازاریابی و مالی را برگزار می‌کند.

پردیس لندن ترکیبی از آموزش آگاهانه و آموزش صنعتی است که دست در دست با صنعت کار می‌کند تا دانشجویان را قادر به ایجاد مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان سازد. دانشجویان از کلاس‌های مستر منظم و حرفه‌ای، پروژه‌های کاری عملی و فرصت‌های کار با حقوق استفاده می‌کنند.

خدمات دانشگاه نیوکاسل به دانشجویان بین المللی

هفته‌ی استقبال بین ‌المللی در ابتدای سال برای معرفی بریتانیا و دانشگاه به دانشجویان خارجی برگزار می‌شود. این هفته شامل یک سرویس ملاقات و استقبال در فرودگاه بین‌المللی نیوکاسل و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی، گفتگوها و رویدادهای اجتماعی مانند مسابقه و رقص‌های سنتی است. با همکاری INTO، نیوکاسل در طول سال، دوره‌های پشتیبانی از زبان برگزار می‌کند.

رتبه ی دانشگاه نیوکاسل

  • رتبه‌ی 31 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021؛
  • رتبه‌ی 51 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021؛
  • رتبه‌ی 152 در رتبه‌بندی QS بهترین دانشگاه‌های جهان 2021؛

در چارچوب تعالی پژوهشی 2014، دانشگاه نیوکاسل در رتبه‌ی شانزدهم بریتانیا قرار گرفت که در مقایسه با سال 2008، یک پله صعود داشته است. بخش عمده‌ای از تحقیقات در دانشگاه نیوکاسل، در جهان شناخته شده است.

دانشکده‌ی بازرگانی دانشگاه نیوکاسل، یک مدرسه‌ی معتبر است که دوره‌های تحصیلی برجسته‌ای برگزار می‌کند. اکثر این دوره‌‌ها، دارای اعتبار حرفه‌ای هستند که به شما اطمینان می‌دهد آموزشی که در این دانشگاه دریافت می‌کنید، شما را برای آینده آماده می‌سازد.




محل اقامت دانشجویان در دانشگاه نیوکاسل

اقامت دانشجویان خارجی برای سال اول تحصیل، تضمین شده است. دانشگاه نیوکاسل تقریباً 4000 مکان در اختیار دارد که حدود 25% آن‌ها خدمات تهیه‌ی غذا ارائه می‌دهند. این مراکز اقامتی دارای حمام و اتاق‌های استاندارد و همچنین اتاق‌های تکی بزرگ و آپارتمان‌های استودیویی هستند. اتاق‌ها در کل در آپارتمان‌هایی با آشپزخانه‌ی مشترک طراحی شده‌اند. مرکز خدمات اسکان دانشجویی، مشاوره‌های رایگان را به دانشجویانی که به‌دنبال یافتن خانه‌های اجاره‌ی خصوصی در شهر نیوکاسل هستند، ارائه می‌دهد.

بورسیه‌های تحصیلی در دانشگاه نیوکاسل

نام بورسیهمبلغ
بورسیه ی بین الملل ریاست دانشگاهجایزه ی تحصیلی 1500 تا 5000 پوند
بورسیه های تحصیلی فرصتتا 2000 پوند
بورسیه تحصیلی تراست آموزشی سنت نیکلاس-
بورسیه های تحصیلی رشته ای-
تخفیف شهریه سالانه2%
تخفیف شهریه برای فارغ التحصیلان20%
تخفیف خانواده های بین امللی (IFD)-
بورسیه‌های تحصیلی رهبری MBA
-
بورسیه‌های تعالی تجاری MBA
-
برنامه‌ی بورسیه و کمک هزینه‌ی تحصیلی مشترک‌المنافع (CSFP)
-


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: