مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با دانشگاه Bath

آشنایی با دانشگاه Bath

دانشگاه باث به پیشروی و برجسته بودن در آموزش و پژوهش، داشتن تجربه‌ی عالی دانشجویی و آماده ‌سازی دانشجویان برای گرفتن فرصت‌های شغلی، مشهور است. این دانشگاه که به‌ عنوان یک دانشگاه در سطح و کلاس جهانی و در یک شهر میراث جهانی شناخته می‌شود، در رده‌ی ششم راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2020 قرار گرفت و در چارچوب تعالی آموزشی، موفق به کسب درجه‌ی طلایی شده است. با نزدیک شدن به پنجاهمین سال تاسیس خود، این دانشگاه به ‌عنوان یک محیط پرورش ‌دهنده‌ی ذهن‌های کارآفرین، شناخته شده است.

دانشگاه باث، طیف گسترده‌ای از دوره‌ها را برگزار می‌کند که شامل رشته‌های مهندسی، طراحی، علوم، مدیریت، علوم انسانی و علوم اجتماعی است. دوره‌‌های دانشگاهی به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که چالش‌های فکری را با دنیای واقعی مرتبط سازند و به دانشجویان این فرصت را می‌دهند تا با محققانی که در شاخه‌‌ی خود پیشرو هستند، ارتباط برقرار سازند.

رتبه9
مکانBath, England
سال تاسیس1966
تعداد دانشجویان بین المللی21.9%
رشته های معروفمدیریت ارشد بازرگانی، مهندسی، علوم انسانی
میانگین شهریه ی دانشجویان بین المللی15200-9000 پوند

طرح عالی کاریابی دانشگاه باث به فارغ ‌التحصیلان کمک می‌کند تا با نیازهای در حال افزایش کارفرمایان، خود را هماهنگ کنند. فارغ‌ التحصیلان دانشگاه باث با سنت ایجاد پیوندهای محکم با مشاغل خصوصی، مشارکت‌ها و بخش دولتی، از بالاترین نرخ استخدام و حقوق بالا در بریتانیا برخوردار هستند.

این دانشگاه پر جنب و جوش و سرزنده، فرصت‌های عالی ورزشی، اجتماعی و فرهنگی را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد و دارای کلیه‌ی امکانات محلی مورد نیاز از جمله سالن‌های سخنرانی، کتابخانه‌، مغازه و بانک است و یک دفتر پست در محوطه‌ی دانشگاه وجود دارد که فقط پنج دقیقه تا محل اقامت شما در دانشگاه، فاصله دارد. دانشگاه باث، بیش از 100 میلیون پوند بر روی اقامت دانشجویان جدید، امکانات جدید هنری، تاسیس ساختمان‌های دانشگاهی جدید و یک استخر شنای باکیفیت که محل ورزشکاران المپیک برنده‌ی مدال است، سرمایه‌ گذاری کرده است. دانشگاه باث، جامعه‌ای دانشجویی برای کسب دانش، مهارت و تجربه است که برای پیشرفت در دنیای امروز، حتماً به آن نیاز دارید.

مکان دانشگاه باث بریتانیا

خود شهر باث، یک شهر جهانی با میراث فرهنگی غنی است و تنها یکی از سه شهر جهان است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. در این شهر کوچک که برای پیاده‌روی مناسب است، می‌توانید ساختمان‌های سنگی زیبا و چشمه‌های آب گرم طبیعی را پیدا کنید. به جشنواره‌های هنری، موزه‌ها، گالری‌ها و آبگرم در طول سال حتماً سر بزنید و در فرصت‌های داوطلبانه‌ی ما برای مشارکت در جامعه‌ی محلی، شرکت کنید. غرب بریتانیا، محبوب ‌ترین مقصد گردشگری در بریتانیاست.

خدمات دانشگاه باث بریتانیا برای دانشجویان بین المللی

کارگاه‌های آموزشی دانشگاه باث، به دانشجویان کمک می‌کند تا با سیستم دانشگاهی جدید خود سازگار شوند و مهارت‌های تحصیلی‌شان را ارتقاء دهند. مرکز زبان انگلیسی این دانشگاه برای حمایت و پشتیبانی از تحصیل، به دانشجویان امکان دسترسی آزاد به کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی را می‌دهد و تیم رفاهی باث، در صورت نیاز به مشاوره در زمینه‌ی امور شخصی یا تحصیلی، در خدمت دانشجویان قرار دارند. مراکز پیوند شغلی دانشگاه و مرکز کار داوطلبانه، به دانشجویان کمک می‌کند تا هنگام زندگی و تحصیل در بریتانیا، کار نیمه‌ وقت پیدا کنند و آینده‌ی خود را شکل دهند. در صورت نیاز به مراقبت‌های پزشکی، یک مرکز پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه حضور دارد.

رتبه های جهانی دانشگاه باث بریتانیا

  • رتبه‌ی 9 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021؛
  • رتبه‌ی 6 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021؛
  • رتبه‌ی 173 در رتبه‌ بندی QS بهترین دانشگاه‌های جهان 2021؛

این دانشگاه هرگز خارج از 20 دانشگاه برتر جدول لیگ دانشگاهی مجله‌ی تایمز قرار نگرفته و به‌طور مرتب، در رده‌های بالای رضایت ‌مندی دانشجویان قرار دارد، به‌ویژه در رشته‌های روان‌ شناسی، مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی. در چارچوب تعالی آموزشی، به این دانشگاه، درجه‌ی طلایی اعطاء شده است. مجله‌ی تایمز در سال 2012، دانشگاه باث را 'دانشگاه سال' و در سال 2014، آن را 'بهترین پردیس دانشگاهی' نامید و در دانشگاه‌های زیر 50 سال، دانشگاه باث، در رتبه‌ی 12 جهان قرار دارد.

87% از تحقیقات انجام شده در دانشگاه باث، در دنیا پیشگام یا از نظر بین‌ المللی بسیار عالی شناخته شده است (REF 2014). بنابراین، دوره‌ی تحصیلی شما در معرض ایده‌های جالب و ابتکاری در تمامی رشته‌‌ها، از جمله تولید داروهای جدید برای درمان سرطان پستان، همکاری با فورد برای توسعه‌ی موتورهای کم‌ مصرف و تحقیقات در مورد فقر کودکان قرار می‌گیرد.




خوابگاه دانشجویی دانشگاه باث بریتانیا

به دانشجویان مقطع کارشناسی که در مهلت مقرر ارائه‌ی درخواست پذیرش، اقدام کنند، محلی برای اسکان در دانشگاه برای سال اول تحصیل‌شان، داده می‌شود. همچنین به دانشجویان خارجی کارشناسی ارشد که قبلاً در باث تحصیل نکرده‌اند، یک مکان اقامت در خوابگاهی خارج از دانشگاه تا یک سال تحصیلی ارائه می‌شود. بیش از 2000 اتاق در دانشگاه و 1000 اتاق دیگر نیز در مرکز شهر وجود دارد.

اتاق‌های دانشجویان دارای آشپزخانه‌ها و غذاخوری‌های عمومی است. دانشجویان می‌توانند هم از آشپزخانه‌های تک‌ جنسیتی و هم از آشپزخانه‌های مختلط استفاده کنند و می‌توانند اتاق‌های استاندارد، بزرگ یا اتاق‌های اختصاصی را درخواست دهند. هر منطقه‌ی مسکونی، یک تیم از مربیان مقیم دارد که در محل زندگی می‌کنند و در دسترس هستند تا به همه‌ی ساکنان، مشاوره یا راهنمایی ارائه دهند.

بورسیه‌ی تحصیلی در دانشگاه باث

نام بورسیهمبلغ
بورسیه ی تحصیلی ریاست دانشگاهتا 2000 پوند
بورسیه ی تحصیلی 50امین سالگرد دوره ی کارشناسی بین المللتا 6000 پوند
بورسیه ی تحصیلی دانشکده ی مدیریت5000 پوند
بورسیه ی تحصیلی MBA دانشگاه باثحداکثر 30% هزینه های تحصیل
جایزه ی Deans برای بورسیه ی تعالی علمی5000 پوند
بورسیه ی تحصیلی رهبران جهانی5000 پوند
بورسیه ی تحصیلی 2021 greatتا 26000 پوند


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: