مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
5 دانشگاه برتر داروسازی در انگلستان

5 دانشگاه برتر داروسازی در انگلستان

در این مقاله 5 دانشگاه برتر برای تحصیل داروسازی در انگلستان را بررسی می کنیم:

تحصیل داروسازی در انگلستان- دانشگاه لیورپول (University of Liverpool)

دانشگاه لیورپول در بین 200 دانشگاه برتر جهان (THE 2020،QS 2020 ) قرار دارد و 96.9٪ دانشجویان بریتانیایی دوره‌ی کارشناسی این دانشگاه، شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی، یا استخدام می‌شوند یا به دوره‌های تحصیل تکمیلی می‌روند (DLHE 2016/17). دوره‌ی کارشناسی فارماکولوژی (Hons) در بریتانیا، در نوع خود بهترین است و دانشجویان می‌توانند انتظار داشته باشند که تحت تدریس اساتید برجسته‌ای قرار بگیرند که آن‌ها را برای مشاغل موجود در صنایع دارویی و بیوتکنولوژی بزرگ و کوچک آماده می‌سازد.




تحصیل داروسازی در انگلتسان- دانشگاه اولستر (Ulster University)

دانشکده‌ی داروسازی و علوم دارویی دانشگاه اولستر در 3 سال از 5 سال گذشته به‌عنوان دانشگاه شماره‌ی یک داروسازی و علوم دارویی در بریتانیا رتبه‌بندی شده است و دانشجویان می‌توانند انواع دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را انتخاب کنند. MPharm داروسازی (Hons)، دوره‌‌هایی را در تمام سال‌های تحصیل برگزار می‌کند تا شما را برای آینده‌ی شغلی‌تان آماده سازد.

تحصیل داروسازی در انگلستان- دانشگاه بریستول (University of Bristol)

دانشکده‌ی فیزیولوژی، داروسازی و علوم اعصاب دانشگاه بریستول، یک دوره‌ی کارشناسی ارشد داروسازی را با تمرکز بر روی صنعت برگزار می‌کند و شغل‌‌هایی را در شرکت‌های دارویی بزرگ و سایر شرکت‌های بهداشتی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی برای دانشجویان فراهم می‌کند. 85٪ از فارغ‌التحصیلان این دوره، شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی سر کار می‌روند یا در دوره‌ی تحصیلات تکمیلی شرکت می‌کنند.

تحصیل داروسازی در انگلستان- دانشگاه نیوکاسل (Newcastle University)

دانشگاه نیوکاسل دارای سنت دیرینه‌ی پیشتازی در حوزه‌ی دارویی و داروسازی است و دوره‌ی MPharm داروسازی آن، شما را برای مشاغل حوزه‌ی مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی آماده می‌سازد. این دانشگاه دارای رضایت 92٪ دانشجویان در نظرسنجی سال 2019 (در رشته‌های علوم دارویی، سم‌شناسی و داروسازی) است و در چارچوب برتری آموزشی (Teaching Excellence Framework) دانشگاه‌های بریتانیا، دارای رتبه‌ی طلایی است.

تحصیل داروسازی در انگلستان- دانشگاه ناتینگهام (University of Nottingham)

دانشکده‌ی داروسازی دانشگاه ناتینگهام، یک دوره‌ی MPharm داروسازی برگزار می‌کند که دانشجویان را با 'دانش، مهارت‌های شخصی و حرفه‌ای مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک داروساز عالی' آشنا می‌کند. دوره‌های کارشناسی ارشد نیز در این دانشگاه برگزار می‌شود و گروه داروسازی این دانشگاه، در رتبه‌بندی QS World Rankings by Subject 2019 در رتبه‌ی 8 جهان قرار گرفته است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: