مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
5 دانشگاه برتر مهندسی شیمی در انگلستان

5 دانشگاه برتر مهندسی شیمی در انگلستان

انگلیس دارای برخی از بهترین و برترین دانشکده های مهندسی در جهان است. در محدوده وسیع حرفه مهندسی، هزاران فعالیت چالش برانگیز در زمینه هایی مانند تحقیق ، توسعه ، طراحی ، ساخت و بهره برداری از محصولات و خدمات وجود دارد و این یکی از دلایل تحصیل در انگلیس است. مهندسان عضو یکی از بزرگترین حرفه های جهان هستند. آنها مسئول برای هر آنچه را که ما استفاده می کنیم ، مصرف می کنیم و فعالیت هایی که هر روز در آنها شرکت می کنیم هستند. از فعالیت های اوقات فراغت گرفته تا درمان پزشکی ، ارتباطات سیار تا سیستم حمل و نقل مدرن ، چایگاه مهندسان غالباً در موقعیت های کلیدی در صنعت و تجارت است.

با این حال، این روند فراتر و گسترده تر از مشاغلی است که صرفاً به عنوان 'مهندسی' طبقه بندی می شوند. انتخاب صحیح رشته مهندسی و دانشگاه می تواند دشوار باشد و دانستن اینکه آیا با توجه به سوابق تحصیلی ، اهداف شغلی در آینده و حیطه ای که مایل هستید درآن تخصص پیدا کنید، دانشگاه خاصی برای شما مناسب هست یا خیر، بسیار مهم است. در این بخش 5 دانشگاه برتر برای تحصیل در رشته ی مهندسی شیمی را به شما معرفی می کنیم.

مهندسی شیمی، شاخه ای از مهندسی است که قوانین رشته های علوم فیزیکی (به عنوان مثال ، شیمی و فیزیک) و علوم بیولوژی (مانند زیست شناسی، میکروبیولوژی و بیوشیمی) و ریاضیات و اقتصاد را بر تبدیل مواد اولیه به مواد یا تولیدات بهتر و مفیدتر اعمال می کند. مهندسان شیمی هنگام تبدیل مواد اولیه یا مواد شیمیایی به اشکال مفید یا با ارزش ، اطمینان حاصل می کنند که فرآیندها ایمن ، پایدار و اقتصادی اداره شوند.

 تحصیل مهندسی شیمی در انگلستان- دانشگاه کمبریج (University of Cambridge)

دانشگاه کمبریج یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های جهان محسوب می‌شود و روزنامه‌ی گاردین، دوره‌‌ی مهندسی شیمی این دانشگاه را به‌عنوان بهترین دوره در بریتانیا نامگذاری کرده است. گروه مهندسی شیمی و بیوتکنولوژی دانشگاه کمبریج، قصد دارد به پرورش 'رهبران دانشگاهی، صنعتی و کارآفرینی فردا' بپردازد.

تحصیل مهندسی شیمی در انگلستان- کالج امپریال لندن (Imperial College London)

دوره‌های مهندسی در کالج امپریال لندن، از بهترین‌ها در جهان محسوب می‌شوند و در دوره‌ی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی این دانشگاه، دانشجویان خارجی یاد می‌گیرند که اصول علمی، مهندسی و تجارت را در حوزه‌های عملی گوناگون‌ اعمال کنند. این دوره در کل چهار سال به طول می‌انجامد و در سال آخر، دانشجویان دوره‌های پیشرفته و یک پروژه‌ی تحقیقاتی را شروع می‌کنند.




تحصیل مهندسی شیمی در انگلستان- دانشگاه ناتینگهام (University of Nottingham)

دانشگاه ناتینگهام، یک دانشگاه دارای رتبه‌ی طلایی در چارچوب برتری آموزشی در بریتانیاست و دوره‌ی مهندسی شیمی آن، رتبه‌ی سوم در کل کشور را داراست. 92٪ از دانشجویان دوره‌ی مهندسی شیمی این دانشگاه، طی شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی کار پیدا می‌کنند یا به‌سمت تحصیلات تکمیلی کشیده می‌شوند و متوسط حقوق اولیه، کمی بیش از 27،000 پوند است.

تحصیل مهندسی شیمی در انگلستان- دانشگاه بردفورد (University of Bradford)

دوره‌ی کارشناسی مهندسی شیمی در دانشگاه بردفورد دارای یک سال کار است. بنابراین، دانشجویان خارجی می‌توانند شانس خود را برای اطمینان از اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی‌شان، به‌حداکثر برسانند و اعتماد به نفس و ارتباطات صنعتی‌شان را نیز افزایش دهند. در برنامه‌ی National Student Survey 2017، دوره‌‌ی مهندسی شیمی بردفورد، 94% رضایت دانشجویان را تامین کرده است.

تحصیل مهندسی شیمی در انگلستان- دانشگاه نیوکاسل (Newcastle University)

دانشگاه نیوکاسل دارای سنت دیرینه‌ای در پیشتازی در زمینه‌ی مهندسی است و دوره‌‌ی مهندسی شیمی آن، در رتبه‌ی پنجم بهترین‌ دوره‌های مهندسی در بریتانیا قرار دارد. شما هم تئوری و هم کاربرد عملی مهندسی شیمی را در یک دانشگاه دارای رتبه‌ی برتر طلایی در چارچوب برتری آموزشی خواهید آموخت.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: