مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کمک از بهترین مشاور ها برای ویزای کار آفرینی انگلستان

کمک از بهترین مشاور ها برای ویزای کار آفرینی انگلستان

وقتی که ایده تجاری شما ملاک‌های ویزای استارت‌آپ را برآورده می‌کند، قدم بعدی انتخاب مناسب‌ترین هیئت تأیید صلاحیت برای کسب و کار خود است. چند فاکتور وجود دارند که در زمان تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع باید مد نظر قرار بگیرند. 

بعضی از هیئت‌های تأیید صلاحیت خواهان شرکت متقاضی در یک برنامه مرکز رشد یا شتاب ‌دهنده برای اخذ شرایط لازم تأیید هستند:

آنچنان که در بخش Home Office Guidance گفته شد، هیچ الزامی وجود ندارد که هیئت‌های تأیید صلاحیت براساس یک «سیستم باز» عمل کنند. به عبارت دیگر، این هیئت‌های تأیید صلاحیت می‌توانند تأکید کنند که یک رابطه یا فعالیت کاری قبلی با آنها، مانند دریافت سرمایه از یا شرکت در برنامه شتاب‌ دهنده آنها، پیش‌نیازی برای اخذ تأییدیه است. بسیاری از هیئت‌های تأیید صلاحیت، حداقل در ابتدا، این رویکرد را اتخاذ کرده‌اند و درخواست‌های تأییدیه «باز» یا «مستقل» را نمی‌پذیرند. Royal Society Edinburgh، Ignite و Bethnal Green Ventures از جمله هیئت‌های تأیید صلاحیت هستند که خواهان شرکت در یک برنامه حتی قبل از بررسی تأیید متقاضیان ویزا هستند. 

بعضی از هیئت‌های تأیید صلاحیت دارای پنجره‌های درخواست ثابتی هستند:

بسیاری از هیئت‌های تأیید صلاحیت هر سال تنها یک یا دو بار اقدام به جذب متقاضیان در این برنامه‌ها می‌کنند. برای مثال، Tech X‌ هر ساله در ماه مه به یک گروه از متقاضیان عضویت می‌دهد، در صورتی که Zinc در حال حاضر آماده «Mission 3» است که در اواخر سپتامبر آغاز می‌شود. این احتمال وجود دارد که هیئت تأیید صلاحیت شما در زمانی که می‌خواهید برای ویزای استارت‌آپ خود درخواست بدهید هیچ پذیرشی نداشته باشد. شما می‌توانید اطلاعات به‌ روز تمام هیئت‌های تأیید صلاحیت و جزئیات بیشتر در مورد پنجره‌های درخواست برای هر کدام از آنها را از طریق ما در اختیار داشته باشید. 




بعضی از هیئت‌های تأیید صلاحیت تخصصی و بر روی یک بخش خاص متمرکز هستند:

بعضی از هیئت‌های تأیید صلاحیت خود را مقید به بخش خاصی نمی‌دانند و پذیرای تنوع گسترده‌ای از ایده‌های تجاری هستند (مثل SeedCamp، RBS و Natwest)، اما بعضی از آنها نیز تخصصی‌تر و متمرکز بر روی بخش خاصی هستند. برای مثال، CyLon تنها بر امنیت سایبری، TechX منحصراً بر صنعت نفت و گاز و Deep Science Venture بر استارت‌آپ‌های داروسازی، انرژی، غذا و کشاورزی تمرکز دارند. بعضی از هیئت‌های تأیید صلاحیت هم بر یک ناحیه خاص تمرکز دارند و مستلزم سرمایه‌گذاری و/یا نقل مکان به یک ناحیه خاص هستند، برای مثال Ignite (شمال شرقی) و Med City (لندن و جنوب شرقی). 

بعضی از هیئت‌های تأیید صلاحیت خواهان دریافت سهام عدالت در شرکت شما هستند:

بسیاری از هیئت‌های تأیید صلاحیت عنوان می‌کنند که در مقابل پذیرش در یک برنامه، سرمایه‌گذاری بودجه‌ها در کسب و کار شما و تخصص و حمایت ارائه‌شده، خواهان دریافت سهام عدالت از کسب و کار پیشنهادی شما هستند. اگرچه ممکن است این برای بعضی از استارتاپ‌ها معامله منصفانه‌ای به نظر برسد، اما برای آنهایی که به دنبال مسیر Innovator هستند و به بودجه‌های سرمایه‌ گذاری بیشتر نیازی ندارند و همچنین از مهارت‌ها و تجربه تخصصی برای هدایت کردن کسب و کار خود به سمت موفقیت در بازارهای بریتانیا برخوردار هستند نگران‌کننده خواهد بود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فرهنگ مردم انگلستان
فرهنگ مردم انگلستان

بریتانیا بزرگ‌ترین جزیره‌ی قاره‌ی اروپاست و از 4 کشور تشکیل شده است: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و خیلی از جزایر سراسر جهان. بریتانیا توسط آب محاصره شده و فقط یک مرز خشکی با ایرلند دارد. ...

بیشتر بخوانید
آب و هوای کشور انگلستان
آب و هوای کشور انگلستان

در این بخش از آب و هوای انگلستان و علاقه انگلیسی ها به خانواده ی سلطنتی به شما می گوییم و تفاوت انگلستان و بریتانیا ...

بیشتر بخوانید
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: