نرم افزار ادوبی کانکت به آخرین نسخه بروز رسانی گردید

نرم افزار ادوبی کانکت به آخرین نسخه بروز رسانی گردید

11 دی , 1399

مجموعه تخصصی زبان زنگنه در ابتدا برای برگزاری کلاس های آنلاین خود از نرم افزار ادوبی کانکت که بر روی سرورهای اختصاصی نصب شده است؛ استفاده نمود، اما با توجه به بستر اینترنتی ایران و فراهم نبودن اینترنت مناسب برای زبان آموزان، بسیاری از آنها نتوانستند از این نرم افزار به خوبی بهره ببرند.

با ارائه ی نسخه ی جدید 10.8 این نرم افزار توسط شرکت Adobe، بسیاری از مشکلات قبلی این نرم افزار برطرف شده و این امکان فراهم شده است که زبان آموزان بتوانند از این نرم افزارِ برگزاری کلاس های آنلاین به خوبی بهره مند شوند. یکی از جالب ترین ویژگی های این نسخه، برگزاری جلسات تحت وب می باشد که به وسیله این ویژگی استفاده کنندگان از این نرم افزار می توانند بدون نصب نسخه دسکتاپ این نرم افزار و تنها به کمک مرورگر خود به جلسات مجازی برگزار شده توسط این نرم افزار کاربردی متصل شوند. علاوه بر این ویژگی ظاهری ادوبی کانکت 10.8 هم تغییراتی نسبت به ورژن قبلی این نرم افزار داشته و ظاهر محیط کاربری آن کمی مینیمال تر و چشم نوازتر شده است.

تیم انفورماتیک موسسه زنگنه، نرم افزار ادوبی کانکت خود را که بر روی سرورهای اختصاصی و قدرتمند Xeon با ترافیک نامحدود راه اندازی کرده بود، جهت سهولت استفاده زبان آموزان و اساتید محترم این مجموعه، به آخرین نسخه بروزرسانی کرده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر زبان آموزان می توانند بر اساس نیاز خود، یکی از 2 نرم افزار ادوبی کانکت و یا بیگ بلو باتن را برای برگزاری کلاس های آنلاین انتخاب نمایند.

امید است در کنار یکدیگر بتوانیم بهترین شرایط را برای برگزاری کلاس های آنلاین فراهم کنیم و با حضور در کلاس های آنلاین از سلامت خود و افراد جامعه مراقبت نماییم.
مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter