اسامی مربوط به اشیا

اسامی مربوط به اشیا

نام اشیاء (objects) رایج به انگلیسی، بخشی از واژگانی است که برای ارتباط روزمره باید بدانید. اکنون ممکن است با خود فکر کنید که چیزهای زیادی برای یادگیری در این زمینه وجود دارد. اما استرس نداشته باشید؛ ما به شما برای یادگیری این واژگان کمک می کنیم و 50 کلمه ای را که می توانید به سرعت یاد بگیرید، در اینجا فهرست می کنیم.

اشیاء موجود در خانه 

هنگامی که کودک صحبت کردن را یاد می گیرد، اولین کلماتی که تلفظ می کند، نام افراد و اشیای اطراف است که محیط روزانه او را تشکیل می دهند. به طور مشابه، اولین لیست ما از اشیاء، بر روی اشیاء موجود در خانه تمرکز خواهد داشت. البته اشیاء زیادی در یک خانه وجود دارد. اما به یاد داشته باشید، این لیست، لیست کوچک و در عین حال پر کاربردی برای اشیاء موجود در خانه است.

ماشین لباسشویی
Washing machine
کابینت، قفسه، کمد
Cupboard
قابلمه 
Pot Dish
بالش
Pillow
یخچال
Fridge
قهوه ساز
Coffee maker
کاناپه
Sofa
تخت خواب
Bed
سه یا جهارپایه موجود در آشپزخانه و بدون پشتی، که برای نشستن استفاده می شود.
Stool
قاشق
Spoon
فنجان
Cup
پتو
Blanket
چنگال
Fork
چاقو
Knife
لیوان Glass
اجاق گاز
Stove


سینک ظرفشویی
Sink

مطمئناً یادگیری این کلمات برای شما آسان خواهد بود، زیرا آنها وسایلی هستند که هر روز در خانه از آنها استفاده می کنید. اکنون به محیط دیگری می رویم که آن هم پرکاربرد است: کلاس درس.

اشیاء موجود در کلاس درس

چه به صورت مجازی یا چه به صورت حضوری در کلاس شرکت کنید، همیشه مهم است که نام اشیاء کلاس را بدانید. البته، اگر به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنید، باید واژگان مربوط به تعداد بیشتری از اشیاء را بدانید، در حالی که اگر به صورت آنلاین در کلاس‌ها شرکت می‌کنید، احتمالاً این فهرست می‌تواند کمی کاهش یابد. در هر صورت، ما لیستی از کلماتی که پرکاربردتر بنظر می رسند را برای شما تهیه کرده ایم.

کوله پشتی
Backpack
خودکار
Pen
کاغذ
Paper
کامپیوتر
Computer
چسب
Glue
دفتر
Notebook
در، درب
Door
میز کار
Desk
خط کش
Ruler
مداد
Pencil
ساعت
Clock
قفسه کتاب
Bookcase
تخته وایت برد
Whiteboard
کتاب
Book
پنجره
Window
صندلی
Chair


اشیاء رایج دیگر در انگلیسی

به 16 کلمه آخر خود برای اشیا رسیدیم! در این لیست، اشیائی را که بطور روزمره از آنها استفاده می کنیم، قرار داده ایم.

مسواک
Toothbrush
ماشین
Car
کلید
Key
دوچرخه
Bicycle (bike)
میز
Table
اسکناس
Banknote
سکه
Coin
کیف پول
Wallet
شلوار 

Trousers (UK) 

Pants (US)

لباس زنانه
Blouse
بلوز آستین بلند
Sweater
کیف، کیسه
Bag
کفش
Shoe
پیراهن
Shirt


کلاه ایمنی
Helmet

و در پایان، ما چند استراتژی ساده را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند این واژگان را به خاطر بسپارید و از آنها استفاده کنید.


توصیه هایی برای یادگیری واژگان مربوط به اشیاء روزمره

در مرحله بعد، نکاتی را که به شما کمک می کند نام اشیا را بطور موثری بیاموزید، به اشتراک می گذاریم:

  1. محیطی برای یادگیری ایجاد کنید. یکی از پرکاربردترین تکنیک ها این است که به اشیاء برچسب بزنید تا هر بار که آنها را می بینید، نام آنها را به یاد بیاورید.
  2. بر روی واژگانی که بیشترین نیاز را به آنها دارید، بسته به جایی که هستید یا شغلی که انجام می دهید، تمرکز کنید. همچنین می توانید واژگان مربوط به سرگرمی های خود یا فعالیت هایی را که بیشتر دوست دارید انجام دهید، یاد بگیرید. این کار باعث می شود که خسته نشوید، زیرا می توانید یادگیری لغات جدید را با کارهایی که دوست دارید انجام دهید ترکیب کنید.
  3. فهرستی از واژگان را بر اساس گروه آنها تهیه کنید. یک شکل موثر مطالعه کلمات و تلفظ آنها این است که لیست ها را به صورت گروهی ایجاد کنید و کم کم آنها را بیاموزید. به عنوان مثال، می توانید با تمام وسایل خانه شروع کنید، سپس به سراغ اشیاء موجود درکلاس درس بروید، سپس غذاها و غیره.
  4. یک برنامه روزانه برای مطالعه واژگان داشته باشید. مهم است که هر روز زمانی را برای یادگیری لغات جدید اختصاص دهید. همانطور که نشان دادیم، لازم نیست فورا همه لغات را بیاموزید. یادگیری با سرعت ثابت و پیوسته مهم تر است.
  5. با سرعت مناسب مختص به خود پیش بروید. لازم نیست یک ساعته فهرستی از 100 کلمه را حفظ کنید. با یک یا دو کلمه شروع کنید، سپس سعی کنید به طور مکرر از آنها استفاده کنید و بعداً واژگان بیشتری به آن کلمات اضافه کنید.
  6. واژگان را با بکار بردن آنها سریعتر و موثرتر یاد بگیرید. به عنوان مثال، وقتی صبح در حال درست کردن قهوه هستید، می توانید بگویید:
  • I’m using the coffee maker to prepare coffee. 
  • I need a cup to serve the coffee. 
  • I need a spoon for the sugar.

امیدواریم این نکات و واژگانی که در این مقاله آورده‌ایم به شما کمک کند تا در مسیر بهبود مهارت های خود در زبان انگلیسی، گامی موثر بردارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

نوشتن یک رزومه موفق یکی ازچالش های دشوار در پیدا کردن شغل می باشد. اکثر کارفرمایان فقط با چند ثانیه نگاه گذرا بر روی رزومه نظر مثبت و یا منفی خود را ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است که شما را با ۹ روش موثر برای نوشتن رزومه آشنا کنیم. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter