7 راه ساده برای موفقیت در رایتینگ آیلتس

7 راه ساده برای موفقیت در رایتینگ آیلتس

مهارت عالی نوشتن به زبان انگلیسی از تمرین مداوم و سخت کوشی ناشی می شود. هیچ کس نویسنده به دنیا نمی آید. یادگیری نحوه خوب نوشتن به زبان انگلیسی به کار و تمرین زیادی نیاز دارد، بنابراین اگر می خواهید نویسنده بهتری شوید و سبک نوشتاری خود را توسعه دهید، وقت آن رسیده است که تمرین کنید!

هر کسی می تواند نویسنده شود، به شرطی که مصمم باشد و به اندازه کافی تلاش کند.

برای تقویت مهارت نوشتن به زبان انگلیسی، هر کسی دلایل خاص خود را دارد. شاید شما در حال حاضر در زبان انگلیسی، خوب هستید و فقط باید مهارت های نوشتاری خود را برای شغل خود توسعه دهید، یا به دلیل اینکه دانشجو هستید نیاز به نوشتن مقاله دارید.

شاید بخواهید یک وبلاگ در مورد یادگیری زبان انگلیسی راه بیندازید، یا شاید لازم باشد به ایمیل ها به زبان انگلیسی پاسخ دهید. دلیلش هر چه باشد، خواه یک native speaker باشید که سعی در پیشرفت دارید یا فردی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد می‌گیرد، 'موسسه آموزشی زنگنه' اینجاست تا به شما کمک کند.

7 راهکار برای بهبود مهارت رایتینگ انگلیسی

در اینجا نکات ساده‌ای را بیان می‌کنیم که می‌توانید برای بهبود مهارت‌ نوشتاری انگلیسی خود از آنها استفاده کنید.

تمام نوشته های خود را در یک مکان نگه دارید

اگر تمام نوشته‌های خود را در یک مکان (دفترچه یادداشت، فلدری در لپ تاپ یا ...) نگه دارید، می‌توانید ببینید که چقدر مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشیده‌اید و همچنین می توانید همه چیز را مرتب نگه دارید.


هر روز نوشتن به زبان انگلیسی را تمرین کنید

هر روز نوشتن مهم است؛ با انجام این کار، یک عادت جدید ایجاد خواهید کرد. نوشتن روزانه به زبان انگلیسی به زودی برای شما طبیعی می-شود و به شما کمک می کند در ساختار جمله تسلط پیدا کنید، انتخاب کلمه را توسعه دهید، علائم نگارشی را یاد بگیرید و موارد دیگر. اگر هدف خود را تبدیل شدن به یک نویسنده خبره قرار ندهید، پیشرفتی مشاهده نخواهید کرد. اگر تلاش نکنید، هرگز داستان ها و مقالات عالی نخواهید نوشت. تمرین، موجب عالی شدن مهارت نوشتاری شما می شود.

موضوعی را انتخاب کنید و درباره آن بنویسید

برای مدت طولانی در یک جا ننشینید و به این فکر کنید که چه چیزی بنویسید. شما می توانید در مورد هر چیزی که می خواهید بنویسید. می¬توانید در مورد آنچه انجام می دهید، می شنوید یا می بینید، بنویسید. درباره اخبار بنویسید یا داستان خود را بسازید. اگر هنوز هم نمی توانید موضوعی را برای نوشتن پیدا کنید، برای ایده های جدید به اینترنت مراجعه کنید.

بیش از یک پیش نویس بنویسید

پیش نویس، نسخه اولیه کار مکتوب است. گاهی اوقات کار شما زمانی بهتر می شود که استراحت کوتاهی داشته باشید و سپس برخی از قسمت های متن را اصلاح کنید. وقتی کار خود را بازخوانی (یا بازنویسی) می‌کنید، می‌توانید افکار خود را واضح‌تر منتقل کنید و حتی ممکن است ایده‌های جدیدی به ذهن شما برسد.

'یک داستان باید یک شروع، یک میانه و یک پایان داشته باشد ... اما نه لزوما به این ترتیب.' - ژان لوک گدارد

همچنین، از ابزارهایی مانند Grammarly و Dictionary.com استفاده کنید تا مهارت نوشتاری خود را بهتر کنید و هنگام نوشتن هر پیش نویس جدید، گرامر و واژگان انگلیسی خود را بررسی کنید.


خارج از چارچوب فکر کنید

هر روز در مورد یک چیز مشابه ننویسید؛ در این صورت، به زودی نوشتن خسته کننده خواهد شد. سعی کنید همان داستان را از دیدگاه های مختلف و در زمان های مختلف فعل (گذشته و حال) بنویسید. همه چیز را به واضح ترین شکل ممکن ننویسید و خلاق باشید!

به دوستی نیاز دارید که بتواند نوشته های شما را بررسی کند

اگر دوستی دارید که مهارت انگلیسی بسیار بالایی دارد و می تواند نوشته شما را بررسی کند، بسیار خوش شانس هستید. در غیر این صورت، می¬توانید در رسانه های اجتماعی پست کنید و ببینید آیا native speaker یا کسی با مهارت بسیار بالا پیدا خواهد شد که نوشته شما را بررسی کند یا خیر. وقتی شخص دیگری آنچه نوشته‌اید را می‌خواند، این به ایجاد ایده‌های جدید برای بهبود نوشتار شما کمک می‌کند. شما می¬توانید همه چیزهایی را که نوشته اید یا فقط قسمت هایی را که با آن مشکل دارید، بررسی کنید. معمولاً یک شخص دیگر، می‌تواند اشتباهات شما را سریع‌تر پیدا کند؛ اشتباهاتی که شما متوجه نشدید زیرا بارها به آن نگاه کرده‌اید و چشم شما به آنها عادت کرده است.

یک مکان راحت برای نوشتن پیدا کنید

باید سعی کنید در مکان ها و در زمان های مختلف بنویسید. ممکن است متوجه شوید که شب‌ها بیشتر حس نوشتن دارید، یا شاید بهتر باشد هر روز صبح 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید و بنویسید. اگر سر و صدا حواس شما را پرت می کند، سعی کنید مکانی آرام و راحت پیدا کنید.

نوشتن در محیط های مختلف را امتحان کنید تا محیط مناسبی را بیابید که به شما کمک می کند افکار خود را بهتر سازماندهی کنید و به زبان انگلیسی بنویسید.

به یاد داشته باشید، مهارت نوشتن در طول زمان توسعه می یابد. هرچه بیشتر به زبان انگلیسی بنویسید، نتیجه بهتری خواهید گرفت و کار شما بهتر خواهد شد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
پاسخ های کوتاه در Reading آیلتس

پاسخ های کوتاه در Reading آیلتس

در این نوع سئوال، شما باید سئوالات درباره جزئیات واقعی در متن را جواب بدهید. جوابها را بصورت کلمات یا اعداد بر روی پاسخنامه بنویسید. • جوابها باید از کلمات درون متن گرفته شده باشد و نباید از یک تعداد کلمه محدود بیشتر باشد. برای مثال، بیشتر از دو کلمه ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter