کلاس حضوری آیلتس در تهران

کلاس حضوری آیلتس در تهران

آزمون آیلتس، یکی از آزمون های بین المللی برای مهارت زبان انگلیسی می باشد که افراد متقاضی تحصیل و یا کار در کشورهای انگلیسی زبان و یا کشورهای اروپایی نیاز است این مدرک زبان را ارائه دهند.

آزمون آیلتس شامل چهار مهارت اصلی زبان (writing, speaking, reading, listening) می باشد

نمره بندی آزمون آیلتس از 0 تا 9 می باشد و براساس نمره ی مورد نظر دانشگاه و یا شرایط کاری باید نمره ی مناسب در آزمون IELTS را اخذ نمایید.

برای موفق شدن در آزمون IELTS، علاوه بر داشتن سطح زبان بالا، دانستن معیارهای نمره دهی و فرمت آزمون بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، از این رو توصیه می شود حتما زمانی را برای شرکت در آزمون تحت نظر یک استاد بگذرانید تا با اصول آزمون آشنا شوید.

کلاس های حضوری آیلتس در تهران، یکی از گزینه ها برای آمادگی در آزمون آیلتس می باشد که برای انتخاب موسسه ای در تهران لازم هست موارد مختلفی را در نظر بگیرید.

در این مقاله به این فاکتورها می پردازیم تا به شما کمک کنیم، آموزشگاه مناسب را انتخاب کرده و بتوانید در آزمون آیلتس نمره ی مورد نظرتان را کسب کنید.

ارزیابی اولیه (تعیین سطح رایگان آیلتس)

برای شرکت در آزمون آیلتس یکی ازمهم ترین و اولین فاکتورها که لازم است در نظر گرفته شود، سطح زبانی شما هست، برای انتخاب کلاس های حضوری آیلتس در تهران، در ابتدا باید موسسه ای انتخاب کنید که تعیین سطحی مشابه با آزمون اصلی ایلتس را به صورت حضوری و یا آنلاین انجام دهد، به طور معمول در اکثر موسسات زبان آیلتس در تهران، مشاوره و انجام تعیین سطح به صورت رایگان انجام می شود، این نکته را یادآور می شویم که تعیین سطح آیلتس حتما باید دو مهارت رایتینگ و اسپیکینگ را شامل شود، زیرا کسب نمره در این دو مهارت می تواند برای زبان اموزان دشوارتر از لیسنینگ و ریدینگ باشد.

داشتن برنامه ی مدون آموزشی براساس نمره بندی IELTS

براساس سطح شما، باید به شما برنامه ی مدونی داده شود که بتوانید برای شرکت در آزمون IELTS براساس نمره ای که لازم دارید، آماده شوید، اگر سطح شما متوسط و یا حتی پایین تر می باشد، شرکت در کلاس گروهی به خصوص در ترمهای اول می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد، اما تعداد ترم های که موسسه ی آموزشی مورد نظر شما ارائه می دهد مهم هست، برخی از موسسات تعداد ترمهای بسیار زیادی دارند که باعث می شود هزینه ی زیادی بپردازید و طولانی شدن زمان شرکت در کلاس باعث خستگی می شود و گاها این حس را به شما القا می کند که نمی توانید در آزمون موفق شوید. بنابراین بازهم تاکید می کنیم تعداد دوره های آموزشی موسسه ی مورد نظرتان را تا رسیدن به نمره ی 7 در نظر بگیرید.

آموزش هر دو ماژول جنرال و آکادمیک

در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که آزمون آیلتس برای تحصیل و یا کار می باشد. در اینجا نگاهی به دو ماژول آزمون خواهیم داشت، اینکه هر یک برای چه هدفی هستند و تفاوت ها و آموزش در کلاس های آیلتس در تهران.

شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک برای افرادی هست که می خواهند در دانشگاه تحصیل کنند و به دنبال تحصیلات آکادمیک هستند و آزمون جنرال IELTS، مناسب آن دسته از افرادی هست که با هدف ویزای کاری اقدام می کنند به طور مثال یکی از آزمون های زبان انگلیسی مورد قبول در برنامه اکسپرس اینتری کانادا (ورود سریع)، آزمون آیلتس جنرال می باشد.

تفاوت این دو گروه آزمون آیلتس در مباحث رایتینگ و ریدینگ می باشد.

 تسک 1 رایتینگ در آزمون آکادمیک ایلتس به تجزیه و تحلیل داده های آماری و یا پروسه ی انجام یک عمل می پردازد در حالی که در آزمون جنرال از شما نگارش نامه ای را می خواهند که می تواند لحنی رسمی یا غیررسمی داشته باشد.

تفاوت دوم که در بخش ریدینگ می باشد، دو مورد را در برمیگیرد، یک نحوه ی نمره دهی و نوع متون.

متنهای آزمون ریدینگ آکادمیک به موضوعات علمی می پردازد در حالی که در آزمون جنرال بدین صورت نیست و بسیاری از افراد اینگونه می پندارند که ریدینگ آزمون آکادمیک ایلتس از جنرال دشوار هست، اما اگر تجربه ی شرکت درآزمون آزمایشی هر دو ماژول را داشته باشید با احتمال بالایی از این مبحث نمره ای مشابه کسب کرده باشید که دلیل آن به موضوع نمره دهی برمی گردد، برای کسب نمره ی مشابه با ازمون ریدینگ آکادمیک، در ریدینگ جنرال لازم هست تعداد پاسخ های صحیح شما بیشتر باشد، بنابراین نباید فقط به سطح دشواری آزمون توجه کرد.

لزوم آموزش هر دو ماژول در کلاسهای حضوری آیلتس امری غیرقابل انکار می باشد اما به طور معمول باتوجه به اینکه تعداد متقاضی های ازمون جنرال کمتر می باشد، انتظار می رود در ترمهای اولیه تخصصی آیلتس به آموزش فرمت آزمون پرداخته شود و تمرین های متفاوتی به زبان آموزان داده شود و زمانهای مشخصی به آموزش تخصصی رایتینگ تسک 1 جنرال اختصاص داده شود.


انتخاب اساتید باتجربه همراه با نمره ی 8 یا 9 در آزمون اصلی

این نکته بدون شک تاثیر بسیار مهمی در موفقیت شما دارد، شما می توانید به استادی در کلاس حضوری آیلتس و همچنین آنلاین آیلتس اعتماد کنید که سطح زبانی بالایی داشته باشد و خود نمره ی بالایی در آزمون کسب کرده باشد، زیرا بدون موفقیت در این زمینه، این احتمال می رود که استاد نتواند در حدانتظار مفید واقع شود.

تنوع دوره های برگزاری آیلتس

در ابتدا به برنامه ریزی براساس سطح شما پرداختیم، اما اگر فردی با سطح پایه برای ارائه ی نمره زمان محدودی داشته باشد، چه راه حلی پیشِ رو داریم؟

شرکت در کلاسهای فشرده حضوری آیلتس به صورت خصوصی و یا گروهی گزینه ی مناسبی است.

کلاسهای خصوصی که براساس سطح شما باشد و تمرکز و برنامه ریزی صرفا برای شما انجام شود می تواند شما را به هدف برساند.

منابع اختصاصی و به روزِ آمادگی IELTS

موسسات IDP و بریتیش کانسیل برگزار کننده ی آزمون آیلتس برای تمامی کشورها می باشند، بنابراین کتاب هایی که از انتشارات این موسسات باشد، به عنوان رفرنس اصلی کلاسهای حضوری آیلتس در تهران باید استفاده شود و نکته ی دیگر توجه به نویسنده ی کتاب می باشد، افرادی مانند خانم Liz از معروف ترین افراد در زمینه ی آزمون آیلتس می باشند، البته اهمیت کتابهای کمبریج را نمی توان نادیده گرفت.

برگزاری آزمون آزمایشی رایگان (ماک آیلتس)

شرکت در آزمون آزمایشی یا همان ماک آیلتس را باید حتما تجربه کنید، و بدون شرکت در حداقل یک آزمون آزمایشی به هیچ عنوان در آزمون اصلی شرکت نکنید. ارائه ی آزمون آزمایشی رایگان برای زبان آموزهای کلاس های حضوری آیلتس در تهران یک فاکتور بسیار مهم هست، زیرا هزینه ی شرکت در ماک ایلتس حدود 500 هزار تومان می باشد.

مشاوره تخصصی با سوپروایزر 

در کنار استادی که تجربه کافی برای تدریس در دوره های تخصصی ایلتس را داشته باشد، حضور سرپرست آموزشی دپارتمان آیلتس برای کمک به زبان آموزها فاکتور بسیار مهمی در انتخاب موسسه برای شرکت در کلاس حضوری آیلتس می باشد. صحبت و مشاوره رایگان برای زبان آموزهای ایلتس موسسه و بررسی روند پیشرفت زبان آموز، کمک شایانی برای موفقت شما می کند. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

اطمینان از خارج نشدن از موضوع، کنترل انسجام متن، استفاده از گرامر و لغات خوب، پرهیز از تکرار، استفاده کافی از جملات پیچیده و کلمات ربط در 280 کلمه و تنها در 40 دقیقه، اصلا کار آسونی نیست. پس نوشتن یک پلان ، ساختار بهتری رو به رایتینگ آیلتس تون میده. این pl ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter