دعوت 212 نفر در برنامه ی استانی منیتوبا

دعوت 212 نفر در برنامه ی استانی منیتوبا

22 شهريور , 1399

از شروع سال 2020 تا کنون استان منیتوبا 3،511 دعوتنامه برای داوطلبین برنامه ی Province Nominee Program-PNP صادر کرده است. استان منیتوبای دوست داشتنی در تاریخ 10 سپتامبر 212 دعوت نامه ی دیگری برای داوطلبین PNP صادر کرده است، که از این طریق می توانند اقامت دائم کانادا را اخذ کنند. در این قرعه کشی از افرادی که دارای مهارت کاری هستند و دانشجویان بین المللی که فارغ التحصیل شده اند، دعوت بعمل آمده است، این افراد از سه دسته ی نیروهای ماهر که در منیتوبا حضور دارند، در خارج از کانادا هستند و دانشجویان بین المللی انتخاب شده اند. دعوتنامه که به آن  Letter of Advice to Apply (LAA)نیز می گویند، به شرح زیر و با کمترین امتیاز اعلام شده، در گروه های مختلف داده شده است: 

  • نیروی کار ماهر در منیتوبا: 166 دعوتنامه با امتیاز حداقلی 475
  • نیروی کار ماهر خارج از کانادا: 9 دعوتنامه با امتیاز حداقلی 824
  • فارغ التحصیلان بین المللی: 35 دعوتنامه، امتیاز مشخص نشده است.

همانطور که گفته شد، این استان تا به امروز 3،511 دعوت نامه صادر کرده است و برنامه ی 10 سپتامبر 98امین برنامه ی این استان از آپریل 2014 بوده است. از میان افرادی که در این برنامه انتخاب شده اند، آن گروهی که در برنامه ی اکسپرس اینتری پروفایل دارند، 600 امتیاز کسب خواهند کرد. امتیاز دهی در برنامه اکسپرس اینتری براساس معیارهایی از جمله سن، مدرک تحصیلی، سابقه ی کار، مدرک زبان و .. است، سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری را Comprehensive Ranking System یا به اختصار CRS می نامند.

سیستم امتیاز بندی

افرادی که می خواهند به استان منیتوبای کانادا مهاجرت کنند، لازم است در برنامه ی PNP این استان ثبت نام کنند. بیشترین امتیاز این استان 1000 است و داوطلبان براساس معیارهایی از جمله سابقه ی کار، مدرک زبان (انگلیسی، فرانسوی)، تجربه ی کاری، وابستگی به استان منیتوبا و ... امتیاز می گیرند. افرادی که از خارج از کانادا برای این برنامه درخواست می دهند باید به این استان وابستگی داشته باشند، مانند حضور خانواده و دوستانشان. حضور فیزیکی داوطلب از شروط واجد شرایط بودن برای این برنامه نمی باشد. افرادی که در بخش نیروی کار انتخاب می شوند، لازم است پیشنهاد کار داشته باشند.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter