آخرین تغییرات ویزاهای انگلستان

آخرین تغییرات ویزاهای انگلستان

19 شهريور , 1399

انگلستان برای سال 2021 میلادی یک سیستم مهاجرتی براساس امتیاز بندی خواهد داشت، سیستمی شبیه به سیستم اکسپرس اینتری کانادا، این سیستم مهاجرتی در ابتدای سال 2020 معرفی گردیده است. به دنبال این سیستم، افرادی که می خواهند برای ویزای موقت و یا تحصیلی انگلستان اقدام کنند، لازم است اطلاعات جدید برای اخذ ویزا را داشته باشند.

شش ماه قبل از شروع کلاس ها برای ویزا Tier-4 اقدام کنید

براساس راهنمای اعلام شده، برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان، دانشجویان به محض دریافت نامه ی پذیرش می توانند برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنند و برای سفر آماده شوند. این یک تغییر مثبت است، در شرایطی که برای سفر دانشجویان بین المللی محدودیت های زیادی وجود دارد. در گذشته دانشجویان باید در زمانی نزدیک به شروع دوره ی تحصیلشان، برای اخذ ویزای دانشجویی انگلستان اقدام می کردند. یکی دیگر از تصمیمات جدید این است که مدت زمان ویزای vignettes برای سال 2020 از 30 روز به 90 روز تغییر یافته است، از این رو دانشجویان برای سفر مدت زمان بیشتری دارند.

می توانید تحصیل خود را بدون داشتن ویزا آغاز کنید

یکی دیگر از تغییرات اعلام شده است، این است که در صورتی که به دلیل محدودیت های سفر، دانشجو نتواند به انگلستان برود، می تواند بدون درخواست برای ویزای Tier-4، تحصیل خود را شروع کند.

راهی جدید برای افرادی که مهارت کاری دارند

برنامه ی Global Talent Scheme برنامه ای است، برای افرادی که با داشتن مهارت کاری و تخصص، پیشنهاد کار در انگلستان را ندارند، مسیری که برای محققین، دانشمندان و ریاضی دان ها است و به آنها این امکان را می دهد که در مدت زمانی کوتاه به انگلستان مهاجرت کنند، این برنامه در اواخر سال 2021 اجرایی خواهد شد. این ویزا جایگزین ویزای Tier-1 است و برای اولین بار از محققین و دانشمندان استقبال می شود.

ویزای فارغ التحصیلان برای کار

تمام دانشجویان بین المللی که ویزای Tier-4 دارند و تحصیلات خود را به اتمام رسانده است، می توانند برای اخذ ویزای کار بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنند. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای دو سال اجازه ی کار پس از تحصیل در انگلستان را دارند و برای فارغ التحصیلان دوره ی دکترا این مدت سه سال است. این شرایط برای دانشجویانی که تحصیل خود را در سال 20/21 شروع می کنند، نیز صادق است، حتی اگر تحصیلاتشان به صورت آنلاین باشد. این ویزا مسیری برای دانشجویان بین المللی است که در انگلستان کار کنند. همچنین دولت انگلستان اعلام کرده است، محدودیتی برای پایان دوره ی تحصیلات تکمیلی نمی باشد و دانشجویان تا زمانی که در واحدهای درسی خود، در حال پیشرفت باشند، می توانند تحصیلات خود را ادامه دهند.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter