دعوت 533 نفر در برنامه استانی ساسکاچوان

دعوت 533 نفر در برنامه استانی ساسکاچوان

26 مرداد , 1399

533 مهاجر دیگر توانستند دعوت نامه استانی برای اخذ اقامت دئم کانادا را از استان ساسکاچوآن دریافت کنند.

آخرین برنامه نامینیشن استانی ساسکاچوآن در تاریخ 14 آگوست انجام شده است و داوطلبین از گروه نیروی کار متخصص بین المللی (International Skilled Worker) و زیر مجوعه اکسپرس اینتری (Express Entry) و آکوپیشنز این دیمند (Occupations In-Demand) بوده اند. تعداد افرادی که پذیرش گرفته اند کمتر از برنامه ی 13 فوریه بوده است که در آن 646 نفر برای اخذ دعوت نامه انتخاب شدند هرچند این برنامه بیشترین تعداد را بعد از شروع قرنطینه در 18 مارچ دارد.

افرادی توانستند پذیرش بگیرند که (Expression of Interest EOI) برای استان ساسکاچوآن را در پروفایل خود داشته اند، EOI به این معنی است که فرد باید بگوید چه مهارتی دارد و با استفاده از مهارتش چگونه می تواند زندگی بهتری در ساسکاچوآن بسازد و این کار با کفتن از تجارب کاری، تحصیلات، توانایی زبانی، سن و سایر مواردی است که به بازار کار استان مربوطه ربط دارد.

سیستم SINP باتوجه به این پنج فاکتور داوطلب را ازیابی می کند و امتیازی 0 تا 100 به وی داده می شود. کمترین امتیاز در این برنامه 69 بوده است.

286 نفر از این افراد در برنامه اکسپرس اینتری بوده اند و با انتخاب شدن در برنامه SINP توانستند 600 امتیاز کسب کرده و شانس خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا افزایش دهند.

247 نفر دیگر در گروه Occupations In-Demand بوده اند، این افراد پروفایلی در اکسپرس اینتری ندارند. 46 شغل در این لیست مشاغل مورد نیاز بوده است.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter