ساخت کیف پول توسط DEX در Binance

ساخت کیف پول توسط DEX در Binance

برای شروع، به بایننس دکس بروید (یا اگر اهداف آزمایشی دارید از وجوه آزمایشی استفاده کنید و در این صورت به شبکه ی آزمایشی بایننس بروید) و گوشه سمت راست بالای صفحه روی 'ایجاد کیف پول' کلیک کنید.

نحوه ایجاد کیف پول در وبسایت مستقیما به شما آموزش داده می شود. به عنوان کاربر بایننس دکس، می توانید بر کل وجوه خود نظارت داشته باشید. اگر رمز شخصی، عبارت کلیدی و پوشه اصلی ذخیره سازی را از دست بدهید یا گم کنید، هیچ کس حتی خود بایننس هم نمی تواند به بازگشت کیف پول تان کمک کند.

با ایجاد کیف پول، موارد زیر ایجاد می شود. حتما آنها را در جای امن ذخیره کنید.

ذخیره سازی اصلی (رمز گذاری شده)

پوشه ی اصلی ذخیره سازی از رمز شخصی، رمز همگانی رمز و آدرس شما تشکیل شده است که رمز همگانی و آدرس از رمز شخصی شما گرفته می شود. این پوشه رمزگذاری شده و محافظت شده است. این روش امکان دسترسی به کیف پول شما را فراهم می کند زمانی که به سامانه پشتیبانی سخت افزاری آن دسترسی نمیابید.

عبارت کلیدی

عبارت کلیدی بر طبق لیستی از کلمات BIP39 ایجاد می شود - با این عبارت امکان دسترسی به کیف پول خود را دارید، اما نباید مدام از آن استفاده کنیئ. فقط از آن به عنوان پشتیبان استفاده کنید.




رمز شخصی

با رمز شخصی امکان دسترسی به کیف پول خود را خواهید داشت ولی نباید مدام از آن استفاده کنید. فقط از آن به عنوان پشتیبان استفاده کنید.

برای ایجاد یک پوشه اصلی ذخیره سازی، باید یک رمز عبور برای دسترسی به پوشه اختصاص دهید. هنگام ورود به بایننس دکس، این رمز عبور به عنوان رمز آن جلسه هم عمل می کند.

بعد از اینکه رمز عبور را وارد کردید، روی 'دانلود پوشه ی اصلی ذخیره سازی' کلیک کنید.

در مرحله بعد، عبارت کلیدی شما ایجاد می شود. در این مرحله هیچ کس نباید صفحه شما را مشاهده کند.

وقتی به مرحله بعدی رفتید، عبارت کلیدی خود را خواهید دید و پس از اینکه که عبارت کلیدی خود را یادداشت کردید می توانید با کلیک بر روی 'مشاهده رمز شخصی من' آن را مشاهده کنید.

استفاده از پوشه اصلی ذخیره سازی و سامانه پشتیبانی سخت افزاری، روش های توصیه شده برای دسترسی به کیف پول هستند.

نکات ذخیره سازی برای عبارت کلیدی و رمز شخصی

  • بر روی دستگاه های الکترونیکی (رایانه ، تلفن و غیره) ذخیره نکنید.
  • آنها را چاپ نکنید. چاپگرها آنچه چاپ می کنند را در حافظه ی خود ذخیره می کنند.
  • روی کاغذ آنها را یادداشت کنید.
  • رمز شخصی یا عبارت کلیدی خود را در کیف پول خود نگذارید.
  • آنها را در گاو صندوق ضد حریق و ضد آب نگهدارید.

تبریک. شما یک کیف پول در بایننس چِین ایجاد کرده اید. حالا با بایینس دکس میتوانید از کیف پول خود استفاده کنید. برای نحوه ی باز کردن قفل کیف پول ، مقاله ما در مورد دسترسی به کیف پول بایننس دکس را مطالعه کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ نوعی حمله‌ی سایبری است که در آن، کلاهبردار خود را به‌عنوان یک نهاد معتبر یا تجاری معرفی می‌کند تا مردم را فریب دهد و اطلاعات حساس و حیاتی آن‌ها همچون اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و غیره را بدزدد. چون فیشینگ نوعی عمل روانشناختی محسوب می ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

رمزارزها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند: به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را هک یا نابود کرد و هر شخص می‌تواند از آن‌ها برای انتقال ارز به تمام نقاط جهان بدون دخالت شخص ثالث استفاده کند. برای اطمینان از پایدار بودن این ویژگی‌ها، معاملات قابل‌توجهی باید انجام شو ...

بیشتر بخوانید
اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

رمزارزها ویژگی‌های جذاب بسیاری در اختیار دارند، اما برای افراد بی‌تجربه، پُر از خطر و ریسک هستند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده، نگهداری و تجارت رمزارزها، به سه اصل مهم امنیتی زیر توجه کنید. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter