تبدیل DUST در صرافی Binance

تبدیل DUST در صرافی Binance

Dust چیست؟

در جهان رمزارزها، داست (Dust) یعنی هر مقدار کم سکه یا توکن. معمولاً مقدار داست آنقدر کم است که غالباً فراموش شده یا نادیده گرفته می‌شود. بیت‌کوین را می‌توان به 100 میلیون ساتوشی ‌تقسیم کرد، یعنی یک ساتوشی معادل 0.00000001 بیت‌کوین است. در نتیجه، داست را می‌توان مقداری کمتر از چند صد ساتوشی نامید. این مقادیر غالباً کمتر از هزینه‌های تراکنشی است که برای انتقال آن‌ها نیاز است. با این وجود، در تبادلات رمزارزها، اصطلاح داست به کسرهای کوچکی از رمزارزها اشاره دارد که از معاملات باقی مانده است. بیشتر صرافی‌ها دارای حداقل‌هایی برای تجارت هستند، یعنی این مبالغ کم را نمی‌توان معامله کرد. خوشبختانه، بایننس (Binance) به شما این امکان را می‌دهد تا داست خود را به BNB تبدیل کنید.

چگونه Dust خود را تبدیل کنیم؟

برای تبدیل داست خود به BNB، به کیف پول خود مراجعه کرده و روی Balances (مانده‌ی) خود کلیک کنید.

در صفحه‌ی Balances خود، روی گزینه‌ای با عنوان 'Convert to BNB' کلیک کنید.

حالا می‌توانید سکه‌هایی از خود را مشاهده کنید که قابل تبدیل شدن به BNB هستند. برای آنکه سکه‌ها قابل‌تبدیل باشند، داست باید مقداری کمتر از 0.001BTC باشد.

شما می‌توانید همزمان چندین سکه را تبدیل کنید. وقتی سکه‌های مورد نظر برای تبدیل شدن را انتخاب کردید، مقدار BNB تخمینی نشان داده خواهد شد.

لطفاً دقت داشته باشید که این فقط یک تخمین است، چون با توجه به قیمت فعلی بازار در زمان تبدیل که دقیقاً مصادف با زمان کلیک روی گزینه‌ی 'Convert to BNB' است، تبدیل به BNB انجام می‌شود.

پس از کلیک روی 'Convert to BNB'، یک پنجره‌ی تائید نمایش داده می‌شود.




پس از آنکه تائید کردید که می‌خواهید BNB خود را تبدیل کنید، روی گزینه‌‌ی 'تائید' کلیک کنید تا به صفحه‌ای بُرده شوید که تائید می‌کند فرایند تبدیل شما به‌پایان رسیده است.


این عملیات را می‌توان هر 24 ساعت یکبار انجام داد.

از طریق کلیک روی گزینه‌‌ی 'Conversion History'، می‌توانید سابقه‌ی تبدیل خود را مشاهده کنید.

لطفاً دقت داشته باشید که پس از انجام فرایند تبدیل، امکان تبدیل سکه‌های حذف شده وجود ندارد.

مدت کمی بعد از اینکه این فرایند انجام شد، شما BNB را در موجودی حساب خود مشاهده خواهید کرد.



این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ نوعی حمله‌ی سایبری است که در آن، کلاهبردار خود را به‌عنوان یک نهاد معتبر یا تجاری معرفی می‌کند تا مردم را فریب دهد و اطلاعات حساس و حیاتی آن‌ها همچون اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و غیره را بدزدد. چون فیشینگ نوعی عمل روانشناختی محسوب می ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

رمزارزها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند: به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را هک یا نابود کرد و هر شخص می‌تواند از آن‌ها برای انتقال ارز به تمام نقاط جهان بدون دخالت شخص ثالث استفاده کند. برای اطمینان از پایدار بودن این ویژگی‌ها، معاملات قابل‌توجهی باید انجام شو ...

بیشتر بخوانید
اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

رمزارزها ویژگی‌های جذاب بسیاری در اختیار دارند، اما برای افراد بی‌تجربه، پُر از خطر و ریسک هستند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده، نگهداری و تجارت رمزارزها، به سه اصل مهم امنیتی زیر توجه کنید. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter