آشنایی با محیط DEX در Binance

آشنایی با محیط DEX در Binance

اگر بورس بایننس را دیده باشید، متوجه خواهید شد که رابط آن ساختار یک دستی دارد. شاید نسبتاً با رابط بایننس دکس هم آشنا باشید. با باز کردن قفل کیف پول خود ، در خط تجاری بایننس دکس قرار میگیرید.

واسطه ی تجاری

نمودار چشم انداز تجاری 

در مرکز رابط، نمودار چشم انداز تجاری قرار دارد. این نمودار به شما امکان می دهد تا شاخص هایی مانند RSI، میانگین متغیر، مرز بولینگر و بسیاری دیگر از موارد را نمایش دهید. با استفاده از ابزارهای موجود در نمودارهای چشم انداز تجاری، رسم روی نمودار هم امکان پذیر است. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از نمودارهای چشم انداز تجاری را می توانید در ویکی پدیا پیدا کنید.

div class='mab-trading'>




فعالیت معاملاتی

در قسمت پایین سمت چپ رابط ، می توانید سفارشات تکمیل نشده، سوابق سفارش ، سوابق داد و ستد و تتمه حساب خود را ببینید.

سفارشات باز: این قسمت سفارشات تکمیل نشده و باز را نشان میدهد. تمام سفارشات بلاک چِین را با نگاه به txhash آنها می توانید مشاهده کنید.

سوابق سفارشات: این قسمت سفارشات ثبت شده، پر شده ، پر نشده یا لغو شده را نشان می دهد. تمام سفارشات بلاک چِین را با نگاه به txhash آنها می توانید مشاهده کنید.

سوابق معاملات و داد و ستدها: این قسمت معاملات انجام شده شما در صرافی را نشان می دهد.

موجودی: این قسمت تتمه حساب کیف پول بایننس چِین شما را نشان می دهد.

سفارشات محدود

بایننس دکس اخیرا فقط از سفارشات محدود پشتیبانی می کند. برای آموزش دقیق نحوه استفاده از این سفارشات به مقاله ما سربزنید.

در قسمت سفارش محدود می توانید قیمت و مقدار پیشنهادی برای معامله را تعیین کنید.




دفترچه ی سفارشات

این دفترچه لیستی از سفارشات را نشان می دهد که در معاملات ناتمام مانده اند. نیمه بالایی آن درخواست رزرو سفارش است یعنی جایی که سفارشات به فروش میرسند. نیمه پایینی آن قسمت مزایده است یعنی جایی که سفارشات خرید را میتوان دید .

سوابق معاملات و داد و ستدها

سوابق معاملات را از تمام کاربرانی که برای آنها امکان تعویض واحد پولی ایجاد کردید میتوانید مشاهده کنید.

تعویض واحد پول (جفتِ ارزی)

در اینجا می توانید جفت ارزی ای که میخواهید با آن معامله کنید را انتخاب کنید. این قسمت ارزش فعلی سرمایه، درصد تغییر (24 ساعته) و حجم 24 ساعته را نشان می دهد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ نوعی حمله‌ی سایبری است که در آن، کلاهبردار خود را به‌عنوان یک نهاد معتبر یا تجاری معرفی می‌کند تا مردم را فریب دهد و اطلاعات حساس و حیاتی آن‌ها همچون اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و غیره را بدزدد. چون فیشینگ نوعی عمل روانشناختی محسوب می ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

رمزارزها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند: به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را هک یا نابود کرد و هر شخص می‌تواند از آن‌ها برای انتقال ارز به تمام نقاط جهان بدون دخالت شخص ثالث استفاده کند. برای اطمینان از پایدار بودن این ویژگی‌ها، معاملات قابل‌توجهی باید انجام شو ...

بیشتر بخوانید
اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

رمزارزها ویژگی‌های جذاب بسیاری در اختیار دارند، اما برای افراد بی‌تجربه، پُر از خطر و ریسک هستند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده، نگهداری و تجارت رمزارزها، به سه اصل مهم امنیتی زیر توجه کنید. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter