دسترسی DEX در Binance به کیف پول شما

دسترسی DEX در Binance به کیف پول شما

برای شروع، به بایننس DEX بروید (یا اگر اهداف آزمایشی دارید از وجوه آزمایشی استفاده کنید و در این صورت به شبکه ی آزمایشی بایننس بروید) و روی 'باز کردن قفل کیف پول' در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.

از اینجا روشی را که دوست دارید قفل کیف خود را باز کنید برگزینید.

سه روش برای باز کردن قفل کیف وجود دارد:

  • والت کانکت- کیف پول قابل اتصال به کیف پول های دیگر (توصیه میشود)
  • فِلَشِ لجر- دستگاه کیف پول سخت افزاریِ لجر (توصیه می شود)
  • پوشه ذخیره کننده رمزهای تنظیم شده (توصیه نمی شود)

والت کانکت- کیف پول قابل اتصال به کیف پول های دیگر

آسان ترین راه برای دسترسی به کیف پول بایننس دکس، استفاده از کیف پول قابل اتصالِ والت کانکت است که به راحتی با والت تراست (کیف پول رسمی توصیه شده ی بایننس) و والت کول (کیف پول کول) تلفیق می شود.

برای شروع، بایننس دکس را باز کرده و بر روی والت کانکت (کیف پول قابل اتصال) کلیک کنید. از اینجا، روی دکمه 'دریافت بارکد والت کانکت' کلیک کنید.

تراست والت (کیف پول رسمی توصیه شده ی بایننس) را باز کنید (یا اگر هنوز آن را ندارید دانلود کنید) و روی دکمه ای که در گوشه سمت چپ بالای کیف پول قرار دارد کلیک کنید و سپس روی 'والت کانکت' کلیک کنید. در این مرحله، دوربین شما باز می شود تا بتوانید بارکدی که بایننس دکس میدهد را اسکن کنید.

بعد از اسکن بارکد، دسترسی خود را تأیید کنید و با تراست والت خود(کیف پول رسمی توصیه شده ی بایننس) که از والت کانکت(کیف پول قابل اتصال به کیف پول های دیگر) استفاده میکند به بایننس دکس متصل می شوید.

فِلَشِ لجر- دستگاه کیف پول سخت افزاریِ لجر

به منظور استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر در بایننس چِین ، ابتدا باید اپلیکیشن بایننس چِین را روی دستگاه کیف پول لجر خود نصب کنید.




به محض اینکه اپلیکیشن بایننس چِین بر دستگاه کیف پول لجر شما نصب شد، با وارد کردن پین کد، قفل لجر خود را باز کنید.

بعد از باز کردن قفل دستگاه ، از منوی لجر اپلیکیشن بایننس چِین را باز کنید.

زمانی که اپلیکیشن بایننس چِین را باز می کنید ، پیامی تحت عنوان 'بایننس چِین آماده است' را خواهید دید.

زمانی که اپلیکیشن باز است ، می توانید با رفتن به بایننس دکس (یا رفتن به شبکه آزمایشی بایننس در صورت تمایل به استفاده از وجوه آزمایشی) و کلیک بر روی دکمه ی 'باز کردن کیف پول' که در گوشه سمت راست بالای کیف پول تان قرار دارد، قفل کیف پول خود را باز کنید و در دکس به تجارت بپردازید. از اینجا ، 'دستگاه لجر' را انتخاب کرده و روی 'اتصال به لجر' کلیک کنید.

پوشه ذخیره کننده رمزهای تنظیم شده

برای بازکردن قفل کیف پول خود با استفاده از پوشه ذخیره کننده رمزهای تنظیم شده، یا این فایل را با کلیک بر روی دکمه 'اپلود' بارگذاری کنید و یا درگ کنید (بکشید) و داخل دکمه ی اپلود رها کنید.

سپس لازم است رمزی که در پوشه ذخیره کرده بودید را وارد کنید تا قفل کیف پول شما باز شود. این رمز حساب شما را حتی در صورت عدم فعالیت محافظت می کند.

به محض باز شدن قفل کیف پول ، در رابط تجاری بایننس دکس قرار خواهید گرفت. برای یادگیری نحوه استفاده از رابط، به خواندن مقاله ما در مورد بایننس دکس ادامه دهید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ نوعی حمله‌ی سایبری است که در آن، کلاهبردار خود را به‌عنوان یک نهاد معتبر یا تجاری معرفی می‌کند تا مردم را فریب دهد و اطلاعات حساس و حیاتی آن‌ها همچون اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و غیره را بدزدد. چون فیشینگ نوعی عمل روانشناختی محسوب می ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

رمزارزها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند: به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را هک یا نابود کرد و هر شخص می‌تواند از آن‌ها برای انتقال ارز به تمام نقاط جهان بدون دخالت شخص ثالث استفاده کند. برای اطمینان از پایدار بودن این ویژگی‌ها، معاملات قابل‌توجهی باید انجام شو ...

بیشتر بخوانید
اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

رمزارزها ویژگی‌های جذاب بسیاری در اختیار دارند، اما برای افراد بی‌تجربه، پُر از خطر و ریسک هستند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده، نگهداری و تجارت رمزارزها، به سه اصل مهم امنیتی زیر توجه کنید. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter