مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر

برتری ویزا استارت آپ لهستان نسبت به ویزا استارت آپ کشورهای دیگر

چرا ویزای استارت آپ کشور لهستان نسبت به ویزای سایر کشورها برتری دارد؟

تقریبا بسیاری از کشورهای اروپایی دارای ویزایی تحت عنوان ویزا استارت آپ هستند. به طور خلاصه ویزا استارت آپ به شما اجازه راه اندازی کسب و کاری در آن کشور و گرفتن اقامت دائم آن کشور را می دهد. با این وجود شرایط گرفتن ویزا استارت آپ در کشورهای مختلف بسیار متفاوت است و می تواند هزینه یا شرایط بسیار متفاوتی داشته باشد. 

ویزا استارت آپ کشور لهستان نسبت به کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا نظیر ایتالیا، هلند، آلمان و فرانسه و غیره دو مزیت اساسی دارد: 

اول اینکه هر فردی می تواند صلاحیت رفتن این ویزا را داشته باشد. به این معنی که به طور عمده در اکثر کشورها برای گرفتن ویزا استارت آپ، شما نیازمند داشتن سابقه مدیریتی هستید، یا می بایست از قبل سابقه مدیریت کسب و کار خودتان را داشته باشید. ضمنا، اکثر کشورهای اروپایی هر ایده کسب و کاری را قبول نکرده و تنها ایده های ویژه  و خلاق را می پذیرند. اما کشور لهستان به هر فرد با هر رشته تحصیلی یا سابقه کاری اجازه راه اندازی کسب و کار کوچک یا بزرگی را می دهد و افراد نیاز به داشتن هیچ سابقه مدیریتی ندارند. برای مثال در صورتی که شما در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده باشید، می توانید آموزشگاه زبان کوچک یا بزرگی در لهستان راه اندازی کنید. یا اگر شما رستورانی در کشور خودتان داشتید، می توانید یک ماشین تهیه غذا یا در ابعاد بزرگتر رستورانی بزرگ در کشور لهستان راه اندازی کنید و از این طریق اقامت دائم بگیرید. 


پس نخستین برتری ویزا استارت آپ لهستان به سایر کشور ها این است که هر فرد با هر زمینه کاری یا رشته تحصیلی می تواند صلاحیت گرفتن این ویزا را داشته باشد. 

در درجه دوم، لازم به ذکر است که گرفتن ویزا استارت آپ هزینه بالایی دارد و سرمایه زیادی می طلبد و با توجه به نیاز آن کشور تعیین می شود، مثلا ویزا استارت آپ کشور هلند، بین ۱ تا ۲ میلیون یورو هزینه دارد و ویزا استارت آپ کشور آلمان بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار یورو هزینه دارد. 

اما کشور لهستان جزء معدود کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که ویزا استارت آپ آن هزینه بسیار کمی دارد. هزینه ویزا استارت آپ کشور لهستان بین ۱۲ تا ۱۸ هزار یورو است و حتی در مقایسه با سایر کشور های اروپایی از تحصیل می تواند کم هزینه تر باشد. 

پس مزایای ویزا استارت آپ لهستان به سایر کشور ها هزینه پایین مورد نیاز برای این ویزا و نیز عدم نیاز به سابقه مدیریتی است. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ویزا استارت آپ چیست؟
ویزا استارت آپ چیست؟

ویزا استارت آپ به افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را در کانادا راه اندازی کنند، اجازه می دهد به کانادا سفر کنند و کسب و کارشان را راه اندازی کنند بعد از مدت کوتاهی اقامت دائم و تابعیت کانادا به این افراد و خانوادهشان داده می شود ...

بیشتر بخوانید
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟
چطور برای ویزا استارت آپ صلاحیت کسب کنم؟

داشتن حداقل ۱۰٪ سهام کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید و مدرک آیلتس از جمله موارد مورد نیاز برای کسب صلاحیت است ...

بیشتر بخوانید
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟
مدارک مورد نیاز برای ویزا استارت آپ چیه؟

مهمترین مدارک لازم برای درخواست ویزا استارت آپ بیزینس پلن، نامه حمایتی از سرمایه گذار و مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی است. ترجمه مدارکی مثل شناسنامه، پاسپورت، گواهی سلامت و سابقه کیفری هم لازم هستند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: