مرورگر ارزهای Binance در یک نگاه

مرورگر ارزهای Binance در یک نگاه

این Explorer، یک رابط کاربری گرافیکی است که طراحی شده تا به کاربران اجازه دهد با بلاک‌ چین تعامل داشته باشند. از طریق این رابط، کاربر می‌تواند اطلاعات مرتبط با بلاک‌های اضافه شده به بلاک‌ چین، تراکنش‌های رخ داده در بلاک‌ چین، موجودی کیف پول و اطلاعات BNB را پیدا کند.

بررسی

اگر می‌خواهید بلوک، تراکنش، سفارش، دارایی یا آدرس خاصی را جستجو کنید، می‌توانید این کار را از طریق نوار جستجو در بنر Binance Chain Explorer انجام دهید.

معاملات و تراکنش‌ها

در صفحه‌ی اصلی Binance Chain Explorer، می‌توانید خلاصه‌ای از 6 تراکنش اخیر را در Binance Chain مشاهده کنید. اگر مایل به مشاهده‌ی چیزهای بیشتری هستید، می‌توانید بر روی 'View All >>' کلیک کنید.




هنگام مشاهده‌ی تمام تراکنش‌ها، می‌توانید TxHash (هش معامله یا شناسه‌ی معامله)، ارتفاع بلوک، سن معامله، نوع معامله (سفارش، لغو سفارش یا انتقال)، آدرس ایجاد کننده‌ی تراکنش و آدرس دریافت‌ کننده‌ی دارایی را در صورتی‌که نوع معامله 'انتقال' باشد، پیدا کنید.

برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در مورد یک معامله‌ی خاص، کلیک بر روی TxHash شما را به بررسی عمیق‌تری از پارامترهای آن معامله‌ی خاص می‌رساند.

بلوک‌ها

در صفحه‌ی اصلی Binance Chain Explorer، می‌توانید خلاصه‌ای از 10 بلوک اخیراً ایجاد شده در Binance Chain را مشاهده کنید. اگر مایل به مشاهده‌ی چیزهای بیشتری هستید، می‌توانید بر روی 'View All >>' کلیک کنید.

هنگام مشاهده‌ی تمام بلوک‌های بلاک‌چین، می‌توانید اطلاعات مربوط به ارتفاع بلوک، زمان ایجاد بلوک، سن بلوک، تعداد معاملات بلوک، گره ایجادکننده‌ی بلوک و هزینه‌های مرتبط با آن بلوک را پیدا کنید.

برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در مورد یک بلوک خاص، کلیک بر روی ارتفاع بلوک، شما را به بررسی عمیق‌تری از پارامترهای آن بلوک خاص می‌رساند.

دارایی‌ها

شما می‌توانید همچنین با رفتن به Explorer آن دارایی، تمام دارایی‌های صادره در Binance Chain را مشاهده و اطلاعاتی همچون نام دارایی، سرمایه‌ی بازار، قیمت فعلی، عرضه‌ی کل و آدرس ایجادکننده‌ی آن دارایی را پیدا کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ نوعی حمله‌ی سایبری است که در آن، کلاهبردار خود را به‌عنوان یک نهاد معتبر یا تجاری معرفی می‌کند تا مردم را فریب دهد و اطلاعات حساس و حیاتی آن‌ها همچون اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و غیره را بدزدد. چون فیشینگ نوعی عمل روانشناختی محسوب می ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

رمزارزها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند: به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را هک یا نابود کرد و هر شخص می‌تواند از آن‌ها برای انتقال ارز به تمام نقاط جهان بدون دخالت شخص ثالث استفاده کند. برای اطمینان از پایدار بودن این ویژگی‌ها، معاملات قابل‌توجهی باید انجام شو ...

بیشتر بخوانید
اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

رمزارزها ویژگی‌های جذاب بسیاری در اختیار دارند، اما برای افراد بی‌تجربه، پُر از خطر و ریسک هستند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده، نگهداری و تجارت رمزارزها، به سه اصل مهم امنیتی زیر توجه کنید. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter