Critical Reading Work Book For The SAT

دانلود کتاب Critical Reading Work Book For The SAT

به دنیای SAT خوش آمدید، جایی که کلمات air و lumber می‌توانند فعل و کلمات phenome-naare و apathy می‌توانند کلمات روزمره‌ی شایع باشند. به ویرایش دوازدهم Barron’s Critical Reading Workbook خوش آمدید. اگر در حال آماده شدن برای بخش‌های Critical Reading  آزمون SAT هستید، این کتاب مورد نیاز شماست.

  • این کتاب، دارای چهار آزمون کامل Critical Reading است که هر کدام سه بخش دارد. چهار تمرین نهایی برای روز امتحان، در این کتاب طراحی شده است.
  • کاربرد واژگان در متن و سوالات درک مطلب و همچنین نکات کلیدی در مورد چگونگی حل سوالات را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • متن‌های ریدینگ را در اختیار شما قرار داده و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از پس متن‌ها، بدون صرف تلاش یا زمان زیادی، بربیایید.
  • مطالب کافی برای یک برنامه‌ی تحصیلی یک ساله در اختیار دارد تا مجبور نشوید برای جلسات تمرینی لحظه‌ی آخر، دوباره دست به‌کار شوید. این ویژگی، هماهنگی با مجموعه‌ای از تمرین‌های آزمایشی را که برای شما طراحی شده، بوجود می‌آورد.
  • فهرست کلماتی را که دارای تکرار بالایی در آزمون SAT هستند و واژگانی را از آزمون‌های اصلی SAT از سال 2005 به بعد، در اختیار شما قرار می‌دهد. این کلمات، بسیار مهم هستند- تجزیه و تحلیل کامپیوتری نشان داده که آن‌ها در اکثر آزمون‌های اصلی SAT، ظاهر می‌شوند. بر روی این کلمات تسلط پیدا کنید تا در مسیر ساخت واژگان دانشگاهی، عملکرد خوبی داشته باشید.

با ده‌ها اشاره و نکات واضح و مفید و صدها سوال کاملاً جدید که منطبق بر آزمون اصلی SAT هستند، Barron’s Critical Reading Work book، جهان گاهاً ترسناک SAT را به‌خوبی به شما معرفی می‌کند و اجازه نمی‌دهد SAT شما را نااُمید کند. با پشتیبانی تیم بارون، بهترین عملکرد شخصی را در امتحان خواهید داشت: همین امروز، برای ایجاد مهارت‌های SAT خود، وقت بگذارید. دوازدهمین ویرایش Barron’s Critical Reading Work book، نشانه‌ای از تعهد مداوم مجموعه‌ی بارون برای چاپ این راهنمای فوق‌ العاده برای بخش‌های Critical Reading آزمون SAT است. این کتاب، از کار و تلاش ویژه‌ی تحریریه‌ی موسسه‌ی بارون، به‌ ویژه لیندا ترنر و روث فلن و از مهارت‌های تحقیقاتی و رایتینگ لکسی گرین حاصل شده است. ما به آن‌ها، خیلی مدیون هستیم.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter