501Reading Comprehension Questions

دانلود کتاب 501Reading Comprehension Questions

در تست‌ها با بخش فهم متن مشکل دارید؟ می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید توانایی خواندنتان را بهتر کنید؟ می‌خواهید آزمون‌های تعیین ‌سطح را در محیط مدرسه یا کار با موفقیت پشت سر بگذارید؟ اگر بله، این کتاب برای شما است. ادامه‌ی این نوشته را بخوانید تا دلیل این ادعا برایتان روشن شود. شاید شما پیشاپیش به خواندن علاقه دارید و می‌خواهید این کتاب به شما کمک کند مهارت‌هایتان را برای یک آزمون مهم تقویت کنید. اگر این ‌گونه است، کار درستی می‌کنید. در واقع شما می‌توانید این بخش از مقدمه ــ بلکه همه‌ی مقدمه را ــ نادیده بگیرید و یکراست به سراغ پرسش‌ها بروید. اما شاید شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که با خواندن مشکل دارند، به ‌ویژه با دقیق خواندن همزمان با سریع خواندن. اگر این‌ چنین است این مقدمه شما را اندکی راهنمایی خواهد کرد.

پیش از هر چیز بدانید که آدم‌های بسیاری مانند شما هستند. واقعیت آن است که گروهی از افراد آسان ‌تر با اعداد یا با کار کردن با دست‌هایشان انس می‌گیرند. با این حال هیچ مهارت عامی نیست که همچون مهارت خواندن مکرر به کار بیاید ــ در کار، بازی و حتی زندگی روزمره. خوش‌ بختانه درست خواندن مهارتی است که می‌توان با تمرین آن را بهتر کرد. این کتاب در این راستا به شما کمک خواهد کرد اما یک چیز دیگر هست که بسیار بیشتر به کمکتان خواهد آمد: اگر برای تقویت مهارت‌های فهم متن خود جدی هستید، سری به کتابخانه یا کتاب ‌فروشی بزنید و در موضوعی که برایتان جالب است چند کتاب را انتخاب کنید.

برای مثال اگر سقوط آزاد با چتر، دوچرخه ‌سواری، گلف، غواصی، ماشین‌های مسابقه، کمپ زدن، کار با چوب، یا حتی بازار سهام برایتان جالب است، از این علاقه به عنوان یک نقطه‌ی شروع استفاده کنید و یک کتاب را در این موضوعات برگزینید. موضوع بی‌تردید شما را به سوی خود جذب خواهد کرد، چون پیش از خواندن شما به آن موضوع علاقه داشته‌اید. شروع به خواندن کنید. خواهید فهمید که وقتی بر روی موضوع نوشته تمرکز داشته باشید، بسیاری از اطلاعات پیشاپیش در ذهن شما حاضر خواهند بود. اما این احتمال هم هست که هنگام خواندن با چیزی نو روبرو شوید؛ آنجا است که می‌توانید این اطلاعات تازه را به دانسته‌های پیشینتان پیوند بزنید. در نهایت غنای گنجینه‌ی اطلاعات شما به درجه‌ای قابل ستایش خواهد رسید. این فرایند را پی‌در‌پی تکرار کنید. با این کار مهارت‌های فهم متن در شما تقویت خواهد شد و خواندن دیگر کاری طاقت ‌فرسا به نظر نخواهد آمد.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter