مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بورسیه دانشگاه آمستردام هلند در مقطع کارشناسی ارشد در سال 2021

بورسیه دانشگاه آمستردام هلند در مقطع کارشناسی ارشد در سال 2021

دانشگاه آمستردام، در سال 1632 به‌صورت یک معبد شروع به فعالیت کرد و در آن زمان، فلسفه و تجارت در آنجا آموزش داده می‌شد. دانشجویان در خانه‌های اساتیدشان، آموزش می‌دیدند، چون این مدرسه فاقد ساختار اولیه‌ی یک دانشگاه بود و تا قرن نوزدهم، با 250 دانشجو و 8 استاد، همچنان کوچک باقی ماند. در نهایت، در سال 1877، این معبد به دانشگاه آمستردام تبدیل شد و توانست بالاترین مدارک آموزشی را به دانشجویان خود اعطاء کند. در دهه‌های بعد، جمعیت این دانشگاه به شکل قابل‌توجهی رشد و خدمات آموزشی آن گسترش پیدا کرد که شامل هفت دانشکده و صدها استاد بود. دانشگاه آمستردام بیش از 250 دوره‌ی آموزشی در 7 دانشکده دارد: علوم اجتماعی و علوم رفتاری، اقتصاد و تجارت، حقوق، علم، پزشکی و دندان‌پزشکی. در میان این دوره‌‌ها، یک دوره‌ی کارشناسی و 58 دوره‌ی کارشناسی ارشد کاملاً به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. UVA نیز با کالج دانشگاه آمستردام در ارتباط است، مدرسه‌ا‌ی که دوره‌های کارشناسی را در رشته‌های علوم انسانی، علوم اجتماعی و سایر علوم کاملاً به زبان انگلیسی برگزار می‌کند. برای دانشجویانی که به‌دنبال مدرک نیستند، دانشگاه آمستردام دارای دوره‌های گوناگون بسیاری همچون دوره‌های تابستانی است. مطابق با وب‌سایت دانشگاه آمستردام، ماموریت این دانشگاه، ارائه‌ی یک محیط آموزشی بین‌المللی و الهام‌بخش است که در آن، هم دانشجویان و هم اساتید بتوانند استعدادهای خود را به شکل کاملی ارائه کنند. UVA که ویژگی آن یک محیط انتقادی، خلاقانه و بین‌الملل است، دارای تاریخچه‌ی بلند بالایی از درگیر شدن با دید باز در مسائل اجتماعی است که با حال و هوا و روحیه‌ی موجود در شهر آمستردام، سازگار است.

بورسیه دانشگاه آمستردام هلند در مقطع کارشناسی ارشد در سال 2021

شرح بورسیه دانشگاه آمستردام هلند

دانشگاه آمستردام هلند بورسیه تحصیلی the Merit International Scholarships برای دانشجویان خارجی در سال تحصیلی 2021-2022 ارائه می کند. هدف از این بورسیه حمایت از دانشجویان خارجی علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. دانشگاه آمستردام در سال 1632 تاسیس شد و یک دانشگاه دولتی در آمستردام هلند است. دانشگاه آمستردام یکی از دو دانشگاه اصلی شهر با بودجه عمومی و بزرگترین دانشگاه هلند است.




مهلت تقاضا بورسیه دانشگاه آمستردام هلند

13  ژانویه  2021 /  24 دی  1399

مقطع بورسیه دانشگاه آمستردام هلند

این بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد (Masters) ارائه می شود.

موضوع بورسیه دانشگاه آمستردام هلند

بورسیه جهت تحصیل در رشته های تبلیغات ، علوم پایه، ریاضیات، ارتباطات، مهندسی، اقتصاد، محیط، مطالعات بصری، سلامتی، علوم انسانی ارائه شده است.

شرایط لازم بورسیه دانشگاه آمستردام هلند

  • دارا بودن مهارت زبان انگلیسی 
  • دارا بودن شرایط عمومی ورود به دانشگاه 
  • دارا بودن مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط
  • دانشجو خارج از اتحادیه اروپا باشید.
  • مدارک مورد نیاز:
  • ارائه ریزنمرات و مدارک تحصیلی
  • ارائه رزومه یا CV
  • ارائه انگیزه نامه
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: