مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه های شهر لاهه

دانشگاه های شهر لاهه

دانشگاه های لاهه(دن هاگ)

بیش از 30000 دانشجو در لاهه تحصیل میکنند که تعداد زیادی از آنها خارجی هستند و ارتباطی بسیار خوب میان دانشجویان و متخصصانی که در این شهر کار می کنند به وجود آمده است.

بزرگترین انسیتو دانشگاه لاهه (THUAS) است.حدود 26000 دانشجو دارد که از 140 کشور دنیا در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت نام میکنند.

آیا شما به حرفه ی مهمانداری علاقمندید؟ پس باید به بخش هتلینگ دانشگاه (HTH) نگاهی بیندازید: این مدرسه به عنوان یکی از برترین دانشگاه های جهان در این زمینه است که بطور حرفه ای مهمان داری را به دانشجویان می آموزد.

دانشجویان در یک هتل و دو رستوران که توسط آموزشگاه اداره میشود تجارب ارزنده و ارزشمندی را کسب می کنند.این انسیتو برای دانشجویانی که  تجربه قبلی و یا دوره های کارآموزی را در رشته مهمان داری، مدیریت هتل و یا گردشگری دارند می توانند در برنامه ی کارشناسی که دوساله است شرکت کنند.

در صورتی که به دنبال مدرک مد ،هنرهای تجسمی، طراحی، عکاسی یا موسیقی هستند لاهه یک مقصد ایده ال است.بسیاری از دانشجویان خارجی به به آکادمی سلطنتی هنر و هنرستان سلطنتی که به عنوان دانشگاه هنر لاهه شناخته میشود،می آیند

دانشگاه های دیگر در لاهه کمپیس ها یی دارند از جمله: Leiden University, Inholland University of Applied Sciences و  Erasmus University .

با وجود چنین گزینه هایی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های برتر آمستردام
دانشگاه های برتر آمستردام

دانشگاه های برتر آمستردام و هزینه ی زندگی و تحصیل در پایتخت زیبای هلند ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: