مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهر آمستردام

شهر آمستردام

دانشجویان از سراسر جهان علاقمند به تحصیل در آمستردام پایتخت هلند هستند. آمستردام گه در استان هلند شمالی قرار دارد به دلیل سیستم پیچیده از 1500 پل و کانال تشکیل شده است و اغلب ونیز شمالی نامیده میشود.اگر چه آمستردام مرکز مالی و فرهنگی هلند است اما شهری با فضایی آرام است. بیش از 800000 نفر ساکن این شهر به مهمان نوازی شناخته می شوند .تحصیل در آمستردام یک تجربه متفاوت برای دانشجویان بین المللی است که میخواهند در یک محیط دوستانه و متنوع آموزش درجه یک اروپا را کسب کنند.

تاریخچه مختصری از آمستردام:

نخستین ساکنان شناخته شده تا کنون در آمستردام حداقل به قرن دوازدهم برمیگردند.آمستردام که فقط به عنوان یک شهر کوچک ماهیگیری شناخته می شود، در قرن هفدهم به شهری مرفه تبدیل شد.

در طی این 'عصر طلایی هلند' شرکتهای مستقر در آمستردام کشتی های تجاری را به سراسر جهان می فرستادند و در این مدت مفهوم شرکت سهامی خاص را برای اعتبار و تلاشهای خود اختراع کرد اساسا زمینه ای را برای بانکداری سرمایه گذاری فراهم میکنند همانطور که امروزه آن را میشناسیم.

در حالی که رونق آمستردام در طول قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم کاهش یافته بود شروع انقلاب صنعتی آن را در اواخر درهه 1800 به یک نیروگاه اقتصادی تبدیل کرد.

در قرن 20م آمستردام بزرگتر و متنوع تر شد امروزه این شهر یک کلان شهر شلوغ و پر جنب و جوش است و اغلب به عنوان یکی از مطلوب ترین مکانهای جهان برای زندگی شناخته میشود.

هر ساله این شهر میلیونها گردشگر را به خود جلب میکند که میتوانند از مراکز تاریخی که به خوبی نگهداری شده اند و معماری خیره کننده در اطراف کانال ها و موزه های هنری باشکوه دیدن کنند.

رفتن به آمستردام و مناطق اطراف

فرودگاه Schiphol  آمستردام یکی از بزرگترین و شلوغترین  قطب های اروپاست.پرواز های مستقیمی از سراسر دنیا 

در شهر آمستردام بسیاری از خطوط اتوبوس واگنهای برقی و کشتی را خواهید دید.مانند سایر شهرهای هلند دانشجویان و ساکنان دیگر برای رفت و آمد اغلب به دوچرخه های ایمن خود اعتماد میکنند. البته منطقه ی مرکزی شهر، برای پیاده روی بسیار عالی است

یک نکته مثبت در مورد آمستردام نزدیکی آن با بسیاری از بهترین گنجینه های فرهنگی اروپاست.هرفرد علاقمند به سفر میتواند به راحتی به شهرهایی مانند روتردام، کلن، آنتورور و بروکسل سفر کند.و همچنین رزرو سفر به پایتخت هایی مانند پاریس، لندن یا برلین از آمستردام نسبتا آسان است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شهر لاهه
شهر لاهه

لاهه(دن هاگ) سومین شهر بزرگ هلند است، پارلمان این کشور در این شهر قرار دارد .همچنین با تدریس رشته های متنوع در هر دوره ی آموزشی، انتخابی مناسب برای دانشجویان سراسر دنیا است.اگرچه پارلمان در شهر لاهه قرار دارد و تصمیم گیری درباره ی آینده ی کشور در این شهر ا ...

بیشتر بخوانید
شهر روتردام
شهر روتردام

روتردام دومین شهر بزرگ هلند در استان هلند جنوبی است. بندر نوتردام که غالبا از آن به عنوان 'دروازه به اروپا' یاد میشود , و و یکی از بزرگترین بندرگاه ها در قاره ی اروپا است.بیش از 600000 نفر در این شهر زندگی میکند و بیش از 1میلیون نفر در این کلان شهر بزرگ هس ...

بیشتر بخوانید
هلند یا the Netherlands
هلند یا the Netherlands

استفاده گسترده محاوره ای از 'هلند' به عنوان یک اصطلاح برای کل این کشور از قرن هفدهم آغاز شد زمانی که هلند تاثیر گذارترین استان این کشوربود. منطقه هلند همچنان مقدار قابل توجهی از جمعیت را در خود جای داده است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: