مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه های برتر آمستردام

دانشگاه های برتر آمستردام

دانشگاهای برتر در آمستردام:

قدیمی ترین دانشگاه آمستردام دانشگاه اصلی آمستردام( UVA- UNIVERSITEIT VAN AMSTERDAM) است.

تاسیس این دانشگاه به سال 1632 میلادی برمیگردد.امروز یکی از جامع ترین دانشگاهای هلند است که 15% از 31000 دانشجوی آن را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

دانشگاه UVA  به دلیل اینکه  فارغ التحصیلانش برنده شش جایزه ی نوبل شده اند و پنج نخست وزیر هلند در این دانشگاه تحصیل کرده اند، مشهور است.

این دانشگاه بیش از 170 برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه میدهد. رشته های علوم طبیعی،حقوق، علوم انسانی و اقتصاد از جمله این رشته ها هستند.

یکی دیگر از دانشگهای معروف دانشگاه UV است (VRIJE UNIVERSITET یا FREE UNIVERSITY)

این دانشگاه در سال   1880 میلادی تاسیس شده است. بیش از 23000 دانش آموز امروز در اینجا ثبت نام کردند. ارائه ی دوره های آن نیز با بیش از 120  دوره متنوع است که بیشتر آنها برنامه های کارشناسی ارشد است.

بزرگترین موسسه امستردام دانشگاه علمی کاربردی آمستردام  با حدود 43000 دانشجو است.این دانشگاه ها ده ها برنامه ی تحصیلی مبتنی بر تمرین را به زبان انگلیسی، در زمینه های تجارت، طراحی و مد ارائه میدهد.

به عنوان یک مقصد مهم در برای گردشگری آمستردام  بسیاری از دانشجویان بین المللی را که به دنبال مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی و تجارت گردشگری جذب میکند.

HOTELSCHOOL THE HAGUE  بسیار معروف و مشهور یک محوطه دانشگاهی در آمستردام است که در خارج از محوطه تاریخی و زیبای شهر قرار دارد.

شهریه و هزینه زندگی در آمستردام:

شهریه دانشجویان برای اتحادیه اروپا یا EEA حدود 2000 یورو در سال برای اکثر دانشگاه ها است. شهروندان غیر EEA باید بین 8000تا 32000 یورو بپردازند. هزینه ی تحصیل شما به عوامل  مختلفی بستگی دارد از جمله اینکه کدام دانشگاه را برای تحصیل انتخاب میکنید و چه دوره هایی را برای تحصیل انتخاب کرده اید. اگرچه آمستردام پایتخت اصلی اروپا است اما قیمت ها در این شهر در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ اتحادیه اروپا سرسام آور نیست. بیشتر دانشجویان میتوانند با مبلغی بین 800تا 1100 یورو در ماه که شامل هزینه اجاره غذا حمل و نقل عمومی و تفریح نیز میشود، زندگی کنند.




این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: