مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با دانشگاه Erasmus در هلند

آشنایی با دانشگاه Erasmus در هلند

تاریخچه

دانشگاه Erasmus در سال 1913 به‌عنوان مدرسه‌ی تجارت تاسیس شد. در سال 1939، رشد این موسسه‌ی آموزشی، باعث تغییر نام آن شد و نام آن به مدرسه‌ی اقتصاد هلند، تغییر یافت و در نهایت، دانشکده‌های حقوق و علوم اجتماعی و بعدها دانشکده‌های فلسفه، تاریخ و هنر و مدیریت بازرگانی نیز به آن اضافه شد. در سال 1966، این دانشگاه با باز شدن دانشکده‌ی پزشکی روتردام، گسترش پیدا کرد. سرانجام، در سال 1973، مدرسه‌ی پزشکی با مدرسه‌ی اقتصاد هلند در هم ادغام شدند و دانشگاه اراسموس بوجود آمد.

ساختمان دانشگاه

دانشگاه Erasmus دارای دو ساختمان اصلی است: Woudestein و Erasmus MC که نزدیک مرکز روتردام واقع شده‌اند. ساختمان Woudestein میزبان یک مجموعه‌ی ورزشی، چندین کتابخانه و دانشکده‌های گوناگونی از جمله مدرسه‌ی اقتصاد و مدرسه‌ی حقوق است. ساختمان دیگر، Erasmus MC مرکز پزشکی دانشگاه و یک ساختمان بلند 110 متری است که تحقیقات، آموزش و مراقبت از بیماران در آنجا رخ می‌دهد. شهر روتردام که دارای جمعیتی بیش از 600000 نفر است (و بیش از 50000 دانشجو دارد)، دومین دانشگاه بزرگ هلند است. به‌عنوان قطب اصلی فرهنگ، سیاست و تجارت، روتردام دارای مکان‌های بسیاری برای تفریح کردن و غذا خوردن است.

تمرکز آموزشی

دانشجویان دانشگاه Erasmus ، غالباً تحصیلات خود را در یکی از این سه شاخه معطوف کرده‌اند: پزشکی و سلامت، اقتصاد و مدیریت و حقوق، فرهنگ و جامعه. رشته‌ها و دوره‌های گوناگونی در این شاخه‌ها وجود دارد. این دانشگاه دارای 4 دوره‌ی کارشناسی است که کاملاً به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. برای دانشجویان خارجی، همچنین بیش از 25 رشته‌ی کارشناسی ارشد به زبان انگلیسسی وجود دارد که از مطالعات فرهنگ و هنر تا اقتصاد و تجارت چین متغیّر است. این دانشگاه ماموریت خود را 'پرورش استعدادها و ایجاد دانشی در سطح آکادمیک برای سود رساندن به بشریت، تجارت و جامعه در سطح بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای' توصیف کرده است.

پذیرش در دانشگاه هلند

استانداردهای پذیرش در دانشگاه Erasmus ، برای هر رشته متغیّر است، اما تمام دوره‌ها، به دیپلم دبیرستان نیاز دارند. شرایط گوناگونی در ارتباط با تسلط به زبان انگلیسی و هلندی در این دانشگاه وجود دارد که برخی از آن‌ها، به آزمون زبان نیاز دارند. ساکنان غیر عضو اتحادیه‌ی اروپا همچنین به اجازه‌ی اقامت و احتمالاً ویزا برای تحصیل در این دانشگاه نیاز دارند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: