مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
12 شرکت برای استخدام کارجویان بین المللی در هلند

12 شرکت برای استخدام کارجویان بین المللی در هلند

پیدا کردن شغلی عالی و انگلیسی زبان در هلند همیشه آسان نیست، اما اگر مکان های مناسب را بشناسید، بسیار سریعترمی شود. خب کجا را باید جستجو کرد؟ در شرکت هایی که مهاجران را استخدام می کنند! در اینجا 11 مورد از بزرگترین کارفرمایان هلندی بین المللی در هلند آورده شده است تا بتوانید شغل مناسبی برای خود پیدا کنید. چه کسی در مورد یافتن شغل برای مهاجران در هلند بیشتر می داند؟ البته که غیر هلندی ها! ما با برترین آژانس بین المللی جذب استعداد همکاری کردیم تا داغ ترین نکات را به شما ارائه دهیم.

1. Booking.com

عاشق سفر هستید؟ خوب، احتمالاً یک شغل اداری خواهید داشت، اما ممکن است در یکی از بازارهای مسافرتی پیشرو در جهان، Booking.com باشد. اگر ازاین وب سایت استفاده نکرده اید، باید بدانید که مسافران را با ارائه دهندگان اقامتگاه، پروازها، شرکت های کرایه اتومبیل مرتبط می کند. این شرکت باید عملکرد خوبی داشته باشد زیرا از یک استارت آپ تک نفره به یک وب سایت جهانی که به 43 زبان موجود است، تبدیل شده است.

با آن رزومه چشمگیر، منطقی است که این شرکت طیف وسیعی از موقعیت ها را در دسترس داشته باشد، بسیاری از آنها در مقر آنها در آمستردام هستند، و بسیاری از آنها به زبان انگلیسی یا زبان های دیگر در دسترس هستند!

  • بهترین مسیرهای شغلی: توسعه نرم افزار، علم داده، منابع انسانی، توسعه کسب و کار، حسابداری، قانون، کپی رایتینگ، طراحی.
  • مزایای کارکنان: تخفیف در اقامتگاه های Booking.com، فعالیت های اجتماعی.
  • امتیاز شرکت 3.6/5

2. ASML

آیا تا به حال نام ASML را شنیده اید؟ ما هم همینطور ASML! ماشین های لیتوگرافی را طراحی و تولید میکند که به ساخت تراشه های کامپیوتری کمک میکنند، بنابراین میتوانید از محصول یک دستگاه ASML برای خواندن این مقاله استفاده کنید! و آنها نوعی شرکت  بزرگ هستند و بیش از 14000 نفر را در دفتر مرکزی خود در نزدیکی آیندهوون و 28000 نفر را در سراسر جهان استخدام کرده اند. تجارت تراشه های کامپیوتری بسیار پرسود است، بنابراین ASML تقریباً همیشه افرادی را  استخدام می کند و آنها با توجه به داشتن دفاتری در 16 کشور، عاشق خارجی ها  هستند. در واقع، در زمان نوشتن این مطلب  بیش از 400  موقعیت شغلی در دفتر هلندی آنها وجود داشت!

  • بهترین بسترهای شغلی: مهندسی، توسعه نرم افزار، تدارکات، مدیریت کسب و کار، منابع انسانی، علم داده، مدیریت محصول.
  • مزایای کارمندان: ماه سیزدهم، عیدی، 40 روز مرخصی استحقاقی، کمک هزینه ایاب و ذهاب.
  • امتیاز4.4/5

3. bunq

آیا کار در یک شرکت شیک و سرگرم کننده با فرهنگ کارآفرینی برای شما مهم است؟ پس bung می تواند این شغل را برای شما فراهم کند! این نئوبانک اخیراً وضعیت (تک  شاخ) را به دست آورده و به شرکت هایی مانند SpaceX ،Reddit ،Airbnb و Buzzfeed پیوسته است. نکته شیرین کار برای یک استارت آپ این است که اغلب مملو از امتیازات است. کارمندان bung هرساله می توانند از بودجه تحصیلی 2500 یورویی، سه روز مرخصی تحصیلی، 32 روز مرخصی در سال، تخفیف در عضویت  باشگاه، ناهار رایگان و موارد دیگر بهره مند شوند. این شرکت همچنین برای خارجی ها عالی است زیرا اگر به ویزا نیاز داشته باشید، آنها کمکتان می کنند که این اتفاق نادری است!

  • بهترین بسترهای شغلی: توسعه نرم افزار، خدمات مشتری، بازاریابی، انطباق، منابع انسانی، مدیریت محصول، حسابداری، طراحی، فروش.
  • مزایای کارکنان: بودجه تحصیلی سالانه، 32 روز تعطیلات با حقوق، بازپرداخت هزینه سفر، کامپیوتر، تخفیف درمان ، ناهار رایگان.
  • امتیاز4.2/5

4. Guerilla Games 

اگر از آن دسته افرادی هستید که به چالش های جدید میگویند (بازی ادامه دارد)، کار در Guerilla Games میتواند برای شما مناسب باشد. گیمرها ممکن است عناوینی مانند سری «Killzone» یا «Horizon» را تشخیص دهند.  حتی اگر تجربه بازی صنعتی را  ندارید، همچنان میتوانید در Guerilla Games شغلی پیدا کنید. موقعیت هایی در انیمیشن، تولید، عملیات، هنر و موارد دیگر وجود دارد! ویژگی برجسته آنها این است که  به خارجی ها متعهد هستند، کمک هزینه جابجایی، اقامت رایگان برای دو ماه اول، کمک برای درخواست مجوز کار و حتی درس های هلندی از امکانات آنهاست. 

  • بهترین  بسترهای شغلی: طراحی بازی، برنامه نویسی، هنر دیجیتال، تولید، نویسندگی.
  • مزایای کارکنان: کمک به جابجایی، کمک هزینه رفت و آمد، کافه تریا در محل، تخفیف، ماساژ داخلی.
  • امتیاز 4.0/5

5. Mollie

Mollie یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت در هلند است. قطعا میپرسید: لعنتی این دیگر به چه معناست؟ بله، مجبور شدیم آن را هم در گوگل جستجو کنیم، اما مشخص شد که هر بار که چیزی را به صورت آنلاین  میخرید، برای پرداخت از آن استفاده میکنید. در واقع، Mollie پرداخت های بیش از 110000 شرکت در سراسر اروپا مدیریت می کند. Mollie  یکی دیگر از شرکت های (تک شاخ) فناوری مالی است که پس از جمعآوری مقدار زیادی سرمایه از آن به شکلی بزرگ برای استخدام استفاده می کند. انبوهی از کار در آنجا در دسترس است، بنابراین  موظف هستید شغلی را پیدا کنید که مناسبتان باشد Mollie همچنین خود را 'جذاب ترین شرکت برای کار در آمستردام' می نامد، اما ما قضاوت در این مورد را به شما می سپاریم.

  • بهترین بستر های شغلی: مهندسی نرم افزار، خدمات مشتری، انطباق، قانون، علم داده، بازاریابی، امور مالی، تجارت، مدیریت محصول، کپی رایتینگ، منابع انسانی.
  • مزایای کارکنان: ارائه فناوری، ساعات کاری انعطاف پذیر، ناهار رایگان، رویدادهای ورزشی، تعطیلات در روز تولد شما، پنج روز مرخصی برای تولد فرزند. 
  • امتیاز  : 4.5/5


Philip .6

یک فکر خوب! چرا در Philips کار نمی کنید؟ ممکن است این شرکت الکترونیکی را به عنوان یک شرکت چند ملیتی بشناسید، اما  این شرکت ابتدا در شهر آیندهوون هلند در سال 1891 تأسیس شد! امروزه، بیش از 11000 نفر در سراسر کشور استخدام کرده است و به عنوان یک شرکت چند ملیتی، از استخدام خارجی ها بسیار خرسند هستند. این شرکت به داشتن بزرگترین سایت تحقیق و توسعه در جهان در آیندهوون، دفتر مرکزی در آمستردام و مکان های دیگر در سراسر هلند به خود می بالد. علایق شما هر چه باشد ،چه تحقیق و توسعه، بازاریابی و تجارت الکترونیک، توسعه نرمافزار یا خدمات، فیلیپس میتواند محل کار  بعدی شما در هلند باشد!

  • بهترین بسترهای شغلی: تحقیق و توسعه، بازاریابی و تجارت الکترونیک، توسعه نرم افزار، تدارکات، خدمات مشتری، امور مالی، فروش، منابع انسانی.
  • مزایای کارکنان: یارانه  سلامت، کار انعطاف پذیر، فعالیت های رفاهی، یادگیری و توسعه.
  • امتیاز : 4.2/5.

7. ING

اگر بیشتر به سبک بانک های سنتی علاقمند هستید، احتمالا باید شغلی را در ING برای خود در نظر بگیرید. به عنوان یکی از چهار بانک بزرگ در هلند، حدود 39 درصد هلندیها کارت این بانک به رنگ نارنجی روشن را در کیف پول خود دارند. نکته خوب در مورد کار برای یک بانک بزرگ این است که هیچ کمبود پستی وجود ندارد - و بسیاری از این پست هابرای مهاجران ساکن هلند در دسترس هستند. اگر فرزند دارید، از این  که ING به عنوان چهارمین کارفرمای خانواده دوست در هلند رتبه بندی شده است  خوشحال خواهید شد و این بسیار عالی است.

  • بهترین بسترهای شغلی: فناوری اطلاعات، مدیریت ریسک، خدمات مالی، انطباق، حقوق، منابع انسانی.
  • مزایای کارکنان: سیاستهای پیشرو مراقبت از کودک، (روزهای تنوع)، اجاره دوچرخه، پرداخت حقوق سیزدهمین ماه، حقوق تعطیلات، ساعات کاری انعطاف پذیر، تخفیف در بیمه و سالن های ورزشی.
  • امتیاز4.0/5

8. Unilever

آیا تا به حال یک پیمانه بن اند جری، مرطوب کننده داو، وازلین، یک بستنی مگنوم یا یک چای سرد لیپتون خریداری کرده اید پس شما به صورت خودکار مشتری Unilever هستید، پس چرا با خود آنها کار نکنید؟ این شرکت چند ملیتی از نظر فنی در لندن مستقر است، اما تا سال 2020  شرکتی هلندی  در نظر گرفته می شد.

صرف نظر از این، هنوز 2500 کارمند در این شرکت وجود دارند که هلند را خانه خود می نامند و شما می توانید یکی از آنها باشید. مکان های مختلفی در سرتاسر هلند وجود دارد، و بسیاری از مسئولیت های مهم جهانی از این کشور خارج شدهاند. به علاوه، یک آرایشگاه در دفتر روتردام وجود دارد که در آن محصولات را آزمایش میکنند، اما شما همچنین میتوانید برای کوتاه کردن موی سرتان به آنجا سر بزنید.

  • بهترین بسترهای شغلی: مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی، توسعه مشتری، منابع انسانی، امور مالی، مالیات، تدارکات.
  • مزایای کارکنان: آموزش و توسعه، زمان انعطاف پذیر، گزینه تعویض تعطیلات ملی با تعطیلات فرهنگی شخصی، شش هفته مرخصی پدری با حقوق (حداقل مرخصی در هلند  یک هفته است)، ناهار  روزانه.
  • امتیاز  4.2/5

 9. FrieslandCampina

شاید نام FrieslandCampina را نشنیده باشید، اما احتمالا یکی از محصولات آن را مصرف کرده اید زیرا در بیش از 100 کشور به فروش می رسند. شرکتی چندملیتی و هلندی است که در آمرسفورت مستقر است، اما افسرانی در مناطق مختلف هلند دارد. بخش زیادی از مشاغل آنها به زبان هلندی است، اما با کمی جستجو ، می توانید شعل هایی به زبان انگلیسی را نیز پیدا کنید!

  • بهترین مسیرهای شغلی: توسعه کسب و کار، تدارکات، عملیات، مدیریت پروژه
  • مزایای کارکنان: کار انعطاف پذیر، کمک هزینه سفر، حقوق تعطیلات، طرح بازنشستگی
  • امتیاز 3.9/5

10. ABN AMRO

بانکی دیگر در لیست کدام است؟ ABN AMRO یکی دیگر از چهار بانک بزرگ هلندی است و همچنین دارای یک بخش انگلیسی بسیار بزرگ است. اینجا، میتوانید شغل هایی را در طیف وسیعی از بخشها پیدا کنید: بهعنوان تحلیلگر ریسک، انطباق، یا در فناوری اطلاعات. دو چیز در مورد کار در ABN AMRO  برای ما برجسته بود: بودجه توسعه شخصی 1000 یورو در هر سال (شاید بتوانید از آن در یک دوره آموزشی هلندی استفاده کنید) و 11% حقوق اضافی که می تواند صرف مزایای جانبی اضافی شود.

  • بهترین مسیرهای شغلی: تجزیه و تحلیل ریسک، هوش سایبری، انطباق، فناوری اطلاعات.
  • مزایای کارکنان: ساعات کاری انعطاف پذیر، کارت حمل و نقل عمومی، 36 ساعت کار در هفته، بودجه مزایای جانبی، بودجه توسعه شخصی، حقوق بازنشستگی.
  • امتیاز 3.9/5


11. TikTok

آیا قبلا  روز خود را با جستجو در TikTok سپری کرده اید؟ اینجا شما این  شانس را دارید که برای این شرکت رسانه های اجتماعی کار کنید! دفتر آمستردام TikTok اغلب به دنبال شغل های مختلفی است که به همه زبان ها صحبت میکنند: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره. دفتر مرکزی در آمستردام تکمیل ظرفیت شده و کارمندان محیط تیمی عالی را گزارش می دهند که مراقبت و توجه زیادی به کارمندان می شود - یک شغل عالی

  • بهترین مسیرهای شغلی: تعدیل محتوا، فناوری اطلاعات.
  • مزایای کارکنان: ناشناخته- TikTok سختگیر است!
  • امتیاز 3.7

12. NIKE

حالا شغلی که در آن میتوانید برای محل کار کفش های کتانی بپوشید، دفتر مرکزی برند اروپایی ورزشی NIKE تنها 20 دقیقه با آمستردام فاصله دارد! علاوه بر این، دفتر آنها نیز بسیار زیبا است، دارای یک کافه تریا و کامیون های غذا، پیست دومیدانی ، زمین های ورزشی، زمین فوتبال، فروشگاه کارمندان، مرکز تناسب اندام، فیزیوتراپ ها، متخصصان تغذیه، و کمپ تابستانی کودکان در محل! همچنین به دلیل نقل وانتقالات و استخدام های محلی مملو از افراد خارجی است.

  • بهترین بسترهای شغلی: مدیریت، مهندسی، بازاریابی، عملیات، فناوری اطلاعات.
  • مزایای کارکنان: مرخصی انعطاف پذیر، برنامه دوچرخه سواری، ساعات کار تابستانی، پشتیبانی برای مطالعه، و انبوهی از مزایای دیگر.
  • امتیاز 4.2

مکان های دیگر برای یافتن کار به عنوان یک خارجی

شغل رویایی شما در لیست بالا نیست؟ پیدا کردن کار در هلند می تواند یک چالش باشد، اما غیرممکن نیست. بررسی سایر صنایع دیگر که افراد خارجی زیادی را استخدام می کنند هم ارزش بررسی را دارد: به عنوان مثال، دانشگاه ها، هتل ها یا مدارس بین المللی. پیشنهاد برتر ما برای بهترین مکان برای جستجوی کار به عنوان یک خارجی مشاره با کارشناسان است - Undutchables! آنها آژانس برتر استخدام هستند که در یافتن کار بین المللی در هلند تخصص دارند. پیش بروید و موقعیت های خالی فعلی آنها را بررسی کنید یا یک هشدار شغلی تنظیم کنید!

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: