مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کارشناسی فیزیوتراپی خرونینگن

کارشناسی فیزیوتراپی خرونینگن

مراقبت های بهداشتی مورد توجه شما قرار می گیرد. شما عاشق کار با مردم هستید و دوست دارید برای آنها معنایی داشته باشید. شما شنونده خوبی هستید، به راحتی می توانید خود را جای دیگران بگذارید و صبر و حوصله دارید. با این حال شما نیز به پیشرفت خود خیلی اهمیت می دهید. شما ترجیح می دهید گزینه های خود را باز نگه دارید و فرصت های خود را ایجاد کنید. اگر احساس کنید که همه این موارد مربوط به شماست، ممکن است فیزیوتراپی درست ترین انتخاب شما باشد. با داشتن مدرک دیپلم فیزیوتراپی، آینده ای موفقیت آمیز خواهید داشت. در کشور مادری خود و همچنین خارج از کشور می توانید در بیمارستان، خانه سالمندان، مرکز توانبخشی یا مهد کودک روز پزشکی شروع به کار کنید. در سطح بین المللی، سیستم آموزش هلند بسیار مورد توجه است.

  • نوع: لیسانس
  • نوع دوره: تمام وقت
  • طول: چهار سال
  • شروع ترم: سپتامبر
  • درجه: لیسانس علوم
  • زبان انگلیسی

بررسی اجمالی برنامه فیزیوتراپی هلند

برنامه مطالعه فیزیوتراپی یک برنامه بهداشتی حرفه ای است. برای اطمینان از مطابقت دانش شما با معیارهای تعیین شده توسط این رشته تخصصی، این معیارها براساس صلاحیت ها دسته بندی می شوند. تحصیلات شما حول توسعه این شایستگی ها می چرخد. نمونه هایی از این صلاحیت ها عبارتند از:

  • روش کار کردن و استفاده از تفکر مبتنی بر بالینی
  • ارائه اطلاعات در مورد پیشگیری به اشخاص علاقه مند
  • انجام تحقیق
  • اتخاذ یک نگرش حرفه ای
  • برقراری ارتباط با دیگران در زمینه کاری خود و سایر متخصصان بهداشت.

آینده شما- حرفه ی کاری فیزیوتراپی هلند

شما به عنوان یک فیزیوتراپ برای بالابردن کیفیت زندگی تلاش می کنید. هر گونه  عیبی در دستگاه حرکتی افراد، آنها را در فعالیت های خود محدود می کند. بر آزادی آنها تأثیر می گذارد. این که آیا این فرد یک پیرزن است که از عمل لگن بهبود می یابد، یک کارگر ساختمانی است که از درد کمر شکایت می کند یا یک ورزشکار که از ناحیه ای آسیب دیده است - همه آنها از با این قبیل مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. در این موارد، درد اغلب نقش مهمی دارد. شما به عنوان یک فیزیوتراپیست، تعدادی از تکنیک ها و ابزارها را در اختیار دارید تا به بیماران ارجاع شده توسط پزشک عمومی و یا متخصص کمک کنید. گاهی اوقات می توانید مشکلات را برطرف کنید، گاهی ممکن است از آنها جلوگیری کنید و گاهی می توانید به افراد کمک کنید تا محدودیت های حرکتی خود را بهینه مدیریت کنند. شما بیماران را ارزیابی می کنید، مشکلات فیزیوتراپی آنها را تشخیص می دهید، برنامه هایی برای درمان تنظیم می کنید، به بیماران مراجعه می کنید و به آنها اطلاعات می دهید؛ به عنوان مثال در مورد تمرینات و پیشگیری. تمام آنچه شما انجام می دهید برای حل و یا کاهش مشکلات حرکتی افراد است.




پذیرش فیزیوتراپی هلند

برای سال تحصیلی 2021-2022، نزدیک به 285 مرکز این دوره ی  تحصیلی را ارائه می دهند (100 برنامه به زبان انگلیسی و 185 برنامه به زبان هلندی). در فرآیند انتخاب، برنامه آموزشی دانش آموزان را براساس معیارهای تعیین شده انتخاب می کند. مزیت این نوع انتخاب این است که شما فرصتی برای نشان دادن انگیزه خود برای حضور در این برنامه های آموزشی پیدا می کنید. به عبارت دیگر، در اینجا تنها به توانایی های شما توجه نمی شود، بلکه به انگیزه شما نیز پرداخته می شود. روز انتخاب در روز شنبه، 6 فوریه 2021 برگزار می شود. با توجه به گسترش ویروس COVID-19، فرآیند انتخاب به صورت آنلاین برگزار می شود. فرآیند انتخاب آنلاین شامل مقدمه ای است که در آن روش انتخاب توضیح داده می شود، یک سخنرانی فیزیوتراپی و یک تست با سوالاتی درباره سخنرانی و مطالب مطالعه که قبلاً ارائه شده است ارائه می شوند.

پذیرش فیزیوتراپی دانشجویان بین المللی هلند

برای شرکت در روش انتخاب برنامه بین المللی فیزیوتراپی، باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. الزامات و شرایط رسمی را بررسی کنید: داشتن دیپلم دبیرستان معادل دیپلم HAVO هلند. الزامات زبان انگلیسی: نمره 6.0 یا بالاتر در آزمون آیلتس (یا معادل آن)
  2. قبل از 15 ژانویه 2021 از طریق Studielink برای IPP (برنامه فیزیوتراپی بین المللی) اقدام کنید
  3. در هفته بعد از 15 ژانویه 2021، یک لینک به فرم ثبت نام دیجیتال، مواد مطالعه برای آزمون در روز انتخاب و پیوند به یک آزمون انگیزه و سبک های یادگیری را دریافت خواهید کرد. فرم ثبت نام باید حداکثر تا 5 فوریه 2021 بصورت آنلاین تکمیل شود. این فرم شامل رزومه فرد، یک پرسشنامه صلاحیت و یک آزمون دانش مربوط به برنامه فیزیوتراپی است. آزمون انگیزه و سبک های یادگیری نیز باید حداکثر تا 5 فوریه 2021 به صورت آنلاین تکمیل شود.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: