مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل MBA در دانشگاه ساکسیون

تحصیل MBA در دانشگاه ساکسیون

برنامه مدیریت بازرگانی (MBA)، مدیران را برای رهبری و تصمیم گیری در سطح سازمانی آماده می کند. این برنامه به صورت موضوعی به توسعه رهبری می پردازد. مهارتهای توسعه و تقویت فردی یک اصل مهم برای درک ارزش خود در بازار و توسعه برنامه ها برای بهینه سازی توانایی های بالقوه شما است. رشته MBA هلند در حال حاضر در گروه برترین رشته های تحصیلی در بازار کار می باشد و انتخاب بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند.

نگاه کلی به تحصیل مدیریت در دانشگاه ساکسیون

شما درک بهتری از روابط متقابل حوزه های عملکردی مدیریت پیدا خواهید کرد، که باعث می شود از منظری جامع به مسائل تجاری نگاه کنید. شما قادر خواهید بود استراتژی موفقی را برای سازمانها تدوین و اجرا کنید. این برنامه همچنین شما را قادر می سازد تا دانش عمیقی از زمینه های عملکردی مدیریت، و همچنین عملکرد شخصی خود به دست بیاورید. برنامه MBA تمام وقت به مدت 12 ماه ادامه دارد. کلاسها سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برنامه ریزی می شود. علاوه بر این، شما از طریق سیستم تخته سیاه (Blackboard)، که یک محیط یادگیری الکترونیکی در مرکز آموزشی ساکسیون است، پشتیبانی آنلاین دریافت خواهید کرد. در طول شش ماه پایانی برنامه، شما بر روی پروژه تجاری مستقل خود تمرکز خواهید کرد، و در پایان سال دوم ثبت نام یک پایان نامه ارائه می دهید. اگر همه برنامه ها و پایان نامه را بگذرانید، بورد آزمون گرینویچ فارغ التحصیلی شما را در ماه نوامبر تأیید می کند. 

اهداف دوره مدیریت دانشگاه ساکسیون

  • توسعه آگاهی از مسائل روز در تجارت و درک سازمانها، جایگاه آنها در دنیای تجارت و نحوه مدیریت آنها
  • آگاهی از مسائل روز در تجارت و مدیریت که با تحقیقات و اقدامات پیشرفته در این زمینه تکمیل می شود
  • بهبود در به دست آوردن و تجزیه و تحلیل داده ها برای ارزیابی ارتباط و اعتبار آنها
  • توسعه توانایی در استفاده از دانش فردی در گستره ی وسیعی از شرایط پیچیده، با در نظر گرفتن چگونگی ارتباط این موضوع با سایر حوزه های تجاری یا سازمان

چشم انداز شغلی مدیریت دانشگاه ساکسیون

هدف کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) آماده سازی مدیران برای رهبری سازمانی و تصمیم گیری با توسعه مهارت های اساسی برای موفقیت در تجارت در قرن بیست و یکم است. برنامه MBA ضمن دستیابی به مهارتهای اساسی مدیریتی، به فارغ التحصیلان این فرصت را می دهد تا برای نقش خود به عنوان مدیر ارشد آماده شوند. این امکان پیشرفت دانشجویان در همه زمینه های مدیریت را فراهم می کند.

فرصت های شغلی رشته MBA ساکسیون

فارغ التحصیلان ما موقعیت های چالش برانگیزی را در طیف وسیعی از صنایع و انواع مختلف سازمان ها مانند سازمانهای غیردولتی، شرکتهای چند ملیتی و بین المللی و همچنین شرکت های نوپا پیدا می کنند. فارغ التحصیلان این فرصت را دارند که از طریق فعالیتهای مدیریتی در شرکت های مختلف به سرعت پیشرفت کنند و یا مهارت ها و دانش خود را برای مدیریت مشاغل شخصی خود بکار گیرند. پس از فارغ التحصیلی، می توانید در موقعیت های مختلفی مشغول به کار شوید. برخی از این موقعیتهای شغلی در زیر ذکر شده اند: 

  • مدیر مالی
  • مدیر کل
  • مدیر تدارکات
  • مدیر پروژه
  • مدیر منابع انسانی
  • تحلیلگر کسب و کار
  • مدیر بازاریابی
  • مدیر ارتباطات




شبکه فارغ التحصیلان مدیریت ساکسیون

فارغ التحصیل شدن از دانشگاه گرینویچ در ساکسیون به شما امکان می دهد از دو شبکه حرفه ای بهره مند شوید. بسیاری از دانشجویان بین المللی ما فرصت های شغلی جدیدی را در کشور خود پیدا می کنند در حالی که دیگران فعالیت حرفه ای خود را در هلند دنبال می کنند. این گروه با استفاده از امکان تمدید ویزای خود بعد از فارغ التحصیلی به مدت یک سال، در هلند به کار مشغول می شوند.

شرایط تحصیل رشته مدیریت دانشگاه ساکسیون

اطلاعات زیر مربوط به سال تحصیلی 2021 - 2022 است. این شرایط ورود با ذکر این نکته انتشار می یابد که تغییر در سیاست دولت و مقررات ساکسیون یا دانشگاه گرینویچ، باعث تغییر در شرایط پذیرش این مرکز می شود.

برای پذیرش در این برنامه تحصیلی شما باید:

  • مدرک لیسانس آموزش عالی در یک زمینه تجاری مرتبط داشته باشید.
  • معادل 24 ماه سابقه کار تمام وقت و مرتبط داشته باشید.
  • حداقل نمره 82 در آزمون TOEFL و نمره 6.0 در آزمون IELTS و یا مدارک مشابه انگلیسی زبان برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا داشته باشید. این مدرک زبان برای دانشجویان هلندی قابل استفاده نیست. 
  • دانشجویانی که برای شرکت در این برنامه ثبت نام می کنند، به عنوان بخشی از روند پذیرش، به یک مصاحبه ورودی (Skype یا Facetime) دعوت می شوند. این مصاحبه ورودی بر روی سوابق شما و انتظاراتی که از شما می رود تمرکز خواهد کرد.

شهریه تحصیل MBA دانشگاه ساکسیون

شهریه سال تحصیلی 2021-2022 مبلغ 12،500 یورو است و این مبلغ شهریه شامل هزینه های زیر نیست:

  • یک دوره اختیاری مقاله نویسی آکادمیک ('Academic English Writing') که 150 یورو هزینه خواهد داشت. 
  • ادبیات (تقریبا) 650 یورو
  • مسکن، ویزا و بیمه همانطور که از طریق دفتر بین المللی ساکسیون ارائه می شود
  • هزینه تمدید اقامت 2500 یورو (در هر سال تمدید) پس از مدت زمان اسمی برنامه است.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: